Hejsan Tjejer!
Idag har jag varit i Jönköping och gjort Ikea och några affärer på A6. Blev inte mycket till mej, bara ett par örhängen och strumpbyxor, desto mer till barnen!:)
Imorse stod vågen min på 74,0 hade hemskt gärna krypit ett enda hekto neranför 74! Men men, mitt mål att väga 73 något till nästa vecka känns inte så långt borta.
Men jag har precis fått min mens, och brukar gå upp lite under den veckan:S Det blir som det blir... Gift blir jag ändå!;)
Sänder tankar till er som ska stå brud imorgon!
ALL lycka till ER! Njut av dagen!:)
Jobbigt att ha någon som man inte känner så väl boende hos sej så länge! Jag storknar efter en helg med väldigt nära släktingar, som jag gärna umgås med och älskar väldigt mycket!:) Jag är en sån som verkligen uppskattar ensamhet!
Är lite pirrig idag. OM det är möhippa imorgon, så har vi "Mat-festival" här i Skövde i helgen... Det betyder att det är smockfullt av människor på stan!:S HOPPAS att OM det är möhippa att det bara blir något mysigt, INGET förnerdrande!
Åt 2 korvar på Ikea som lunch idag, det har jag såå dåligt samvete för nu. Ikväll MÅSTE jag cykla!!!!
Kram på er alla!