AniMann skrev 2008-08-19 11:37:05 följande:
Hej på er!Ska snart ge mig ut på en powerwalk.Igår syndade jag genom att dricka 2 burkar sprite.Fattar inte ens varför för jag gillar inte det!Det är som att går viktminskningen bra så måste jag jävlas lite med mig själv...Jag funderar på att börja på friskis & svettis.Fast jag vill inte gå dit själv.Jag har aldrig tränat på gym så jag är rädd att göra fel och skämma ut mig helt!
Friskis o svettis är kanon....där behöver du inte känna dig obekväm...det finns alla olika sorters människor som tränar där....gamla hurtiga pensionärer, träningsfreak, helt otränade vanliga människor, människor med nollkoordination o ibland så finns det rena rama cheerleaders där osså!!
Det är mänskligt att göra fel men tänk som att du bjuder folk på lite skojigt istället!!

Man ska ju göra folk i sin omgivning glada eller hur?! Jag brukar bara fokusera på mig själv.....folk kollar konstigt när man står o skrattar åt sig själv!!
Försök att gå själv....för om man hänger upp sin träning på en "träningskompis" som inte har samma motiviation så kan det gå helt utför.......
Jag o min m2b ska ju börja träna på gym.....*vojnevojnevojne*
Har så svårt för att koncentrera mig när det finns en massa människor som går omkring o tror att de är GUDSGÅVA till kvinnan/mannen (dvs vissa spänniga killar o även tjejer på gym)...... jag brukar tappa fokus helt o bara skratta!! Ingen bra kombination när man lyfter skrot!!

En gång så var jag på väg att fastna i en maskin.....sen gick jag inte o styrketränade mer.... *asg* Men nu jäklar så har jag ju någon som kan meka ut mig ur maskiner så nu ska här tränas!!!