• Mikabella

-5kg!!! Fortsätta här?...

Såg precis att vår tråd hade stängts Vill ju inte "förlora" er mina vänner. Ska vi fortsätta här?

Vi diskuterar vikt, träning, peppar, ojjoar oss, glädjs med varandra och ibland slinker det in lite andra ämnen än vikt och träning oxå!

Fler som vill hänga på?! Välkommna!!

• Svar på tråden -5kg!!! Fortsätta här?...
  • Cantaton

Måste bara ta mig igenom arbetsdagen först
    Men sen så! Jag mår så dåligt över att jag inte kommer i några av mina kläder...

Hvidbrud skrev 2008-09-02 11:09:58 följande:
    Cantaton: Ja! Träna på! Ta varje impuls till att träna som en invit till att få det ännu bättre, en vackrare sundare och gladare kropp!
  • soosse

ja procis jag saknar med att ha en mamma men hon får inte bahandla mig så då klarar jag mig utan.

Det jag menar är att du får fräsa ifrån mot honnom och säga att du säger inte så till mig eller vad det är han gör. Skrämm honnom visa att du och din sambo är starka ihop och att inget kan rubba er!

• Hvidbrud

Va? ingen action på flera timmar! Vad händer i tråden?

Någon som varit extra duktig idag?

Jag har inte druckit tillräkligt med vatten, så jag tar mig ett stort glas nu!

• AniMann

ja här var det lungt!

Extra duktig? jag åt just en stor bit hallontårta hahahah
    Känner mig alldeles förslappad!
    Vill bara att hostan ska försvinna så jag kan gå ut och röra på mig! Fast det blir nog tyvärr att stanna inne några dagar till...

• Maliinka

Animann och Hvidbrud: Tack för välkomnandena! Ja, vi har inte ens bestämt datum än, så jag har allt mellan 6 och 12 månader på mig... Det är länge, jag veeet, men jag har blivit så förslappad! Har dessutom saknat motivation. Vadå, godis är ju gott, det har inte känts värt att ge avkall på det. Men nu tänker jag så här, att om mitt eget bröllop inte är motivation nog för mig att gå ner i vikt, så kommer jag aaaaldrig att hitta den motivationen!

Hope2008: Okej, sorry att jag missförstod. Jobbigt med konflikter hur som helst! Speciellt med dotterns pappa kan jag tänka mig, där vill man ju att det ska flyta smidigt :-/

• AniMann

Maliinka:
    det är ju bara bra att ha lång tid på sig.
    Jag har gått ner 12 kilo sedan nyår och då har jag inte stressat ett dugg. Unnat mig lite gott ibland och så.
    Vad är din målvik?

• Maliinka

Animann:
    Jag väger 49 och någonting nu, och vill ner till 45-47 till mina 154 cm. Oj, vad bra kämpat av dig! Vilken är din målvikt?

• AniMann

min målvikt är 58. vägde 72 innan. är 167 cm lång.
    det är ju dom där sista kilona som sitter som berget!
    Jag får väl börja träna nått...friskis och svettis kanske.
    har bara kört med långpromenader.

Tränar du någon speciellt?

• Cantaton

Extra och extra.. Jag har uppskattningsvis gått 14000 steg och gymmat i två timmar. Känns faktiskt rätt duktigt Nu tänker jag baaaara slänga mig på soffan!

Hvidbrud skrev 2008-09-02 18:54:34 följande:
    Va? ingen action på flera timmar! Vad händer i tråden?Någon som varit extra duktig idag?Jag har inte druckit tillräkligt med vatten, så jag tar mig ett stort glas nu!
  • BrudSeptember2008

Hej på Er!

Jag är SÅÅÅ förkyld och mår verkligen PYTON!:S
    Det blir ingen motion för min del. Aptit har jag inte direkt heller så det kanske går jämt upp?;) Fast idag har jag petat i mej en arraksboll, vilket så klart inte var det bästa att stoppa i sej! *fniss*

Hoppas hoppas att jag är bättre till på lördag! MIN stora dag!
    Jag är jätte nervös, inte för själva vigseln, utan allt runt om.
    Men det blir nog bra... Bara jag får min älskade MAN!:D

Välkommen hit Maliinka! Är säker på att du kommer att trivas här i denna tråden!:)

Kramar från en stressad kamel!;)

Svar på tråden -5kg!!! Fortsätta här?...