• Mikabella

-5kg!!! Fortsätta här?...

Såg precis att vår tråd hade stängts Vill ju inte "förlora" er mina vänner. Ska vi fortsätta här?

Vi diskuterar vikt, träning, peppar, ojjoar oss, glädjs med varandra och ibland slinker det in lite andra ämnen än vikt och träning oxå!

Fler som vill hänga på?! Välkommna!!

• Svar på tråden -5kg!!! Fortsätta här?...
  • soosse

ååååå´va roligt med bebisar jag har ju "lånat" hela sommaren emen snart så blir det egna!!! jag måste ha en våg med det måste vara otroligt peppande att se att man gitt ner ett kilo osv fy va duktigt... skaffa en idag om jag hittar nån

tobiasochlinda skrev 2008-08-19 07:52:40 följande:
    vägde mig i morse, 81,7 förra vekan 82,9 så jag har gått ner 1 kg!!! nu gäller det bara att inte tappa formen motionen mm. om 1 v har jag beräknad mens, då får jag ju veta om jag är gravid eller inte... men som jag har ätit denna vecka är det helt ok att göra om man är gravid också, jag har ätit mat som man ska och försökt hålla mig till barer istället för mellis och nån gång om dan har det lyckats slinka ner lite mörk choklad eller annat, tyvärr, men tydligen gör inte det nåt på mig, är visserligen en rätt aktiv människa, så det kanske är därför det går bra.
  • soosse

men jag kan se det vad ska man göra?? jaha ska klura lite på inställningarna

avil skrev 2008-08-19 09:35:47 följande:
    soosse-man kan inte se ditt galleri!?
  • Ninnispinnis

Nu ser jag den!

Den är jättefin, och du är verkligen SNYGG i den! Wow!

soosse skrev 2008-08-19 09:45:25 följande:
    nu har jag fixat det!!
  • soosse

du tycker det?? ja den satt skiyskönt fassten att den är för liten .men det handlar bara om 5 kg, eller jag skulle ha kunnat dragit ihop den efter 5 min så att den suttit bra.. om jag går ner 10 kommer jag vli riktigt kurvig i den med... åååå jag ska lägga handpänningen idag hehe hitta min klänning direkt den är såååå jag

• soosse

sen fick jag 2500 i rabatt i och med att de har 20% på allt i butiken :P

soosse skrev 2008-08-19 10:03:53 följande:
    du tycker det?? ja den satt skiyskönt fassten att den är för liten .men det handlar bara om 5 kg, eller jag skulle ha kunnat dragit ihop den efter 5 min så att den suttit bra.. om jag går ner 10 kommer jag vli riktigt kurvig i den med... åååå jag ska lägga handpänningen idag hehe hitta min klänning direkt den är såååå jag
  • Ninnispinnis

Vilket klipp! Du kommer att vara supersnygg

• soosse

det är mycket för en student men 1 jag har pengarna 2 villken klänning 3 jag älskar den

Svar på tråden -5kg!!! Fortsätta här?...