• Mikabella

-5kg!!! Fortsätta här?...

Såg precis att vår tråd hade stängts Vill ju inte "förlora" er mina vänner. Ska vi fortsätta här?

Vi diskuterar vikt, träning, peppar, ojjoar oss, glädjs med varandra och ibland slinker det in lite andra ämnen än vikt och träning oxå!

Fler som vill hänga på?! Välkommna!!

• Svar på tråden -5kg!!! Fortsätta här?...
  • Mikabella

Åh nu vill jag ha bort mitt sista kilo!!! Får bli renkur i 4 dagar nu! Kankse inte så bra, men men. Vill verkligen känna mig nöjd på dagen med stort D! Renkur är såååååå tråkigt!!

Heja alla som är så duktiga!

• soosse

åå jag är fortfarande glad!!! har haft storgräl med min häst idag han gjick mer på bakbena en på alla 4:a. Amanda börjar komma åt honnom i ridningen nu.. m2b sa kan vi inte promenera?? och innombords skriker jag NNNNNNNNNNNNNEEEEEEEEEJJJJJJJJJ!!! är sååå trött efter ridningen men jag måste vell.. få bli snigeltempo.. har ju mumsat i mig endel sjömansbiff *mummms* Nu ska jag sitta och vara avis på er som är gravida och sedan tänka 4 terminer kvar amanda .. sen..

• BrudSeptember2008

Mikis;
    Ja, kör du ren kur tills det är dags! Jag tror att du kommer känna dej som världens vackarste på din dag, oavsett om kilot är kvar eller ej!:) Är du pirrig?

tobiasochlinda;
    Förstår att du blir lite nervös. Det blir man och många tankar hinner snurra runt. Men om du inte har ont så är det nog ingen fara. Vilken vecka är du i?

soosse;
    Duktigt av dej att gå ut och promenera fast du egentligen inte vill!:) Kämpa på!

Jag har ett barn kvar att lägga, när hon är färdig i badet.
    SEN SKA jag hoppa upp på cykeln!

• tobiasochlinda

jag har ju beräknad mens imorgon, så ingen aning, v 4??? men jag gjorde ett test igår och ett idag båda + så jag är nog gravid alltid, men blödningen hade slutat nu på em så det var väl bara nåt...

Tack mikabella!

• soosse

jag fick några pussar under promenaden så det var värt det. det känns konstigt just nu känner jag inte alls för att gifta mig men jag vill där emot istället skaffa barn.. kanska ha en liten näbb... hm.. det är faktist 12 år imellen oss så för hans del är det hög tid.. och vi skulle lungt klara oss ekonomiskt.. skulle ni köra då och skita i vad alla säget och skaffa barn??

• tobiasochlinda

jag hade min 3 årida dotter som näbb, det var det finaste under hela vigseln nästan... tror det finns med bilder i mitt galeri. i övrigt, följ hjärtat! :)

• AniMann

Hej babes!

Jättestort grattis till dig tobiasochlinda!!! =)
    Vad roligt =)

Själv ligger man här på soffan med feber och ont i halsen.
    Jag fick för mig att det var en bra idé att gå hem utan jacka efter lördagens krogbesök så jag får väl skylla mig själv...hehehe.
    Jag skulle börjat jogga idag men det får ju skjutas upp nu...ligger här och käkar polly i stället. Dumma mig!

MEN en absolut underbar sak har hänt idag!
    Min älskade sambo friade till mig!
    Jag grät! Jag är en sån tönt hahaha!
    Allt är underbart och vi svävar på moln här hemma =)
    hihihihihih!!!!

• BrudSeptember2008

Man ska altid göra som man själv vill, livet är för kort för att försöka leva det så det ska passa någon annan!
    Vill man ha barn så skaffar man det!;)

Nu har jag cyklat, blev bara en kvart, sambon hade tagit med sej datorn som jag brukar roa mej med när jag cyklar. Han jobbar ikväll/natt:S

Vi har fortfarande ingen vigselförättare!!!:S
    Jag har försökt nå den vi hade bokat idag, utan resultat. Så jag försökte även ringa den som hon i sin tur skulle kontakta för att höra om hon kunde. Vid 17:30 fick jag tag på henne och hon hade inget hört ifrån den första vigselförättaren. Hon verkade lite upptagen den dagen det gällde, men skulle ta kontakt med hon vi hade bokat och se om hon hade hittat någon ersättare, så jag skulle höra av mej imorgon igen.
    Jag hoppas verkligen att detta kommer att ordna sej!!

• BrudSeptember2008

AniMann;

Grattis!:)
    När blir bröllopet?

• soosse

ååååå va underbart!! behövdes kanske när du kännde dig så nere!! gratttis!!

AniMann skrev 2008-08-25 20:42:33 följande:
    Hej babes!Jättestort grattis till dig tobiasochlinda!!! =)Vad roligt =)Själv ligger man här på soffan med feber och ont i halsen.Jag fick för mig att det var en bra idé att gå hem utan jacka efter lördagens krogbesök så jag får väl skylla mig själv...hehehe.Jag skulle börjat jogga idag men det får ju skjutas upp nu...ligger här och käkar polly i stället. Dumma mig!MEN en absolut underbar sak har hänt idag!Min älskade sambo friade till mig!Jag grät! Jag är en sån tönt hahaha!Allt är underbart och vi svävar på moln här hemma =)hihihihihih!!!!
Svar på tråden -5kg!!! Fortsätta här?...