• Mikabella

-5kg!!! Fortsätta här?...

Såg precis att vår tråd hade stängts Vill ju inte "förlora" er mina vänner. Ska vi fortsätta här?

Vi diskuterar vikt, träning, peppar, ojjoar oss, glädjs med varandra och ibland slinker det in lite andra ämnen än vikt och träning oxå!

Fler som vill hänga på?! Välkommna!!

• Svar på tråden -5kg!!! Fortsätta här?...
  • Ninnispinnis

Nu ska jag strax köra från jobbet och upp till Småland, med radiosporten och OS på hög volym Vet inte om jag kommer att kunna koppla upp mig på hela helgen, hur ska jag klara mig utan er???

Ha en underbar helg, godingar!

• BrudSeptember2008

Här är en till som har haft huvudvärk heeela veckan!:S
    Igår hade jag s ont så jag fick gå och lägga mej, var helt yr!

Sov bort den, men vaknar med en skalle som känns som cement idag! Min lärare påpekade att jag såg helt blek ut när vi träffades imorse...

Tror själv att det är mest stress och vädret!

• Ninnispinnis

Ja, jag inbillar mig det i alla fall... Har faktiskt bara druckit kaffe på morgonen senaste tiden, och i övrigt ersatt kaffet med te. Vissa dagar dricker jag bara te. Om man tror på det så funkar det nog!

Hope2008 skrev 2008-08-22 13:45:00 följande:
    Ninnispinnis: Fungerar det bra förresten? Känner du av att du blir ordentligt piggare?
  • ingenjörsbruden
    Hope2008 skrev 2008-08-22 13:30:38 följande:
    Sovmorgon låter gudomligt! Jag ska försöka lansera den idén för min ytterst morgonpigga fyraåring.... Mitt stora problem är att jag sitter och skriver en text som måste vara ytterst precis i sina formuleringar. Det fungerar inte riktigt att försöka göra det när man är seg i huvudet. Naturligtvis är det bråttom med den också....Mina arbetskamrater brukar hantera sådana här situationer med att slänga i sig någon/några koppar kaffe för att fixa snabb energi och lösa det där som bara måste lösas. Själv dricker jag inte kaffe och har inte hittat något substitut för detta. Jag vill också ha en nödlösning....Ikväll tänker jag unna mig ett glas vin! Inte för att det hjälper mot huvudsegheten, men för att jag tycker det är gott!
    Gå in på toa o hoppa i 5 min!!! Får igång kroppen o blodet!!! Stretcha lite är osså bra!!!

Ninnispinnis: Nautilus i Skrylle!! Bor ju Sandby så det är lagom!!

Huvudvärk är SÅ tradigt...jag hade det igår!!!
    Misstänker att det hänger ihop med förbränningen o pulverluncherna...på gott o ont....
  • BrudSeptember2008

Ninnispinnis;
    Det var inte ens under en timme, det handlade om bara ett par minuter.. Hoppade direkt upp på vågen igen och igen;)

• Ninnispinnis

Heja!! Det är så man ska göra, alltså...

Hejdå tjejer!

BrudSeptember2008 skrev 2008-08-22 13:54:49 följande:
    Ninnispinnis;Det var inte ens under en timme, det handlade om bara ett par minuter.. Hoppade direkt upp på vågen igen och igen;)
  • ingenjörsbruden
    BrudSeptember2008 skrev 2008-08-22 13:54:49 följande:
    Ninnispinnis;Det var inte ens under en timme, det handlade om bara ett par minuter.. Hoppade direkt upp på vågen igen och igen;)
    Men då får man väl ta en medelvikt av vägningarna va?! Eller får man välja vilken man går efter?!
  • Cantaton

Här är en till som haft mkt huvudvärk senaste veckan - utan tvekan väderrelaterad.

• avil

hehe,jag har haft huvudvärk med-men min beror på bihåleinflammation!
    äter rinexin o fick ett nässpray på recept som skulle vara bra.....

HUR många steg går ni en dag,ni som har stegräknare o som kollat??

• BrudSeptember2008

Vet vilken jag VILLE välja i alla fall!:D

Svar på tråden -5kg!!! Fortsätta här?...