• Mikabella

-5kg!!! Fortsätta här?...

Såg precis att vår tråd hade stängts Vill ju inte "förlora" er mina vänner. Ska vi fortsätta här?

Vi diskuterar vikt, träning, peppar, ojjoar oss, glädjs med varandra och ibland slinker det in lite andra ämnen än vikt och träning oxå!

Fler som vill hänga på?! Välkommna!!

• Svar på tråden -5kg!!! Fortsätta här?...
  • Ninnispinnis

Mikis, märker man ingen effekt direkt av renkur? Tänka bara på att du ska orka med bröllopsdagen också, det blir en lång dag och natt... Så du inte kollapsar vid tårtan för att du har pressat din lilla kropp för hårt sista veckan

Har tränat skivstång idag, jag älskar den ledaren, hon är verkligen grym! Tog en powernap i soffan efter jobbet, och var sååå nära att strunta i att gå och träna, men NEJ! Fru om 10 dagar, då kan man inte ligga på sofflocket

Solade förresten solarium också... Jag vet att det inte är bra, men ett par gånger innan bröllopet kan väl inte vara nån fara om jag lovar att aldrig mer göra det sen??

Brud September, kan hon göra så?? Stackare! Har hon inte ordnat nån ersättare? Jag ska lyckligtvis ha min bästis som vigselförrättare, hon skulle bara våga dra sig ur!

• This Is Me Now
    Mikabella skrev 2008-08-20 18:36:45 följande:
    Föresten sötnosar....Tips på en "snabbfix" som får bort 2 kg inom 10 dagar? Jag vill väga 52 30 aug..INTE 53,7 . Hinner inte gå en pulverdiet....Man måste väl gå 7 dgara renkur för att det ska ha någon verklig effekt? Tränar ju redan som en gnu...hinner/orkar inte mer...Grrrrrr!! Hjälp...snälla...*lipar lite*
    tja, på pulverdiet tappar du ju de flesta kilona de första dagarna.
    Även om det mesta då är vätska och kolhydrater, men lik förbannat så är det några kilon
    men till den 30:e hinner du ju klämma in en veckas pulver också?

kolla www.cambridgesoppan.se

du hinner

PS Avis på dina futtiga kilon
  • soosse

hahah jag köpte vågen på klas olsson för 200 samma på åhlens kostade 400

ingenjörsbruden skrev 2008-08-20 08:16:58 följande:
    Sosse: Jättefin klänning!! Håller med om ivory istället för svart....bättre att köra lite mer traditionellt så att man inte (som du säger) ångrar sig om 10 år!Kanon med 5 kg mindre!!! Jäkla bra våg!! Var köpte du den?! Ninnispinnis: Gött med spinningpass! Hur känns det i magen när du kör det?! AniMann: Hoppas powerwalken var skön!!! Hvidbrud: Hur går det för dig?! I går var jag ganska duktig.....Åt en pytteliten bit tårta på em, efter min kesella.Hade dock sån ångest på kvällen så jag tog en shake då osså!! Känns inte alls som ett nerköp...mixade den med is så det kändes verkligen som milkshake!! Lagade mat till m2b....stektfalukorv med pepparotssås o kokt potatis.....var inte alls sugen!! Körde ett hårt pass med pilatesyogan innan maten! Så samvetet kändes ok vid sängdax! Har lastat över ansvaret för att tänka ut maträtter till kvällsmaten på m2b.....för jag kan ju ta en shake!!! *moahhahaha*
  • soosse

man kan köra detox och fasta och tappa 1 kg /dag goggla på detox så hittar du en jättebra hälsosida men passa dig för man mår askonstigt av det.. jag pallade 2 dagar..

Mikabella skrev 2008-08-20 18:36:45 följande:
    Föresten sötnosar....Tips på en "snabbfix" som får bort 2 kg inom 10 dagar? Jag vill väga 52 30 aug..INTE 53,7 . Hinner inte gå en pulverdiet....Man måste väl gå 7 dgara renkur för att det ska ha någon verklig effekt? Tränar ju redan som en gnu...hinner/orkar inte mer...Grrrrrr!! Hjälp...snälla...*lipar lite*
  • soosse

hihi jag hittade hit tillslut va lite orolig att jag inte skulle kunn skriva här och läsa allt som händer!! vägde mig i morse och vågen visade 82 blankt nu jä... ska det bort lite till oktober när de nya klänningarna kommer jag ska i en 42 hällst en 40. och min stackars smala m2b har upptäckt att han börjar få mage... eh.. inte men han annser det.. jag tycker att han är mycket sötare nu när han är lite rundare en om han är som när jag träffade honom.. så nu ska han börja banta han väger 75 kg muskler vad ska han få bort?? 3 hg fett?? jaja så dras jag med i det hela ne men nu kännr jag mig riktigt peppad och ni hjälper mig verkligen att hålla det uppe!! mitt mål är en 38:a men en 40 så är jag asnöjd!!!

• Hvidbrud

Ha ha! Här går det inte särskilt bra... Åkte ner i godispåsen för ett par veckor sedan. Skulle bara smaka.... Men fy bubblan, jag tåler det inte! Nu har hela min inre balans rubbats och jag kan inte märka att jag är mätt, så jag äter för mycket, hänger i kylskåpet hela tiden och har börjat pysa upp rejält: "Vetemagen", som jag kallar den, går inte att dra in, då gör det bara ont. Känner mig trött och lite små deprimerad.

Så är det härligt att kolla in här och se vilket liv vi för här i tråden! Det är kul! Men skriver inte så mycket, när jag känner mig som en syndare! He he...

ingenjörsbruden skrev 2008-08-20 08:16:58 följande:
    Hvidbrud: Hur går det för dig?!
  • Hvidbrud

Vi borde kunna skriva här till den 6 oktober, eller i alla fall minst till den 28 september (3mån)

• Housefrun

Hej!

Här vill jag också vara med!
    Köpte kort på Sats idag med personlig tränare-paketet. så nu jäklar ska det brännas fett!

Behöver gå ner ca 8kg tills nästa sommar. Ska nog inte bli helt omöjligt om motivationen håller i sig!
    Nu gäller det bara att ta sig dit och undvika allt socker som jag stoppar i mig titt som tätt.

Hur går det för alla er? Hur mycket tränar ni och "bantar" alla?

• tobiasochlinda

hvidbrud känner igen mig SSSÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ väl, har gjort samma tabbe sssssssååååååå många gånger, men det är bara å försöka hitta inspirationen igen och ta nya tag.... vet hur det känns!!!!

• Mikabella

Haha låter ju SUPER motiverande Ush vad man är dum mot sig själv ibland. Vet att jag kanske är lite för hysterisk, men det är ju riktigt roligt att nå ett mål som man strävata mot sålänge! Jag är ju så jäklans tjusrskallig, o har jag sagt att jag ska klarar något så SKA jag banne mig klara det Pust...får kolla om man inte kan klämma in en renkur...Är så mycket som kretsar kring mat just nu bara...Kräftskiva i helgen till att börja med...Hos grannar som vi aldrig träffat..kan ju kännas lite knäpp att ta med sig pulver och inför 10-talet ókända personer dissa kräftorna som bjuds...Kanske knäpp man ska ju s¨å för vad man gör, men det känns lite småtaskigt att inte äta när de bjuder...

soosse skrev 2008-08-20 22:26:50 följande:
    man kan köra detox och fasta och tappa 1 kg /dag goggla på detox så hittar du en jättebra hälsosida men passa dig för man mår askonstigt av det.. jag pallade 2 dagar..
Svar på tråden -5kg!!! Fortsätta här?...