• Mikabella

-5kg!!! Fortsätta här?...

Såg precis att vår tråd hade stängts Vill ju inte "förlora" er mina vänner. Ska vi fortsätta här?

Vi diskuterar vikt, träning, peppar, ojjoar oss, glädjs med varandra och ibland slinker det in lite andra ämnen än vikt och träning oxå!

Fler som vill hänga på?! Välkommna!!

• Svar på tråden -5kg!!! Fortsätta här?...
  • soosse

sen ska jag ha rosa hanskar och skor i samma färg som rosetten är hihihi

• avil

soosse-ja,man ska känna att man trivs! jag hittade en som inte alls var "min typ"! trodde inte jag skulle gilla den,lite sjöjungfrumodellaktigt......Men det var den 1a jag råkade prova o efter det ville jag inte ha nån annan! .så kan det bli.
    Hon i butiken sa att det OFTA är så.......

• ingenjörsbruden
    soosse skrev 2008-08-19 10:24:12 följande:
    det är mycket för en student men 1 jag har pengarna 2 villken klänning 3 jag älskar den
    Den var kanonsnygg!!! Har du pengarna så go for it!
  • AniMann

Hej på er!

Ska snart ge mig ut på en powerwalk.
    Igår syndade jag genom att dricka 2 burkar sprite.
    Fattar inte ens varför för jag gillar inte det!
    Det är som att går viktminskningen bra så måste jag jävlas lite med mig själv...

Jag funderar på att börja på friskis & svettis.
    Fast jag vill inte gå dit själv.
    Jag har aldrig tränat på gym så jag är rädd att göra fel och skämma ut mig helt!

• Ninnispinnis

Friskis är jättebra, för där finns verkligen alla kroppstyper och åldrar. Om du ska börja gymma, så bokar du en tid med instruktör först, som går igenom alla maskinerna med dig. Eller så kan du gå på olika pass, där instruktören visar och leder hela gruppen. Jag har fastnat för skivstångspassen (riktigt effektiv och kul styrketräning), core/bosu (styrka/bål/balans), samt spinning. Jag rekommenderar verkligen Friskis! Ha en trevlig powerwalk

AniMann skrev 2008-08-19 11:37:05 följande:
    Hej på er!Ska snart ge mig ut på en powerwalk.Igår syndade jag genom att dricka 2 burkar sprite.Fattar inte ens varför för jag gillar inte det!Det är som att går viktminskningen bra så måste jag jävlas lite med mig själv...Jag funderar på att börja på friskis & svettis.Fast jag vill inte gå dit själv.Jag har aldrig tränat på gym så jag är rädd att göra fel och skämma ut mig helt!
  • ingenjörsbruden
    AniMann skrev 2008-08-19 11:37:05 följande:
    Hej på er!Ska snart ge mig ut på en powerwalk.Igår syndade jag genom att dricka 2 burkar sprite.Fattar inte ens varför för jag gillar inte det!Det är som att går viktminskningen bra så måste jag jävlas lite med mig själv...Jag funderar på att börja på friskis & svettis.Fast jag vill inte gå dit själv.Jag har aldrig tränat på gym så jag är rädd att göra fel och skämma ut mig helt!
    Friskis o svettis är kanon....där behöver du inte känna dig obekväm...det finns alla olika sorters människor som tränar där....gamla hurtiga pensionärer, träningsfreak, helt otränade vanliga människor, människor med nollkoordination o ibland så finns det rena rama cheerleaders där osså!!
    Det är mänskligt att göra fel men tänk som att du bjuder folk på lite skojigt istället!! Man ska ju göra folk i sin omgivning glada eller hur?! Jag brukar bara fokusera på mig själv.....folk kollar konstigt när man står o skrattar åt sig själv!!

Försök att gå själv....för om man hänger upp sin träning på en "träningskompis" som inte har samma motiviation så kan det gå helt utför.......

Jag o min m2b ska ju börja träna på gym.....*vojnevojnevojne*
    Har så svårt för att koncentrera mig när det finns en massa människor som går omkring o tror att de är GUDSGÅVA till kvinnan/mannen (dvs vissa spänniga killar o även tjejer på gym)...... jag brukar tappa fokus helt o bara skratta!! Ingen bra kombination när man lyfter skrot!! En gång så var jag på väg att fastna i en maskin.....sen gick jag inte o styrketränade mer.... *asg* Men nu jäklar så har jag ju någon som kan meka ut mig ur maskiner så nu ska här tränas!!!
  • Ninnispinnis

Haha, Ingenjörsbruden du är så rolig!

Alla är ju så fokuserade på att hålla styr på sin egen kropp och sina rörelser, så jag tror faktiskt inte att det är någon som ser om man gör fel eller ser konstig ut... Men det är klart, fastnar man i maskinen så kan det ju vara svårt att passera obemärkt

• tobiasochlinda

har lagt ut bilder från vårat bröllop i galleriet!

• AniMann

Jag får väl ta mod till mig och gå dit någon dag, och hoppas att jag INTE fastnar i en maskin!hahah
    fast hade jag gjort det hade jag säkert asgarvat!

NU ska jag ge mig ut på min powerwalk...det var fasen vad jag skjuter upp den idag..bäst att gå nu för annars fastnar jag bara här framför datorn =)

• Hvidbrud

Åh, vad fiiin du var! Vilken härlig röd!! (älskar den röda röda)

tobiasochlinda skrev 2008-08-19 12:24:27 följande:
    har lagt ut bilder från vårat bröllop i galleriet!
Svar på tråden -5kg!!! Fortsätta här?...