• Mikabella

-5kg!!! Fortsätta här?...

Såg precis att vår tråd hade stängts Vill ju inte "förlora" er mina vänner. Ska vi fortsätta här?

Vi diskuterar vikt, träning, peppar, ojjoar oss, glädjs med varandra och ibland slinker det in lite andra ämnen än vikt och träning oxå!

Fler som vill hänga på?! Välkommna!!

• Svar på tråden -5kg!!! Fortsätta här?...
  • Hope2008

ingenjörsbruden: Jösses, vad du är duktig!!

Var tvungen att "smita in" här på lunchen och läsa lite.

Hade givetvis hoppat upp ett kilo efter konferensen, men väljer att skylla allt på att jag är naturligt svullen i kroppen just den här veckan. Självbedrägeri? Kanske...

• Ninnispinnis

Nejdå, det är smart tänkt! Om jag vet med mig att jag är svullen eller har slarvat så väntar jag gärna med att väga mig tills det har återgått till det normala och är mer rättvisande. Annars är det lätt att tappa både sug och humör. Helt rätt, heja heja!

Hope2008 skrev 2008-08-20 13:01:42 följande:
    Hade givetvis hoppat upp ett kilo efter konferensen, men väljer att skylla allt på att jag är naturligt svullen i kroppen just den här veckan. Självbedrägeri? Kanske...
  • BrudSeptember2008

Tobiasochlinda;
    Skönt att du är på bättringsvägen!

Ingenjörsbruden;
    Duktigt av dej att ha gått ner så mycket!

Hope2008;
    Du går snart ner dem igen!

Ninnispinnis;
    Jobbigt att vara så röksugen så man inte klarar av att vara utan ens den timmen man tränar!

• tobiasochlinda

precis det är ett gammalt inlägg som jag får lite inspiation av när det känns bara så svårt!!! när man läser misstrixies inlägg så låter det så lätt och det brukar ge mig ny inspiration!

• BrudSeptember2008

Idag ringde jag vigselförättaren och tänkte prata lite mer om vigseln som är den 6 september.
    Då kommer det fram att hon inte KAN då, av privata skäl....
    Fasen också, jag behövde inte ha detta att tänka på också..

Cyklade 35 minuter förut, det får räcka som motion idag.

• Mikabella

Klart du hör hemma här! jag vill ju bara ha bort 2 kg...Nästa gång vi ska starta en ny omgång på den här tråden får vi lägga till "-5Kg typ...eller mindre...eller mer" Hur vet man föresten när tråden 2stängs" så att man får börja en ny? Jag kan ta på mig ans´varet att starta en ny när denna dör. Lika bra att betämma redan nu! Är LIVRÄDD för att förlora er mina guldkorn!

ingenjörsbruden skrev 2008-08-20 12:56:56 följande:
    No worries! Jag har gått ner 10 kg o väger nu runt 90. O ytterligare 20 ska bort!!! Hör väl eg inte hemma i denna tråden (för det är mer än 5 kg som ska bort) men den är SÅ underbar o alla är så peppade!!!
  • Mikabella

Nu är jag hemma igen föresten Fy vad jag stavar o gör konstigt ibland..Hoppas att ni kan typa mina meddelande iaf

• Mikabella

Föresten sötnosar....Tips på en "snabbfix" som får bort 2 kg inom 10 dagar? Jag vill väga 52 30 aug..INTE 53,7 . Hinner inte gå en pulverdiet....Man måste väl gå 7 dgara renkur för att det ska ha någon verklig effekt? Tränar ju redan som en gnu...hinner/orkar inte mer...Grrrrrr!! Hjälp...snälla...*lipar lite*

• tobiasochlinda

oj jag vet faktiskt ingen dunderkur... godisråttan pratade ju ofta om detox, inget jag provat själv..

• BrudSeptember2008

Mikis;
    Finns det inte något vätskedrivande i typ hälsokostbutiken? Kanske skulle göra nån skillnad? Har tyvärr ingen dunderkur på lager i puckeln!;)

Svar på tråden -5kg!!! Fortsätta här?...