• Mikabella

-5kg!!! Fortsätta här?...

Såg precis att vår tråd hade stängts Vill ju inte "förlora" er mina vänner. Ska vi fortsätta här?

Vi diskuterar vikt, träning, peppar, ojjoar oss, glädjs med varandra och ibland slinker det in lite andra ämnen än vikt och träning oxå!

Fler som vill hänga på?! Välkommna!!

• Svar på tråden -5kg!!! Fortsätta här?...
  • tobiasochlinda

glömde väga mig innan frukost och allt, så jag skjuter nog på det till imogon..

Grattis alla som gått ner i vikt! kanon bra jobbat!!!!

själv ska jag fortsätta städa huset idag, håller på med en riktig stor rensning! och även mocka 3 boxar sen ska jag till trafikskolan och plugga, där blir det nog inte så mycket motion :) tränar teorin för BE.

har fortfarande ont och rossel i halsen, men värkar bättre på stämbanden iallafall.

kram på er alla!

• Ninnispinnis

Hihi

Håller med Ingenjörsbruden om att drickardagar kan vara en bra metod! Problemet är bara att jag blir så sugen på pizza och annat fett dagen efter...

Jag har börjat dagen med att köra fram och tillbaks över Öresundsbron två gånger, eftersom darlings plånbok låg kvar i min väska sedan igår. Detta upptäckte han när han skulle sätta sig i bilen och köra till Stockholm, då hade jag precis kommit fram till jobbet i Köpenhamn... Jag säger då det, det är tur att hans huvud sitter fast, annars hade han väl glömt det också Fast det var ju trevligt att få sno åt sig en puss till, innan han körde iväg!

Mikabella skrev 2008-08-17 17:12:24 följande:
    Hahha du är bra så bäst! Vad rolig du är. Tack för ett gott skratt. kan erkänna att jag kör samma "teknik" ibland. Nu har jag gjort lite bot för mina synder i helgen.. Lång prommis i snabb takt. 9.8 km på 1,13 är väl helt ok? Brännde nog minst 450 kcal. Hmmm säkert mint 2 mojitos?!...Pust bara 7-8 st kvar att förbränna då...Hihi party helger straffar sig.
  • soosse

MUUUUUUUPPPPPPP!!!!
    flera en jag som bråkar alltså!! Eller jag skulle lämna min m2b för att jag kännt att han har försummat mig men det gick inte eftersom han klängde sig fast på mig och grät som ett barn och sa massa saker som fick mig att vekna. och man bara men pucko varför har du INTE sagt dettta när jag sagt åt dig att du beter dig dummt!! varför låta det gå så långt?? men men jag tror att han fattade för det va inte samma kristofer i morse. Han friade igen till mig också :P Men visst blir man trött på att man ska behöva göra detta för att dom ska fatta. Men jag sa det att jag vill leva med dig det vet du men om du gör såhär igen så drar jag. Uppskatta mig och visa att du älskar mig!! fy fan det va jobbigt men jag fick ut det jag ville ha av det :) så om han skoter sig nu så blir det bröllop i sept 09 redan och det betyder att jag måste lägga i en hög växel för att gå ner allt :P

• Ninnispinnis

Ingenjörsbruden, min mage har inga problem med pulver, men den är iofs gjord av stål Det var kanske bara potatissalladen? Ska nog titta närmare på manschetter förresten!

Tobiasochlinda, lycka till med pluggandet! Du får ju en himla massa gjort i alla fall!

Mikabella, vad kul ni verkar ha haft! De där 9-10 mojitosarna är nog snart ute ur din kropp, ska du se

I eftermiddag ska jag träna skivstång/kondition 75 min, pust och stånk vad jobbigt det är! Men kul!

• Ninnispinnis

Usch då, Soosse! Jag förstår att det är tufft, men det har ju kommit nånting gott ur det i alla fall då? Ibland måste man liksom bara helt ner i botten för att kunna komma upp på toppen igen. Visst känns det trist att man ska behöva ta till så drastiska åtgärder för att få dem att fatta, men ibland kommer vi som sagt från olika planeter...

Men nu ska du ju planera bröllop! Och viktnedgången kommer du ju att vara extra motiverad till. Jag håller på dig!

• soosse

ja ochs jasg kan faktist inte föreställa mig att leva utan honnom.. och jag blev förvånad att han hade de känslorna för mig.. helt otroligt..

• Ninnispinnis

Vad härligt att du upptäckte det nu! Då var det ju egentligen bra att ni hade ert gräl, så att han fick tydliggöra sina känslor för dig. Så ska ni gifta er om ett år... Grattis!

soosse skrev 2008-08-18 09:24:29 följande:
    ja ochs jasg kan faktist inte föreställa mig att leva utan honnom.. och jag blev förvånad att han hade de känslorna för mig.. helt otroligt..
  • soosse

tack det känns så bra nu hoppas bara att ahn inte halkar tillbaka

• AniMann

God morgon töser!
    nu har jag inte skrivit här på flera dagar.
    jag har verkligen ätit allt som jag inte får äta ända sedan i tisdags!
    Godis hit och dit och massa mat! Verkligen tryckt i mig även fast jag har vart mätt! Usch på mig!

Idag är jag tillbaka i mina vanliga rutiner igen.
    Ska åka och gå 5 km nu.
    Sen blir det nyttig mat hela veckan.

Men jag skippar veckans invägning....

Svar på tråden -5kg!!! Fortsätta här?...