• Mikabella

-5kg!!! Fortsätta här?...

Såg precis att vår tråd hade stängts Vill ju inte "förlora" er mina vänner. Ska vi fortsätta här?

Vi diskuterar vikt, träning, peppar, ojjoar oss, glädjs med varandra och ibland slinker det in lite andra ämnen än vikt och träning oxå!

Fler som vill hänga på?! Välkommna!!

• Svar på tråden -5kg!!! Fortsätta här?...
  • soosse

Gud va duktiga ni är jag har missat massa!! Hehe börjat skolan nu och har haft massa att göra upp tidigt till skolan direkt till hästen och sen va hemma vid 10 :P jaja Men min stackars m2b satt hemma och grät för han va så orolig att hästen hade kastat av mig när jag va borta så länge( vi som rider vet att det tar ca 3h i stallet om man ska hinna allt) och så hade jag ingen täkning på mobilen . så när jag sprudlande glad över dressyrpasset och att jag hittat sadel, ringde hem så grät han och sa älskling vart är du har du skadat dig?? och innan poletten trillade ner så gjick det många tankar i huvudet.. Men sen satt jag och strålade som en sol när jag fatta att han grät för att han va så orolig (elakt menmen) hihihi.. Men nu innser jag att det nog inte blir bröllolp förens tidigast 2010 JAG HINNER INTE!!! Hur hinner ni planera? Jag måste nog snart klona mig urs.. ne nu ska jag inte skriva mera kanske skulle väga mig?? borde gått ner lite nu när jag far runnt som ett jehu och knappt hinner äta :P

• Cantaton

Äsch då, jag ligger långt efter! Är snart på 4000. Men å andra sidan har jag suttit på kontor sedan kl. 8. Inte haft så stora möjligheter att gå nånstans. Promenerade hit imorse bara... Tidigare än 6.30 orkade jag inte gå upp

Men jag ska ju gå hem också! Då är jag åtminstone upp i dryga 7000. Sen får jag väl hitta på nåt

Nalle Puh 40 skrev 2008-08-28 14:14:26 följande:

9608 steg idag, hittills
  • Cantaton

Gulligt ändå

soosse skrev 2008-08-28 14:27:01 följande:
    Gud va duktiga ni är jag har missat massa!! Hehe börjat skolan nu och har haft massa att göra upp tidigt till skolan direkt till hästen och sen va hemma vid 10 :P jaja Men min stackars m2b satt hemma och grät för han va så orolig att hästen hade kastat av mig när jag va borta så länge( vi som rider vet att det tar ca 3h i stallet om man ska hinna allt) och så hade jag ingen täkning på mobilen . så när jag sprudlande glad över dressyrpasset och att jag hittat sadel, ringde hem så grät han och sa älskling vart är du har du skadat dig?? och innan poletten trillade ner så gjick det många tankar i huvudet.. Men sen satt jag och strålade som en sol när jag fatta att han grät för att han va så orolig (elakt menmen) hihihi.. Men nu innser jag att det nog inte blir bröllolp förens tidigast 2010 JAG HINNER INTE!!! Hur hinner ni planera? Jag måste nog snart klona mig urs.. ne nu ska jag inte skriva mera kanske skulle väga mig?? borde gått ner lite nu när jag far runnt som ett jehu och knappt hinner äta :P
  • soosse

hade gått ner ett halvt kg och då är det inte morronvikt hehe nått iaf

• Hvidbrud

Ingenörsbruttan: Muller uttalas moullår på skånska och betyder muskler... Kanske är det bara slang från mina ungdomsår.. Ha ha!

• Cantaton

soosse, det är ju bra

I eftermiddags när jag satt på jobbet kom receptionisten plötsligt ner med blommor till mig. Jag hade fått ett blommogram på jobbet! (Ett jobb jag bara har denna vecka och där jag dessutom sitter hos kunden, inte hos företaget jag jobbar för.) Mycket riktigt stod mitt namn och mobilnummer på paketet och senastetiden för leverans var min slutatid. Minsann! Vad jag blev överraskad!

Det var världens goaste älskling som hade skickat ett blommogram. Sååå glad jag blev! Sju stora, långa, mörka, röda rosor.

• ingenjörsbruden
    Hvidbrud skrev 2008-08-28 16:32:06 följande:
    Ingenörsbruttan: Muller uttalas moullår på skånska och betyder muskler... Kanske är det bara slang från mina ungdomsår.. Ha ha!
    *asg* Jag kände att det måste bara vara slang fr skåne!!! *gaour oum krin o pänner muller*

Sebastiana: Härligt när resultaten kommer!! Man blir ju bara mer motiverad!!
    Jag kör samma diet!!

Ninnispinnis: Wow, härlig! Ha nu ett UNDERBART bröllop!!! Det är ok att ha hack i skivan när man gifter sig till helgen!!

NallePhu: Kanon! Har du varit ute o gått ngt eller är det bonusmotion fr jobbet?

Soosse: Va gulligt av din m2b!! Man hinner inte mer för att man stressar.... Nä men varför ska ni vänta till 2010?? Din m2b får väl osså hjälpa till?!
    Halvkilo minus o inte morgonvikt!!! GÖTT!!

Cantaton: ja inte blir det många steg när man är på kontoret....kanske ska flytta skrivaren längre bort?!? ...kan inte vi kontosnissar få ett löpband...så man kan gå samtidigt som man är på kontoret?!

Nä nu ska jag ta o packa ihop grejorna som jag ska ha med hem....
    I kväll blir det rallarfärs till kvällsmat!!! Kanske inte superGImat men det är rätt gott!!
    Annars står ett stav-pass på schemat för i kväll o förhoppningsvis så ska vi äntligen köpa våra gymkort (eller så blir det i morgon)....om m2b har pengar kvar efter alla räkningar!!!
  • AniMann

Vad duktiga och hurtiga ni är tjejer =)

Dagens motion: förlovningsrings shoppande!
    jösses vad mycket det fanns!
    Min febriga hjärna blev alldeles överhettad haha
    att prova ringar...det borde räknas lite som tyngdlyftning eller hur? =P

• soosse

*låssas inte vara grön av avund* villken gullis

Cantaton skrev 2008-08-28 17:17:32 följande:
    soosse, det är ju bra I eftermiddags när jag satt på jobbet kom receptionisten plötsligt ner med blommor till mig. Jag hade fått ett blommogram på jobbet! (Ett jobb jag bara har denna vecka och där jag dessutom sitter hos kunden, inte hos företaget jag jobbar för.) Mycket riktigt stod mitt namn och mobilnummer på paketet och senastetiden för leverans var min slutatid. Minsann! Vad jag blev överraskad!Det var världens goaste älskling som hade skickat ett blommogram. Sååå glad jag blev! Sju stora, långa, mörka, röda rosor.
Svar på tråden -5kg!!! Fortsätta här?...