• Mikabella

-5kg!!! Fortsätta här?...

Såg precis att vår tråd hade stängts Vill ju inte "förlora" er mina vänner. Ska vi fortsätta här?

Vi diskuterar vikt, träning, peppar, ojjoar oss, glädjs med varandra och ibland slinker det in lite andra ämnen än vikt och träning oxå!

Fler som vill hänga på?! Välkommna!!

• Svar på tråden -5kg!!! Fortsätta här?...
  • AniMann

Tack ni är så söta =)

Ja vi vet inte riktigt när bröllopet blir hahaha
    måste njuta ett tag av att vara förlovad =)
    men killen min planerar ju redan hela bröllopsmenyn och vad han ska ha för vigselring hahaha han e så söt!

Ja soosse detta var verkligen vad som behövdes hahaha
    Nu känns det som att allt ordnar sig =)
    Tänk vad kärlek kan göra =)

• soosse

ja.. jag kanske ska skaffa barn jag vill ju och m2b vill mrn han vill inte stressa mig ja vem vil inte ha barn det är ju underbart

• Mikabella

JA!!!!

soosse skrev 2008-08-25 20:12:56 följande:
    jag fick några pussar under promenaden så det var värt det. det känns konstigt just nu känner jag inte alls för att gifta mig men jag vill där emot istället skaffa barn.. kanska ha en liten näbb... hm.. det är faktist 12 år imellen oss så för hans del är det hög tid.. och vi skulle lungt klara oss ekonomiskt.. skulle ni köra då och skita i vad alla säget och skaffa barn??
  • Mikabella

Skojar du!!!?? Vad roligt! Stort stort grattis!!! Hurra vad glad jag bli!

Så mycket positivt på denna tråden just nu! Åhhh jag blir glad för er alla!!

AniMann skrev 2008-08-25 20:42:33 följande:
    Hej babes!Jättestort grattis till dig tobiasochlinda!!! =)Vad roligt =)Själv ligger man här på soffan med feber och ont i halsen.Jag fick för mig att det var en bra idé att gå hem utan jacka efter lördagens krogbesök så jag får väl skylla mig själv...hehehe.Jag skulle börjat jogga idag men det får ju skjutas upp nu...ligger här och käkar polly i stället. Dumma mig!MEN en absolut underbar sak har hänt idag!Min älskade sambo friade till mig!Jag grät! Jag är en sån tönt hahaha!Allt är underbart och vi svävar på moln här hemma =)hihihihihih!!!!
  • Mikabella

Föresten...Sov gott mina pinglor. Nu skryper jag ner i sängen. Jag o Mr har precis satt bordsplaceringen o vi tänkte att en tidig "läggdax"´är en fin belöning för vårt slit. Inte helt fel...

• lavli

hej hej.. vad är en renkur för något?? är det efektivt?? tackar

• Ninnispinnis

Här hinner man ju knappt gå och träna innan folk blir gravida eller blir friade till Stort grattis, AniMann!

Soosse, så länge ni klarar det ekonomiska hade jag definitivt struntat i vad alla säger och göra det NI känner för! När jag pluggade hade jag en kvinnlig lärare som hävdade att det var ypperligt att skaffa barn medan man pluggar...

Mikis, jag vill också rida på stranden!!

September, hoppas verkligen det ordnar sig med VF omgående!

Det visar sig att den DJ vi hade bokat inte var pålitlig, så nu ska vi plötsligt ordna musiken själva... Gaaahhh, har ju inte tid! Har iofs det mesta på I-tunes, men det ska ju fixas spellistor och överföras till högtalare på nåt sätt också...

Igår tog jag ut mig totalt med ett härligt skivstång/konditionspass med min favvoledare. Imorse visade vågen 66,0, vill så gärna ner på 65! Men höften/bilringsstället visade -2 cm och det är ju viktigare!

• tobiasochlinda

grattis annimann!

ninnis, det löser sig säkert med muiken har ni ingen som kan göra spel listorna och det då?? det hade vi, jag lämnade en lista med låtar jag VILLE ha med, sen ordnade en kille med typ 200 till :) så det blev bra.

• BrudSeptember2008

Morrn på er Brudar!

Har precis avslutat frukosten, 2 rågkusar med groddar och kalkon och till det en kopp kaffe!:D
    Ska snart iväg och lämna barnen på dagis. Ska plugga stenhårt idag! Ligger lite efter i skolan... :S

I eftermiddag kommer min kompis hit och hjälper mej att baka bröd till bröllopet, och syr en underkjol och fållar upp brudklänningen! Jag har verkligen världens bästa kompis, hon frågar varenda dag om jag behöver ha hjälp med något inför bröllopet. Hon ville till och med ta ledigt dagen innan, hon ska jobba fredagkvällen då. Så hon finns till hands!:)

Idag tåg vågen på 75,1 det är fortfarande dom där ynka 2 hektona kvar att gå ner... SVÅRT!

Jag tycker att ni allihopa är världens bästa! Ni delar med er av era liv och peppar när det behövs!
    Kämpa på nu tjejer, vi kan fixa detta!

• BrudSeptember2008

ninnispinnis;
    Gud vad tråkigt med dj:n, ingen av er som har en bror som ni kan lasta över det på? Eller någon annan som är bra på sånt! Våga be om lite hjälp!

Ja, jag ska rapportera om VF i eftermiddag så idag får ni gärna hålla tummar och tår för att allt ska ordna sej!

Svar på tråden -5kg!!! Fortsätta här?...