• Mikabella

-5kg!!! Fortsätta här?...

Såg precis att vår tråd hade stängts Vill ju inte "förlora" er mina vänner. Ska vi fortsätta här?

Vi diskuterar vikt, träning, peppar, ojjoar oss, glädjs med varandra och ibland slinker det in lite andra ämnen än vikt och träning oxå!

Fler som vill hänga på?! Välkommna!!

• Svar på tråden -5kg!!! Fortsätta här?...
  • Ninnispinnis

Jag har smakat både röd och vit quinoa, det var lika gott tycker jag. Jag har för mig att jag har läst nånstans att röd quinoa är något nyttigare, men jag är inte säker...

Weekend med skumpa låter helt underbart, men det får vi nog ta efter bröllopen

• Fratris

Haha vad ni skriver, och jag har ändå bara varit borta i 2 timmar på min lilla morgonpromenad ¨'

Cantaton: JA det var så sjukt varmt! är sååå svettig och äcklig nu, ska hoppa in i duschen snart...

Jag håller också med om att det är bättre att träna mer för att kunna äta det man vill, men ibland när man har en deadline så får man fuska lite med pulver...

Jag tycker iaf vi är grymma som är så motiverade och duktiga, vilket sätt vi än har valt Det känns skönt att ha ett mål och försöka nå det tycker jag. ELler är det bara jag som är värsta tävlingsmänniskan (alltså "tävla" mot mig själv, sätta upp mål och ge mig fan på att försöka nå dem)? Om jag inte gör det så händer ju för sjutton inget

• Cantaton

Du har så rätt så. Men den viktigaste poängen om man har svårt att motivera sig är ändå att man lägger till en god vana istället för att lägga av med samtliga dåliga. Till att börja med.

malintrollet skrev 2008-07-25 10:12:42 följande:
    Men dom skriver ju så uppenbara saker!?! Finns det någon vettig, överviktig människa som INTE vet hur dom borde göra för att gå ner i vikt?Jag känner det som om jag är ganska väl insatt i alla olika metoder o så... men kommer inte ifrån det faktum att fram tills nu så har jag inte kunnat motivera mig själv.Det är ju DÄR man måste lägga krutet...right? Vill man så går det, men vill man inte tillräckligt mycket så blir det satans svårt... eller har jag fel?
  • Cantaton

Jag skriver för att mina tester fortfarande inte går o genomföra. Jag bara bråkar på folk o känner mig nästan gråtfärdig. Så känns bättre att skriva lite här än att sitta o vänta o gnälla på kontoret liksom.

Men det är skönt när man är svettig och äcklig ändå. När man känner att man har gjort något

Fratris skrev 2008-07-25 10:21:08 följande:
    Haha vad ni skriver, och jag har ändå bara varit borta i 2 timmar på min lilla morgonpromenad ¨'Cantaton: JA det var så sjukt varmt! är sååå svettig och äcklig nu, ska hoppa in i duschen snart...Jag håller också med om att det är bättre att träna mer för att kunna äta det man vill, men ibland när man har en deadline så får man fuska lite med pulver... Jag tycker iaf vi är grymma som är så motiverade och duktiga, vilket sätt vi än har valt Det känns skönt att ha ett mål och försöka nå det tycker jag. ELler är det bara jag som är värsta tävlingsmänniskan (alltså "tävla" mot mig själv, sätta upp mål och ge mig fan på att försöka nå dem)? Om jag inte gör det så händer ju för sjutton inget
  • Mikabella

Tävligsmännsika! Skojar du?! Jag är som en pitbull Tävlar verkligen mot mig själv!

Ja 6.40 är LYX! Är glad för mina arbetstider när det kommer till morgonrundan..slutar dock ine fören 18-19 o är inte hemma fören 19-20...O jobbar lördagar...Men men snart är det slut med det. Har fortfarande inte riktigt tagit tag i vad jag ska göra efter att butiken hamnat i nya ägarens händer i början av september...Men jag ska banne mig försöka hinna med min 30 min morgon promenad om jag så börjar jobba kl 6 på nya jobbet Är iof en riktigt morgontupp! Upp med solen o i säng efter midnatt Jag är egentligen ingen människa...jag är en ZOMBI! hihi

• Mikabella

Hihi en kamel/pitbull...Hmmm undrar hur söt jag är egntligen?!

• malintrollet

grymt härlig att känna sig svettig och äcklig! Jag är till råga på allt något av en varmduschnarkoman... så kan tänka mig att göra mig svettig och äcklig många gånger om bara så man har en ursäkt att ställa sig i duschen.... mmm... vad skulle man göra utan den?

Cantaton: du har i alla fall folk på kontoret att gnälla på. Vi är tre personer i hela byggnaden här... och alla sitter på varson våning. Inte särskilt socialt.

• Cantaton

Vi är tre personer på den här våningen, faktiskt
    Några till däruppe. Men större delen av byggnaden står tom.

malintrollet skrev 2008-07-25 10:30:34 följande:
    grymt härlig att känna sig svettig och äcklig! Jag är till råga på allt något av en varmduschnarkoman... så kan tänka mig att göra mig svettig och äcklig många gånger om bara så man har en ursäkt att ställa sig i duschen.... mmm... vad skulle man göra utan den?Cantaton: du har i alla fall folk på kontoret att gnälla på. Vi är tre personer i hela byggnaden här... och alla sitter på varson våning. Inte särskilt socialt.
  • malintrollet

Haha... och dessutom en zombievariant av en pitbullkamel... verkar som om det har gått något galet i naturen här...*skratt*
    Men men! Du lär ju springa fort, bita hårt och klara dig satans bra i öknen... kanske är DÄRFÖR du ler så brett på din löprundor på stranden?

Mikabella skrev 2008-07-25 10:29:15 följande:
    Hihi en kamel/pitbull...Hmmm undrar hur söt jag är egntligen?!
  • chamor
    Mikabella skrev 2008-07-25 10:28:25 följande:
    Jag är egentligen ingen människa...jag är en ZOMBI! hihi
    Jag tror dig när man läser dina inlägg!!!
Svar på tråden -5kg!!! Fortsätta här?...