• Mikabella

-5kg!!! Fortsätta här?...

Såg precis att vår tråd hade stängts Vill ju inte "förlora" er mina vänner. Ska vi fortsätta här?

Vi diskuterar vikt, träning, peppar, ojjoar oss, glädjs med varandra och ibland slinker det in lite andra ämnen än vikt och träning oxå!

Fler som vill hänga på?! Välkommna!!

• Svar på tråden -5kg!!! Fortsätta här?...
  • Hope2008

Sovmorgon låter gudomligt! Jag ska försöka lansera den idén för min ytterst morgonpigga fyraåring....

Mitt stora problem är att jag sitter och skriver en text som måste vara ytterst precis i sina formuleringar. Det fungerar inte riktigt att försöka göra det när man är seg i huvudet. Naturligtvis är det bråttom med den också....

Mina arbetskamrater brukar hantera sådana här situationer med att slänga i sig någon/några koppar kaffe för att fixa snabb energi och lösa det där som bara måste lösas. Själv dricker jag inte kaffe och har inte hittat något substitut för detta. Jag vill också ha en nödlösning....

Ikväll tänker jag unna mig ett glas vin! Inte för att det hjälper mot huvudsegheten, men för att jag tycker det är gott!

• Ninnispinnis

Hope, är det kaffe du inte gillar, eller är det koffein du inte vill ha?

Jag sitter precis med min nya favorit: Energi Nirvana

www.fouroclock.se/Tepasar1.htm

Det är gott, Fair Trade-tillverkat samt uppiggande. Rekommenderas varmt! Den som heter Slim Aktiv är jättegod, men lite svår att få tag på tyvärr.

• Ninnispinnis

Får Nyfiken-i-en-strut-Ninnis fråga vad du jobbar med?

• Hope2008

Ninnispinnis: Jag gillar inte kaffesmaken. Däremot gillar jag te! Ska verkligen kolla upp ditt tips. Såg dock att ingen återförsäljare finns i närheten. Får testa webshopen!! Tack...

• BrudSeptember2008

Hejsan Brudar!;)

Har varit i skolan idag, kom hem nyss.
    Ska försöka att få in lite motion sen, vill verkligen promenera idag. Behöver få lite variation från cyklandet.

Idag åt jag en shake till frukost och en naturdiet-bar till lunch. Ska försöka att inte äta så mycket idag, och resten av helgen... Nu är det ju bara 2 veckor kvar att göra nåt åt vikten på. Tror min våg behöver nya batterier, så jg vet inte om jag vågar lita på den:D
    Igår vägde jag mej 3 gånger efter varandra; Ena gången visade vågen på 79, men det har jag inte vägt på måånga månader, så jag vägde mej igen. Då stod den på 77, ja det var lite mer överkomligt, men ändå för mycket så jag provade igen.
    Då visade den 70!!!!:D OM ändå DET vore sant! *fniss*

Avundsjuk på alla er som ska äta kräftor i helgen!!!
    Jag ska jobba lördag 8-20 och söndag 7-21, blir en seg helg. Men pengarna är välkomna!;) Borde egentligen plugga för jag ligger efter i skolan... Men det får bli som det blir!

Ha en härlig fredag tjejer!

• Ninnispinnis

Ja, det är dumt att det inte säljs överallt, men Energi Nirvana kan man ju köpa i webbshoppen. Supergott!

Hope2008 skrev 2008-08-22 13:41:19 följande:
    Ninnispinnis: Jag gillar inte kaffesmaken. Däremot gillar jag te! Ska verkligen kolla upp ditt tips. Såg dock att ingen återförsäljare finns i närheten. Får testa webshopen!! Tack...
  • Hope2008

Hehe.... ja du. Visst får du fråga. Däremot vill jag inte skriva det precis här eftersom jag då avslöjar så pass mycket att många vet vem jag är (som bor i samma stad). Jag har ett jobb där jag träffar väldigt många människor. Kan inboxa dig om du vill!

• Ninnispinnis

September, ner 9 kilo på nån timme, det måste vara nytt tråd-rekord

• Ninnispinnis

Gärna!

Hope2008 skrev 2008-08-22 13:43:59 följande:
    Hehe.... ja du. Visst får du fråga. Däremot vill jag inte skriva det precis här eftersom jag då avslöjar så pass mycket att många vet vem jag är (som bor i samma stad). Jag har ett jobb där jag träffar väldigt många människor. Kan inboxa dig om du vill!
  • Hope2008

Ninnispinnis: Fungerar det bra förresten? Känner du av att du blir ordentligt piggare?

Svar på tråden -5kg!!! Fortsätta här?...