• Mikabella

-5kg!!! Fortsätta här?...

Såg precis att vår tråd hade stängts Vill ju inte "förlora" er mina vänner. Ska vi fortsätta här?

Vi diskuterar vikt, träning, peppar, ojjoar oss, glädjs med varandra och ibland slinker det in lite andra ämnen än vikt och träning oxå!

Fler som vill hänga på?! Välkommna!!

• Svar på tråden -5kg!!! Fortsätta här?...
  • BrudSeptember2008

*pust*

Tog 50 minuter på cykeln när jag ändå var i farten;)
    Tror jag tog död på dumlekolorna!:D
    Känns super bra nu så här efteråt, men jag är ganska mör. Får se om jag tar en promenad ikväll eller om jag målar panel istället. Det tar ju sån tid att renovera!

Min omvårdnadslärare sa precis innan sommarlovet att man förbränner endel när man bara tänker hårt!:D

Alltså måste bästa träningen och dieten vara att ligga på soffan och läsa en bok och äta pizza och dricka en öl till!:D *fniss*

• Ninnispinnis

Haha, trådens motto!

BrudSeptember2008 skrev 2008-08-13 14:38:54 följande:
    Alltså måste bästa träningen och dieten vara att ligga på soffan och läsa en bok och äta pizza och dricka en öl till!:D *fniss*
  • soosse

haha ja jag har verkligen problem att hålla saker från minnen nu.. urs.. hehe men i morgon ska jag rida ett lååååååååååååångt ridpass och njuta!!!

• soosse

glömde tillägga att jag har en flaska rödvin som också ska förbrukas

• Ninnispinnis

Nice! Det har du verkligen förtjänat efter din tenta

soosse skrev 2008-08-13 14:49:58 följande:
    glömde tillägga att jag har en flaska rödvin som också ska förbrukas
  • Hvidbrud

Mikabellis:
    hmm... Det jag absolut mest kan rekomendera i köpenhamn är Damindra En sushi restaurant driven av världens gulligaste perfekionistiska sri-lankan. Gå dit! Och du får den bästa sushi upplevelsen någonsin.
    Själv är jag tungt bokad den dagen, men har en lite paus mellan 15-16. Kom in och få en kopp te om du har lyst och vägarna förbi!

• Mikabella

Mmm kanske värt ett besök Du kan du inte inboxa adressen o namnet på din lilla butik. hade varit roligt om jag hinner titta förbi

Brudis: Ja för mig funkar ju pizza o öl utmärkt Ska testa imorgon tror jag ...o en flaska vin ska här mist korkas upp! Fest med min familj Massor av mat o bröllopsplanering.

Hvidbrud skrev 2008-08-13 15:35:53 följande:
    Mikabellis:hmm... Det jag absolut mest kan rekomendera i köpenhamn är Damindra En sushi restaurant driven av världens gulligaste perfekionistiska sri-lankan. Gå dit! Och du får den bästa sushi upplevelsen någonsin. Själv är jag tungt bokad den dagen, men har en lite paus mellan 15-16. Kom in och få en kopp te om du har lyst och vägarna förbi!
  • Mikabella

...åh föresten siter o skriver små presntationer över alla våra gäster som ska vara med i festhäftet...kan lova tt jag förbränner MASSOR genom min tankeverksamhet just nu! Puh är ju inte lite svår o klurigt!

• soosse

haha ja det är jätteroligt!! va på ett bröllop där de hade det..

• Ninnispinnis

Det har jag också gjort... Vi har visserligen bara ca 40 gäster, men det var svårt nog i alla fall! Har faktiskt precis skrivit ut ett ex av festprogrammet, det är typ färdigt med förbehåll för en eventuellt sen avbokning pga barnafödande

Nu ska jag åka och spinna!

Mikabella skrev 2008-08-13 15:41:56 följande:
    ...åh föresten siter o skriver små presntationer över alla våra gäster som ska vara med i festhäftet...kan lova tt jag förbränner MASSOR genom min tankeverksamhet just nu! Puh är ju inte lite svår o klurigt!
Svar på tråden -5kg!!! Fortsätta här?...