Men oj! Vill/behöver han inte själv ha lite ensamtid? Det där låter ju extremt.. Fy, vad jobbigt.
AniMann skrev 2008-08-29 12:37:39 följande:
ååh vad härligt att vara lite nyförälskade =)Alltså jag måste få klaga
lite.Vi har ju en kille som bor hos oss nu...för att han kom in på högskolan här i Jönköping och har inte fixat eget boende än.Han är kompis med min sambo..jaja.Alltså han bara sitter här! Jag för panik på honom! Jag vill ha min ensamtid och det har jag inte fått på 2 veckor nu för han har ju bara lektioner på förmiddagarna och kommer typ hem när jag vaknar (jag sover länge när jag får chansen).Åååh nu går han här och klagar på att han har så tråååkigt och blaaa blaa blaaaaa!!!!Som att jag ska underhålla honom eller vad?Och så ska han bo här i minst en månad till!Han har liksom ingen föståelse för att jag och sambon ibland vill vara lite själva! Som igår ville vi gå till stan för att kolla på förlovningsringar. Då hänger han efter som en j***la hund! Vi fick säga att vi vill nog göra detta själva så han fick gå till en annan affär en stund.Och då ringde han hela tiden i stället "var är ni, vad gör ni? är ni klara snart eller?"Förlåt för långt klaginlägg men jag avlider här!Hjääääälp...