• Mikabella

-5kg!!! Fortsätta här?...

Såg precis att vår tråd hade stängts Vill ju inte "förlora" er mina vänner. Ska vi fortsätta här?

Vi diskuterar vikt, träning, peppar, ojjoar oss, glädjs med varandra och ibland slinker det in lite andra ämnen än vikt och träning oxå!

Fler som vill hänga på?! Välkommna!!

• Svar på tråden -5kg!!! Fortsätta här?...
  • Hvidbrud

AniMann: Det kan jag förstå! Det är liksonm den magiska gränsn. Jag hade den med 70kg. Omöjligt att komma under, men nu nä jag har lyckats, käns det nästan lika omöjligt att komma över den igen. Gött!
    Du ska nog klara det! Jag kan ana en 5a i framtiden! *spåtantsfingrarna-högt-holda-i-luften* hihi

vad tramsig jag är dag då... Lite nyförälskad i min MAN..!

• Hvidbrud

Åh, det är ju snart!!! Härlig!

avil skrev 2008-08-29 12:16:13 följande:
    Hvidbrud-den 15 sep vigs vi! sen den 22a har vi vigselcermoni i cypern......
  • AniMann

Hvidbrud: hahaha jag litar på din spådom.
    Jag får väl hoppa runt som en fjortis på konserten så jag bränner kalorier som en tok!

• Hvidbrud

Åh, vad roligt det låter!
    Vilken härlig id'e med koncert- kanske är där nått istan i kväll, så kan jag locka ut min lilla gubbe från hålan där hemma i soffan... Men vi skulle se filmen från bröllopet ikväll... Såg lite i går och vi blev helt nyförälskade.
    OT råd. Få nån till att flma vigselcermonin framifrån. Det är härligt att ha!

• avil

vi har tänkt videofilma...om vi bara får med oss kameran i packningen...

• avil

vi har tänkt videofilma...om vi bara får med oss kameran i packningen...

• AniMann

ååh vad härligt att vara lite nyförälskade =)

Alltså jag måste få klaga lite.
    Vi har ju en kille som bor hos oss nu...för att han kom in på högskolan här i Jönköping och har inte fixat eget boende än.
    Han är kompis med min sambo..jaja.
    Alltså han bara sitter här! Jag för panik på honom! Jag vill ha min ensamtid och det har jag inte fått på 2 veckor nu för han har ju bara lektioner på förmiddagarna och kommer typ hem när jag vaknar (jag sover länge när jag får chansen).
    Åååh nu går han här och klagar på att han har så tråååkigt och blaaa blaa blaaaaa!!!!
    Som att jag ska underhålla honom eller vad?
    Och så ska han bo här i minst en månad till!

Han har liksom ingen föståelse för att jag och sambon ibland vill vara lite själva! Som igår ville vi gå till stan för att kolla på förlovningsringar. Då hänger han efter som en j***la hund! Vi fick säga att vi vill nog göra detta själva så han fick gå till en annan affär en stund.
    Och då ringde han hela tiden i stället "var är ni, vad gör ni? är ni klara snart eller?"

Förlåt för långt klaginlägg men jag avlider här!
    Hjääääälp...

• Nalle Puh 40

Mörk choklad är väl ok när suget är som störst...

• Cantaton

Men oj! Vill/behöver han inte själv ha lite ensamtid? Det där låter ju extremt.. Fy, vad jobbigt.

AniMann skrev 2008-08-29 12:37:39 följande:
    ååh vad härligt att vara lite nyförälskade =)Alltså jag måste få klaga lite.Vi har ju en kille som bor hos oss nu...för att han kom in på högskolan här i Jönköping och har inte fixat eget boende än.Han är kompis med min sambo..jaja.Alltså han bara sitter här! Jag för panik på honom! Jag vill ha min ensamtid och det har jag inte fått på 2 veckor nu för han har ju bara lektioner på förmiddagarna och kommer typ hem när jag vaknar (jag sover länge när jag får chansen).Åååh nu går han här och klagar på att han har så tråååkigt och blaaa blaa blaaaaa!!!!Som att jag ska underhålla honom eller vad?Och så ska han bo här i minst en månad till!Han har liksom ingen föståelse för att jag och sambon ibland vill vara lite själva! Som igår ville vi gå till stan för att kolla på förlovningsringar. Då hänger han efter som en j***la hund! Vi fick säga att vi vill nog göra detta själva så han fick gå till en annan affär en stund.Och då ringde han hela tiden i stället "var är ni, vad gör ni? är ni klara snart eller?"Förlåt för långt klaginlägg men jag avlider här!Hjääääälp...
  • 20090801

Lider med dig. Läser han inte? När jag gick på högskola så satt jag för det mesta från tidig morgon till sen kväll på skolan och läste. När det inte var plugg så var det ju studentaktiviteter. Det måste ju finnas i Jönköping oxå. Ta en diskusion med din sambo och förklara hur du känner om du inte redan har gjort det. Det är ni som bor där och kan inte den andra killen ta hänsyn så får han väl bo någon annan stans så länge. Jag fick vackert bo på ett vandrarhem innan jag fick min lägenhet. Lycka till.

Svar på tråden -5kg!!! Fortsätta här?...