Hej ni underbara tjejer!
Efter sista mätningen innan bröllopet kommer härmed bröllopsmåtten till mina kurviga 170 cm:
Vikt: 65,3 (Yes!)
Midja (smalaste stället): 67 cm
Höft (vid höftkammen): 90 cm
Detta inebär att jag faktiskt har nått mitt mål med -2cm och -2kg som jag satte när jag hoppade in i tråden
Jag känner mig väldigt nöjd, sund, duktig och faktiskt riktigt snygg (även om det känns konstigt att säga...)
Jag måste dessutom tillägga att ni har varit ovärderliga! Ni är alltid så ärliga, så när jag funderar på att ta den där extra tårtbiten så tänker jag: "nu måste jag ju skriva i tråden att jag syndade med tårta, tänk vad mycket skönare det känns om jag kan skriva att jag lät bli!" Och så låter jag bli, och känner mig duktig
Dessutom känns det ju extra kul att träna när man får skriva det i tråden efteråt!
När m2b steg upp idag tyckte han att jag behövde sova lite till, så medan han åkte in och klippte sig, provade kläder och hämtade vin tillsammans med sin syster så sov jag till klockan 11!! Jag hade nog en rejäl sömnskuld efter att ha stigit upp klockan 05.15 hela veckan så det var välbehävligt... Nu har jag varit ute och powerwalkat 8 km med manschetter och mbt
Tänk att få sova till 11 och börja dagen med powerwalk två dagar innan sitt bröllop!
Nu änner jag mig sund, stark, energisk, utvilad och lycklig, och är redo att åka till Småland och gifta mig
Puss & Kram!