• Mikabella

-5kg!!! Fortsätta här?...

Såg precis att vår tråd hade stängts Vill ju inte "förlora" er mina vänner. Ska vi fortsätta här?

Vi diskuterar vikt, träning, peppar, ojjoar oss, glädjs med varandra och ibland slinker det in lite andra ämnen än vikt och träning oxå!

Fler som vill hänga på?! Välkommna!!

• Svar på tråden -5kg!!! Fortsätta här?...
  • AniMann

Hej babes =)

igår hade jag så tråkigt på mitt jobb så jag tryckte i mig godis i tid och otid =/
    Dumma karamellkungen som ställer sitt godis på lagret så tillgängligt för mig!
    Idag mår jag inte bra i kroppen bara för det. Känner mig typ sockerförgiftad!

Ska tvinga ut mig på en promenad sen också. Blev ingen igår.
    Men först måste jag storstäda.
    Det kommer en bekant till oss från Stockholm på söndag som ska bo här i 3 veckor.
    Hur ska jag stå ut? Jag som är så beroende av min ensamtid.

• soosse

hehe ta det lungt om man inte unnar sig ibland så får man panik en vacker dag och då är det inte bara en skål mjukglass som kommer ner.. eller har jag fel?? taskig kompis du har föresten!!

• soosse

tree veckor??? det va lång tid!! men se det från den ljusa sidan du får undvika perssonen genom PROMENADER!! då får du din ensamtid :P och en bra anledning att gå ut!

• Ninnispinnis

Ingenjörsbruden, vilken kille! Det är ju SÅ mycket roligare om man kan träna ihop. Kul att du är så peppad

Hope, du verkar ju motiverad att komma igång igen, så det ska nog gå bra

Thailand, jag tror nog att den där glassen är borta vid det här laget... Bra att kompensera med motion om man råkar slarva med maten

Animann, ut på promenad så ska kroppen nog kunna återhämta sig efter godischocken

Har precis ätit lunch (medhavd matlåda med nyttig korvgryta ), och mina kära danska kollegor propsade på att jag skulle smaka "Rødgrøt med fløteskum"... Smakade en sked, och det var ju typ vispgrädde med jordgubbskräm, alldeles för sött för min smak! Nej, den får de ha för sig själva

I eftermiddag blir det spinning, sen handla, städa och laga mat tills älsklingen kommer hem. I morgon ska vi ha kräftskiva hos oss

• Hvidbrud

Enda motionen jag fått idag, var en vild runda i sänghalmen i morse... Men det är ju inte det man blir tjock av, det är såsen. He he he.
    Nä ucsha mig! sån dålig humor kan man ju inte ha.

Har frukt-dag idag. Känns skönt i kroppen.

• ingenjörsbruden
    Hvidbrud skrev 2008-08-15 15:13:20 följande:
    Enda motionen jag fått idag, var en vild runda i sänghalmen i morse... Men det är ju inte det man blir tjock av, det är såsen. He he he. Nä ucsha mig! sån dålig humor kan man ju inte ha.Har frukt-dag idag. Känns skönt i kroppen.
    Men den såsen är väl bra?! Bara protein eller hur?! Hehehehe!

Thailand090300...JAAA!! Glassen är borta!!

AniMann: Usch...känner igen mig med sockerförgiftad....blir alldeles prillig i kroppen!! Storstädning!! Men då förbränner man ju massor!! Se det som workout så svettas o kämpar man ännu mer!!
    Voijnevoijne för 3 v inneboende....det hade nog inte vi pallat!

Ninnispinnis: Låter härligt med kräftskiva i morgon!
    Jag är helt galen i kräftor...tur att det är nyttig mat!!!

Jag cyklar t o fr jobbet idag 2mil totalt o sen ska jag köra ett långt härligt pass med Ashtanga Yoga framför tvn!!
    Ikväll blir det hemmagjorda hamburgare (min dock utan bröd)! Vilken fredagslyx va?! Ska iallafall dricka en öl till!!!

Har förresten impulsköpt Nutriletts forest fruit shake......Någon som provat? Det står om man ska ersätta alla mål så ska man dricka 5 påsar/dag.......men om jag sk ersätta lunchen....blir det 2 påsar då??
  • Ninnispinnis

Hahaha! Du är för rolig!

Enda motionen jag fått idag, var en vild runda i sänghalmen i morse... Men det är ju inte det man blir tjock av, det är såsen. He he he. Nä ucsha mig! sån dålig humor kan man ju inte ha.
  • ingenjörsbruden
    Enda motionen jag fått idag, var en vild runda i sänghalmen i morse... Men det är ju inte det man blir tjock av, det är såsen. He he he. Nä ucsha mig! sån dålig humor kan man ju inte ha.Har frukt-dag idag. Känns skönt i kroppen.
    Finns det någon annan humor???!

Tihii!
  • tobiasochlinda

ingenjörsbruden
    :) jag har en liten stege som jag kliver upp på först, sen sitter jag upp som om det vore en vanlig häst, han är 1,83 i manke utan skor, (10 i fram och 9 bak. )i skogen så får man hitta en sten eller dyl om du behöver sitta upp av nån anledning. eller ta ner honom i ett dike. han är ju rätt van så han går med på det mesta.

har tappat rösten av all förskylning! tur att jag inte behöver den för att kunna prata med er :) har varit rätt duktig idag vad gäller mat och så. Vi jobbar ju på ett barn till, och jag har typ 1 v kvar till beräknad mens, men jag har börjat fått ömma bröst! det brukar jag inte ha såhär mitt i ingenting! hmm

Känner mig iallafall möjd med dagen, har inte gått så mycket än, men ska försöka ta en prommis ikväll.

sosse, förstår inte riktigt din första mening.. :) men några tipps... så svårt att beskriva såhär på datorn, men mycket är det ju att han ska hålla formen själv, i eng dressyr så håller du ju tyglarna spända, det gör du inte i western... hmm nä jag ska nog fråga min tränare efter en bra formulering istället :)

• ossamartin

Vilken lång tråd.. men kanske får vara med i alla fall, kommer in lite sent hihi! Ska inte gifta mig förrän juli 2009 men ska ju snart börja sy klänning så jag behöver komma i form och har satt målet till nyår. Har 10 kg kvar tappat 4 på en månad så det går ju bra än så länge.

Svar på tråden -5kg!!! Fortsätta här?...