• Mikabella

-5kg!!! Fortsätta här?...

Såg precis att vår tråd hade stängts Vill ju inte "förlora" er mina vänner. Ska vi fortsätta här?

Vi diskuterar vikt, träning, peppar, ojjoar oss, glädjs med varandra och ibland slinker det in lite andra ämnen än vikt och träning oxå!

Fler som vill hänga på?! Välkommna!!

• Svar på tråden -5kg!!! Fortsätta här?...
  • Mikabella

Åhhh dumm datorer oxå! Tur att man är kvinna. Grym på att planera, klarar oss utan instruktioner och håller oss automatiskt uppdaterad om saker runt omkring oss

Cantaton skrev 2008-07-24 13:36:20 följande:
    Ååh, min dag är sååå seg. Jag sitter ju och gör tester. Och så är det flera grejer jag inte kan, som jag måste instrueras om (via msn), och som jag sedan ska göra en instruktionssamling av till de andra som testar.Sedan efter all vänta på hjälp och knåpandet med instruktionerna, och hjälpandet till de andra kommer nya sidor in i bilden, och då behövs användaruppgifter som inte finns än, och sedan ska jag kolla allt mot en ny sida och då är den under uppdatering, så det går inte att göra någonting. Jag kommer ju ingenvart!!
  • Mikabella

...vill slänga in en sak till. Jag är så glad för att ni finns. Det bästa med tråden är att vi acepterar varandras vikt, mål och utgångsläge! Ingen klankar, eller pika någon för något. Att gå ner i vikt är lika svårt oavsätt startläge. Vi är alla så olika men har ju samma mål! Att minska i vikt, må bättre och stärka vårt självförtroende. Pussar på er!

• Cantaton

När jag äntligen fick inloggningsuppgifter och kom runt den där sidan som uppdaterades, utförde en order och betalade enligt instruktioner (ett simulerat betalkort), godkändes inte betalningen!!! Då är det tydligen så att olika produktpriser som ska betalas ger olika utslag på testerna (för att man ska se att alla utgångar funkar). Och det fanns EN produkt i produktgalleriet, och den summan ligger inom ramen för vad som inte ska godkännas... Kul kul kul. Man blir ju för leds!

Men Mikabella, jag måste ju bara instämma i ditt senaste inlägg! Såå fint! Och jag håller verkligen med!

• Sommargrönt

Okej, brist på planeringsförmåga kan jag acceptera. Men det här är ju ovilja att bjuda in de som svensexans huvudperson skulle uppskatta vore där...Jag menar...det är ju skitstöveltakter...

Jag gjorde en jätteful grej i alla fall. Jag ringde min blivande (en av de inblandade sommarjobbar på hans arbete) och sa: Ställ inga frågor. Men gå och eftermiddagsfika med X och berätta hur mycket det är med bröllopet och att du tror det blir svensexa snart och säg att du hoppas att din bror sett till att få med alla dina kompisar för att de är så spridda...Eftersom han tror att det är brodern och inte denna killen som ordnar svensexan så fattade han inte exakt vad det handlar om. Han tror säkert att han ska säga så till denna killen för att han ska ringa och be om att få vara med på svensexan. När det egentligen handlar om att se till att den killen bjuder in andra också. Så, visst, jag förstörde lite nu. Men det känns viktigare att han får med sina riktiga vänner på sin svensexa än att allt är en superöverraskning...Hoppas kompisen fattar nu då.

Och jag instämmer! Denna tråden är hela min dag. Man blir på så gott och trevligt humör här. Det smittar av sig på hela dagen varje gång man varit inne!

Mikabella skrev 2008-07-24 13:53:21 följande:
    Dumma dom. Sånt ska du ju inte behöva bry dig om på din fölsedag ju! Killar o planering! Blir så ofta förundrade över deras brist på kunskap om hur planering går till! Kan säga att jag rejällt räddade upp en av min Mr o hans väns planerade av en svensexa för 2 månader sedan. Vem lagade all mat? Oki de fixade ölen själva, men vem tänkte på att ställa in den i kylen? Ja man får nog helt enkelt försöka att finnas till hand och le åt deras totala Brist på att få ihop sammankomster. Andas Sommris, andas!
  • Mikabella

Bra gjort Sommris!!!! Håller verkligen tummaran för att din lilla plan funkar!

• Cantaton

Ja, jag tycker faktiskt att det var riktigt gjort. Hellre att du hör en lycklig blivande man efter svensexan, än en besviken. Svensexan sker ju trots allt bara en gång.

• malintrollet

sommargrönt: det du berättar ger mig flashbacks till problem man hade när man var riktigt liten.. ville man vara med och leka så fick man svaret: "nej men man kan bara vara fem i den här leken.. du får inte vara med". Så verkar det ju funka för han den killen som ordnar svensexan med "gänget". Det han framför som ursäkt är ju VERKLIGEN inte giltigt! en svensexa ska ju (som redan påpekats) vara till för den blivande maken... inte för hans vänner!

Hoppas verkligen det ordnar upp sig!!

cantaton: låter ju som om du har lite lagom kul på jobbet! tur du har folk att "prata" med här då...

Och så en sak till sist till alla här... är så extremt nyfiken på vad folk heter egentligen! Skulle tycka det var kul om ni ville berätta era namn..

stor kram//Malin (som ni kankse redan gissat)

• snart fru magnusson

Jag har precis varit och provat in brudklänningen. och jag kom i alla fall i den:)

har dock beslutat mig för att köra hårt fram till 30/8 då vi äntligen gifter oss.

Mitt mål är att gå ner 3 kg så att jag känner mig snyggare

så jag hänter på här.

• snart fru magnusson

oj, vad hände nu?

i alla fall, jag hänger på här, ni verkar vara ett gott gäng med tips och uppmuntran!

ikväll ska jag gå ut och gå!

• malintrollet

Välkommen välkommen!

3kg ska du nog klara!! vad har du för "strategi"??
    snart fru magnusson skrev 2008-07-24 15:00:35 följande:

Jag har precis varit och provat in brudklänningen. och jag kom i alla fall i den:)har dock beslutat mig för att köra hårt fram till 30/8 då vi äntligen gifter oss.Mitt mål är att gå ner 3 kg så att jag känner mig snyggareså jag hänter på här.
Svar på tråden -5kg!!! Fortsätta här?...