• Mikabella

-5kg!!! Fortsätta här?...

Såg precis att vår tråd hade stängts Vill ju inte "förlora" er mina vänner. Ska vi fortsätta här?

Vi diskuterar vikt, träning, peppar, ojjoar oss, glädjs med varandra och ibland slinker det in lite andra ämnen än vikt och träning oxå!

Fler som vill hänga på?! Välkommna!!

• Svar på tråden -5kg!!! Fortsätta här?...
  • AniMann

Cantaton:
    jo man kan ju tycka det men han verkar vara en sån person som aldrig vill vara själv tyvärr.

• Cantaton

Jag instämmer med 20090801. Prata med din sambo. När skolan har satt igång ordentligt har han inte tid att drälla. Då behöver han tiden till att läsa.

• AniMann

20090801:
    Det har väl inte kommit igång med alla lektioner än.
    Vandrarhem var en bra idé! Jag kastar snart ut honom till ett!
    Jag blir så störd på att han aldrig bara kan vara tyst!
    Nu går han runt här och ska packa böcker i en väska och bara pratar med sig själv, skriker WIIIHOO! och wazz uuup!!! I´m da pimp!!
    Hela tiden!
    Vad är det för fel på människan?
    Jag bara sitter här och ser ut som en sur citron hahaha men jag är bara så omänskligt trött på honom!

Nu har jag nog kommit på varför jag har gått ner en del i vikt i veckan. Han sitter och snyter sig framför mig hela tiden och jag mår så illa av sånnt!
    Kan han inte gå in på toa och göra det?
    Jag blir så äcklad så jag kan inte äta hahahaha
    Detta är tragiskt!

• Hvidbrud

Aaahh! En sån mardröm han låter som! Men det är ju ¨super att du kan tänka positivt på det hela... Hihi. Främlingars snor är jätte äckigt.
    Det påminner mig om en äcklig historia, men jag vet inte om det är för känsligt här inne... Känsliga magar får titta bort! Jag var på biblioteket och skulle fråga bibliotikaien nått. När han skulle svara harklade han sig, och up r munnen kom en stor slemklomp. Den landade på bänken mella oss och låg där och dallrade. Örk! Han märkte ingenting och jag stog där och höll på att kräkas! Isch-a!

• AniMann

åååh my god!
    Jag hade nog sprungit därifrån hahahah!
    Och hur kunde han inte märka?!!?
    åååh!!!!
    Ryyyyser hahahah

• Ninnispinnis

Hej sötisar! Tack för alla fina ord Är lite stressad, men kunde inte hålla mig från att kika in till er... Vi är i full gång med att löva bryggan, fixa dekorationer och blommor med mera. Familj och släktingar hjälper till och alla är förväntansfulla och glada. Det är så härligt att se hur alla hjälps åt och jobbar för VÅR skull! Snart ska vi till festlokalen och duka och dekorera, sen ska jag och älsklingen ta in på hotellet redan ikväll. Hoppas hinna slappa och mysa lite också. Och vet ni, solen skiner till och med här i Växjö! Om exakt ett dygn står jag på bryggan med min älskling i handen... HELT OFATTBART! Wiiiiiiiii

Puss på er, mina vänner!

• soosse

Seriöst jag personligen skulle säga antingen åker han eller jag.. Men det är ju jag.. Ställde mig på vågen i morse och en visade 81,8 jag har gått ner 3 kg på 2 v helt sjukt!! Nu har jag börjat gå till skolan med I MINA STUPRÖRSJEANS!!! hihihi de sitter såå skönt nu.. just nu har jag en målvikt på 70 men jag vil vell ned till 65 ungefär om det går.. har ganska mycket muskler naturligt. men jag ska ner på 70 till jan ååå jag är såå glad och såå peppad åå kul att ni ska gifta er allt är såå roligt just nu

• esset50
    AniMann skrev 2008-08-29 12:37:39 följande:
    ååh vad härligt att vara lite nyförälskade =)Alltså jag måste få klaga lite.Vi har ju en kille som bor hos oss nu...för att han kom in på högskolan här i Jönköping och har inte fixat eget boende än.Han är kompis med min sambo..jaja.Alltså han bara sitter här! Jag för panik på honom! Jag vill ha min ensamtid och det har jag inte fått på 2 veckor nu för han har ju bara lektioner på förmiddagarna och kommer typ hem när jag vaknar (jag sover länge när jag får chansen).Åååh nu går han här och klagar på att han har så tråååkigt och blaaa blaa blaaaaa!!!!Som att jag ska underhålla honom eller vad?Och så ska han bo här i minst en månad till!Han har liksom ingen föståelse för att jag och sambon ibland vill vara lite själva! Som igår ville vi gå till stan för att kolla på förlovningsringar. Då hänger han efter som en j***la hund! Vi fick säga att vi vill nog göra detta själva så han fick gå till en annan affär en stund.Och då ringde han hela tiden i stället "var är ni, vad gör ni? är ni klara snart eller?"Förlåt för långt klaginlägg men jag avlider här!Hjääääälp...
    Berätta för honom att gäster och sopor börjar lukta efter en vecka...
  • Cantaton

Vad kul!

soosse skrev 2008-08-29 15:33:14 följande:
    Seriöst jag personligen skulle säga antingen åker han eller jag.. Men det är ju jag.. Ställde mig på vågen i morse och en visade 81,8 jag har gått ner 3 kg på 2 v helt sjukt!! Nu har jag börjat gå till skolan med I MINA STUPRÖRSJEANS!!! hihihi de sitter såå skönt nu.. just nu har jag en målvikt på 70 men jag vil vell ned till 65 ungefär om det går.. har ganska mycket muskler naturligt. men jag ska ner på 70 till jan ååå jag är såå glad och såå peppad åå kul att ni ska gifta er allt är såå roligt just nu
  • BrudSeptember2008

Hejsan Tjejer!

Idag har jag varit i Jönköping och gjort Ikea och några affärer på A6. Blev inte mycket till mej, bara ett par örhängen och strumpbyxor, desto mer till barnen!:)

Imorse stod vågen min på 74,0 hade hemskt gärna krypit ett enda hekto neranför 74! Men men, mitt mål att väga 73 något till nästa vecka känns inte så långt borta.
    Men jag har precis fått min mens, och brukar gå upp lite under den veckan:S Det blir som det blir... Gift blir jag ändå!;)

Sänder tankar till er som ska stå brud imorgon!
    ALL lycka till ER! Njut av dagen!:)

Jobbigt att ha någon som man inte känner så väl boende hos sej så länge! Jag storknar efter en helg med väldigt nära släktingar, som jag gärna umgås med och älskar väldigt mycket!:) Jag är en sån som verkligen uppskattar ensamhet!

Är lite pirrig idag. OM det är möhippa imorgon, så har vi "Mat-festival" här i Skövde i helgen... Det betyder att det är smockfullt av människor på stan!:S HOPPAS att OM det är möhippa att det bara blir något mysigt, INGET förnerdrande!

Åt 2 korvar på Ikea som lunch idag, det har jag såå dåligt samvete för nu. Ikväll MÅSTE jag cykla!!!!

Kram på er alla!

Svar på tråden -5kg!!! Fortsätta här?...