• Mikabella

-5kg!!! Fortsätta här?...

Såg precis att vår tråd hade stängts Vill ju inte "förlora" er mina vänner. Ska vi fortsätta här?

Vi diskuterar vikt, träning, peppar, ojjoar oss, glädjs med varandra och ibland slinker det in lite andra ämnen än vikt och träning oxå!

Fler som vill hänga på?! Välkommna!!

• Svar på tråden -5kg!!! Fortsätta här?...
  • Mikabella

oj lät ju nästan lite som reklam... Hoppas ingen blir sur...

• AniMann

halloj i tråden.

Vad irriterad jag är för att jag ha verkligen världens dunderförkylning!
    Denna veckan ville jag ju verkligen börja jogga!
    här ligger jag och snorar i stället helt ynklig...

• Mikabella

Blev ingen träningsfridag... :-9 Kliade i benen o jag är sååå rastlkös. Blev en snabb 5,2 km i skogen. Pust ÄR jobbigt när man går på renkur, MEN sååå härligt! Nu kan jag med lite ro fortsätta fixa med bröllopsbestyren. Vill ju ha bort lite vikt innan lörddag!! Tror jag har ca 1 kg som inbte skulle skada om det vek hädan Har ju lovat mmig själv en häst om jag når mitt mål på 52 nånting! Vill ha en häst!!!

• Mikabella

Härliga underbara träningsvärk haha tänk att det kan vara skönt med smärta

Hvidbrud skrev 2008-08-26 16:27:20 följande:
    Åååhh Kan märka att det var länge sen jag simmade... Aj mina lååår!!!
  • Hvidbrud

Man fasar den tills man får den. Sen njuter man den för att vet man hur hårt man har jobbat för att få den!

• Ninnispinnis

Finns det någon bättre känsla än att vara nytränad?? Ok, det finns det kanske , men härligt är det!

Hemma efter ett svettigt, härligt spinningpass och sitter nyduschad vid datorn. Åter till mina spellistor!

• Ninnispinnis

Finns det någon bättre känsla än att vara nytränad?? Ok, det finns det kanske , men härligt är det!

Hemma efter ett svettigt, härligt spinningpass och sitter nyduschad vid datorn. Åter till mina spellistor!

• Ninnispinnis

• Ninnispinnis

Ehhh, varför har mitt inlägg kommit med tre gånger? Sorry!

Jobbar sista arbetsdagen idag, sen är jag ledig i 25 dagar!

Svar på tråden -5kg!!! Fortsätta här?...