Ingenjörsbruden: Hahaha! Du är så gullig! vad härligt när man ser skillnad på sin kropp! Heja dig!
Jag var på pappas jobb precis o hämtade små mina påsar m algrensbilar, som vi ska ha som små fasvors till våra gäster, o då sa han - Men Mikaela! Du måste bli mindre o mindre för varje dag! Du ser så vältränad ut!
VA!!Pappa! Hahaha om han ser o säger något så börjar det nog synas! han brukar aldrig säga verken bu eller bä
Det gjorde mig verkligen jäte glad...Blev så spak bara så jag bara skrattade bort honom...Ska ringa o tacka för komplimangen senare
Nu ska jag snart in till stan o köpa mig lite detox. Har kört det innan o det är skönt att bli av med lite vätska. Sen blir det renkur söndag till torsdag! inte 7 dagar, men som sagt man tappar ju lite i början av en renkur..vatten o sockerdepå, men tappar gör man ju...Får väl hellre ta smällen av att kanske gå upp lite efter bröllopet istället...men men det är ju bara att tgräna bort, och då har jag ju tid att göra det iaf
Har varit duktig än sålänge. Cambridge choklad dricka, hihi skrev ju att jag var så sugen på varmchoklad...kom på att man kan värma pulverdrickan ju! Åhhh smart
Gott. Näää ska man göra något vettigt kanske...Sitter med OS på svt.se och försöker skriva mina sista gästpresentationer. Svårt! har skrivit alla mina vänner, men Mr vänner kvar...Han har sagt att han ska göra det, em njag lite INTE på det. Känns som att det är jag som gör ALLT! Mr tycker att han var såååå duktig som köpte ett par skor till kostymen igår...WOW!! Nu tycker nog han att han har dragit sitt strå till stacken...Åh blir tokig..Ska INTE reta upp mig..INTE!
Börjar bli stressad..Vikt, blommor, träning, skriva, dekorationer, mat, åhhhhh vad har jag glömt!? Känn som om jag har missat 100000 saker!
Har som sagt en liten dipp/panik dag idag... *sliter lite i håret o börjar snart lipa lite*