Hope, kämpa på, så ska du se att vågen pekar neråt på fredag! Och drick mycket vatten!
Hvidbrud, banana porridge låter spännande! Är det nyttigt? Var köper de det? Jag äter havregrynsgröt med skivad banan eller gojibär till frukost, men detta kanske kan vara ett alternativ... Och ja, det börjar bli pirrigt...
Cantaton, det är klart att det börjar gå neråt när du kan börja motionera igen! Jag säger bara Helosan, sen heja heja!
Mikis, 3 dagar kvar!!! Wiiii!
Jag syndade lite med några skivor bröd med smör på förmiddagen, men det var jag som bjöd (på mitt jobb gör man det när man går på semester...) och det var alldeles nybakat och varmt... Och inte helt vitt i alla fall, det var lite grovare med frön och kärnor i.
I eftermiddag ska jag få "kage" eftersom jag ska gifta mig (dansk logik...). Ska ju inte äta sånt, men det blir ju lite konstigt när de köper det för min skull... Jag får ta en liiiten bit och sen köra extra hårt på skivstångspasset ikväll
Ska sedan dammsuga med viktmanschetter och brudskor på, tror ni jag kommer att se kul ut?