Cantaton: Ahaaa inga snälla kollegor du har!!
Du kan inte få dem att gå med på BT så de kan börja äta nyttigt de oss?! 
tobiasochlinda skrev 2008-09-01 18:00:09 följande:
jo visst har jag plussat, men jag är ju bar ai v 6, får panik när jag redan knatar upp i vikt! vill som sagt inte sluta på ytterligare 20 + i vikt!, och mycket av mitt småätande kommer sig nog av att jag ofta glömmer lunchen, så jag vill verkligen försöka bli en sund människa vad gäller matintaget så det blir en hälsosam graviditet... grattis ninnis!!
Du behöver inte oroa dig om du försöker äta hälsosam mat o inte vräker i dig godis o annat onyttigt!
Min svägerska gick upp massor i början men sen stannade det liksom av o hon bara växte i omfång...totalt gick hon upp 15 kg.
Hon fick en gullig mage ganska fort så man kunde se att hon var gravid medans en av hennes kollegor som var 2 veckor efter inte syntes ngt alls på.....kollegans mage o kg kom senare.....skumt!!
Satsa på bra mellanmål som mättar ordentligt, kesella 1% med fun light i är kanon tycker jag! Men ställ ngn klocka så att du äter mellanmålet i tid o inte väntar för länge...då är det kört.
Solrosfrön att småplocka i är också gott, bra att ha vid datorn då de inte kladdar

(från en som kladdar med ALLT

)
Grattis soosse!! Dyrt o roligt att handla kläder när storlekarna bara blir mindre o mindre!!
NallePhu:

Nu finns det inga undanflykter längre!
Ett tips är att köpa snygga träningskläder (som man känner sig snygg i) så är det mkt roligare att träna!!!