• Mikabella

-5kg!!! Fortsätta här?...

Såg precis att vår tråd hade stängts Vill ju inte "förlora" er mina vänner. Ska vi fortsätta här?

Vi diskuterar vikt, träning, peppar, ojjoar oss, glädjs med varandra och ibland slinker det in lite andra ämnen än vikt och träning oxå!

Fler som vill hänga på?! Välkommna!!

• Svar på tråden -5kg!!! Fortsätta här?...
  • avil

Jag har gått ner så min DYYYRA fina BH som jag skulle ha under brudklänningen kan jag inte ha...Det far tydligen mest från mina bröst trist! 700 kr åt fanders.
    Så klänningen siter fint över magen!! ,o något sämra vid bysten-men skitsamma.Vi är ju ensamma m barnen o prästen typ!
    så farligt illa är det inte.
    Har hittat en annan bh för 400 kr som ger bra lyft så jag får lita på den.
    Tänk alltid något bra ska föra m sig nåt litet dåligt?!
    hehe......
    väger runt 53 nu o verkar ibland vara lite mindre o ibland mer-men i alla fall INTE mer än 54! o det är jag nöjd med.
    Trots att jag varit på fest o tom ätit både tårta,chips o kexchoklad?! haha.
    Men det var inte ens gott?? det där värsta sötsuget är borta! .
    Nu är det bara kämpa sen för att verkligen stanna här i vikten...Vill inte gå ner mer före bröllopet så klänningen helt tappar formen på mig.

• Cantaton

Godmorgon!

tobiasochlinda skrev 2008-08-29 07:33:30 följande:
    god morgon alla tjejer!
  • Cantaton

haha, jovisst kan bra saker föra med sig något dåligt, men jag tycker nog ändå att dina fördelar väger upp (vilket ordval!) nackdelen med BH:n

Själv känner jag mig tjockare än någonsin. Jag har vägt ETT kilo mer, tidigare i sommar, men sedan har jag bara vägt fram och tillbaka mellan 91,8 och 92,8... Men jag får väl helt enkelt skärpa mig ytterligare. Jag har ätit rättså bra, men gått på alldeles för många kalas och tränat för dåligt (bara gått).

Jag trodde att 10000 var vad man "skulle" gå, men igår hörde jag att det var 12000 som gällde om man skulle GÅ NER i vikt. Jag kör på målet 10000 veckan ut, sedan höjer jag 500 per vecka tills jag stannar på 12000.

Igår gick jag trots allt drygt 11000.

avil skrev 2008-08-29 07:54:06 följande:
    Jag har gått ner så min DYYYRA fina BH som jag skulle ha under brudklänningen kan jag inte ha...Det far tydligen mest från mina bröst trist! 700 kr åt fanders.Så klänningen siter fint över magen!! ,o något sämra vid bysten-men skitsamma.Vi är ju ensamma m barnen o prästen typ!så farligt illa är det inte.Har hittat en annan bh för 400 kr som ger bra lyft så jag får lita på den.Tänk alltid något bra ska föra m sig nåt litet dåligt?!hehe......väger runt 53 nu o verkar ibland vara lite mindre o ibland mer-men i alla fall INTE mer än 54! o det är jag nöjd med.Trots att jag varit på fest o tom ätit både tårta,chips o kexchoklad?! haha.Men det var inte ens gott?? det där värsta sötsuget är borta! .Nu är det bara kämpa sen för att verkligen stanna här i vikten...Vill inte gå ner mer före bröllopet så klänningen helt tappar formen på mig.
  • avil

jag går ca7000 o 9500 o då är det bara då jag går efter barnen o på jobbet-ingen ute"promenad" ens? vilket jag ju sällan kan...
    Är dock besviken på stegräknaren då den inte registrerar alla trappsteg jag tar.GRR.
    har också hört 10000

• avil

brukar ni se "tre feta brudar o en smal klänning"?? på kanal 3??
    ganska kul att se faktiskt-håller ju en lite extra motiverad!!
    men mina 53 kilo går ju så klart ej gämföra ens........

• Hope2008

Vaknade sent idag och skulle iväg till jobbet. Lyckades GLÖMMA att det var min "väg-dag" idag!! Förvirrad? Japp....

Positivt är att jag ändå lyckades få i mig smoothie innan jag stack. Idag sitter jag i möte från lunch och framåt och vi ska iväg till ett jättetrevligt ställe och äta/ha möte. Hoppas på buffé så att man kan välja det nyttiga.

Härligt med fredag idag..

• AniMann

Hallojs!

Idag har jag gått ner lite till så jag väger 60,2.
    Alltså, när jag ser att vikten är nere på 59,9 (spelar ingen roll vad bara det är en 5:a först) kommer jag nog börja lipa av lycka hahahaha jag är ganska töntig av mig.

Mår lite bättre idag, men har fortfarande den jobbiga hostan kvar!
    Åker till Stockholm i eftermiddag för i morgon blir det konsert.
    Utomhus tror jag den var..så jag lär ju bli sjuk igen efter det men det får det vara värt!

Ninnispinnis & Mikabella:
    Lycka till i morgon nu! Hoppas ni får en helt underbar dag =)

• Hvidbrud

Har presis haft en jätte gullig tjej här på jobbsamtal. Härligt! Hon ska komma in och hjälpa mig 1-3 dagar i veckan. jihuu!
    Hope: Oj, då! Så får du dubbelt så bra resultat nästa vecka!

Ninis och mikkis: ååhhh, vad pirrig ni måste ha et just nu! blir nästan lite avis... Hoppas verkligen att solen lyser för er i morgon och att ni får det helt helt underbart!
    ser fram emot at se era slanka siluetter i brudkl¨nningarn i galleriet sen! Hihi! *klapar-händerna-av-glädje-och-förväntan-,som-ett-litet-barn*

Avil: Taskit med bh'n... men tuttar oh rumpa är ju det¨första som åker när man går ner. Men det utliknar ju sig på nåt sätt, så att man ser bättre ut ändå. När ska du gifta dig?
    Jag hade som tur var bestält en lite för liten bh 65ff.. skulle ha varit en G. Så det blev helt perfekt när de skrumpnade in!

Kan inte ta mig samman till att börja springa igen... Mina ben skulle få det så bra av det, men jag vet inte hur jag ska få den stora mossiga "frida-stenen" att börja rulla...

• avil

Hvidbrud-den 15 sep vigs vi! sen den 22a har vi vigselcermoni i cypern......

Svar på tråden -5kg!!! Fortsätta här?...