• Mikabella

-5kg!!! Fortsätta här?...

Såg precis att vår tråd hade stängts Vill ju inte "förlora" er mina vänner. Ska vi fortsätta här?

Vi diskuterar vikt, träning, peppar, ojjoar oss, glädjs med varandra och ibland slinker det in lite andra ämnen än vikt och träning oxå!

Fler som vill hänga på?! Välkommna!!

• Svar på tråden -5kg!!! Fortsätta här?...
  • Cantaton

Ojojoj. Nu är jag trött. Promenerade från jobbet direkt till gymmet och sedan därifrån hem och vidare till mataffären och så hem igen. (En sträcka om 11000 steg + själva gymmandet). Jag har såå ont i fötterna. Men i övrigt känns det bra såklart

Burit hem tunga matkassar också. Vi ska ha inflyttningsfest imorrn (varning för mycket onyttigt...)

Helt färdig vill jag nu äntligen äta en alldeles för sen middag och slänga mig i soffan.

• soosse

Brud septemebr: Snälla två korvar vad kan det vara 200 cal?? det brände du ju lungt på shoppingen..
    Själv har jag gått en mil iodag och ridit 60 min dressyr vet inte vem som va svettigast och tröttast men några cal blev det. Och sen avslutade jag med pizza och jag njöt av varje tugga *mums*

• Mikabella

Puss puss puss på er allihopa. Nu har jag stökat färdit och ska krypa ner i sängen Imorgon blir jag fru!!! Hihihi! Wish me luck! KRAMAR!!!

Ninnis: Inget dåligt väder vi lyckades att pricka in Lycka ill imorgon. Hoppas att ni får en underbar dag!!!!! PUSSAR!

• BrudSeptember2008

Soosse;
    Jag fick mej att gott skratt när jag läste ditt inlägg!:D
    Haha.. Inser att jag är lite väl nojjig!;)

1 mil! Wow! Superuktigt!

• tobiasochlinda

hej hej gud va jobbit för dig å ha en inneboende sådär, jag vet hur det är, min syster bodde hos mig i 2 år, och det gjorde inget, tills hennes pojkvän mer eller mindre flyttade in sista ½ året! jag höll på å bli fullständigt galen!!!!

• soosse

hehe ja men det är ju såå idag ska jag äta chorizzopaj Mums kolhydrater!!! hahaha jaja bara och röra på sig och det blir mycket sallad till!!

• tobiasochlinda

idag har jag fikat och ätit massor med onyttigt, men i gengäldd så storstädar jag också huset... alltid nåt, ska försöka ta en promenad också. bakade igår, 60 kanelbullar! men med dinkel istället för vete mjöl och bara halva sockermängden osv. då har man iallafall lite koll på innehållet!

• soosse

ja baka själv är bäst och godast!! Har börjat bearbeta min m2b att han ska börja rida. han ska med i morgom hehe jag ska ha fast honnom så att jag kan skaffa en unghäst :P

• soosse

ja hur gick det?? eller de ligger vell och pussas i sängen nu kankse precis vaknat :P

Svar på tråden -5kg!!! Fortsätta här?...