• Mikabella

-5kg!!! Fortsätta här?...

Såg precis att vår tråd hade stängts Vill ju inte "förlora" er mina vänner. Ska vi fortsätta här?

Vi diskuterar vikt, träning, peppar, ojjoar oss, glädjs med varandra och ibland slinker det in lite andra ämnen än vikt och träning oxå!

Fler som vill hänga på?! Välkommna!!

• Svar på tråden -5kg!!! Fortsätta här?...
  • soosse

åå nu har jag varit och tittat på fler klänningar på den butiken som jag köpte min balklänning i.. och det fick mig att besluta miog för att inte köpa maggi klänningen. testade en klänning som jag hajjade till av i februari och den känndes ennu mera rätt.. www.foreverbridals.com/gownpix.asp testade den i svart och den var skitsnygg men jag ska ha i ivoryspets för annars kommer jag ångra mig om 10 år :P
    köpte också en våg och förberädde mig på att se 89 kg som sisst men med kläder på vägde jag 83 så jag har alltså tappat 5 kg :D bara tio kvar

• Hvidbrud

Grattis soosse, det är ju jätte bra! Ett stort steg på vägen mot ditt mål.

Den är ju jättefin din nya förälskelse! Tror också att den blir finast med ivory.

• soosse

jo precis och det är inget släp att tala om på den men endå så känns det som om man har 5 m släp ne men nu så ska jag sner till stl 42 iaf på klänningen

• Ninnispinnis

Grattis Soosse, vilken härlig överraskning!

Jag har precis kommit hem efter ett härligt spinningpass! Jag hade massor av energi och körde stenhårt

Nu ska jag ta en lång dusch och sen krypa i säng med en ny bok, mysigt!

• soosse

va duktig du är ninnispinnis. jag och m2b har varit ute i svampskogen så nu ska det bli svampmacka!! mumms

• ingenjörsbruden

Sosse: Jättefin klänning!! Håller med om ivory istället för svart....bättre att köra lite mer traditionellt så att man inte (som du säger) ångrar sig om 10 år!
    Kanon med 5 kg mindre!!! Jäkla bra våg!! Var köpte du den?!

Ninnispinnis: Gött med spinningpass! Hur känns det i magen när du kör det?!

AniMann: Hoppas powerwalken var skön!!!

Hvidbrud: Hur går det för dig?!

I går var jag ganska duktig.....
    Åt en pytteliten bit tårta på em, efter min kesella.

Hade dock sån ångest på kvällen så jag tog en shake då osså!!
    Känns inte alls som ett nerköp...mixade den med is så det kändes verkligen som milkshake!! Lagade mat till m2b....stektfalukorv med pepparotssås o kokt potatis.....var inte alls sugen!!
    Körde ett hårt pass med pilatesyogan innan maten! Så samvetet kändes ok vid sängdax!

Har lastat över ansvaret för att tänka ut maträtter till kvällsmaten på m2b.....för jag kan ju ta en shake!!! *moahhahaha*

• Hope2008

Två dagars konferens med jobbet betyder god mat och få möjligheter till träning. Lyckades dock hinna med en snabb promenad innan middagen på kvällen. Försökte hålla mig till det nyttiga vid frukost- och lunchbufféerna. Vid middagen på kvällen flippade jag ur fullkomligt och åt glatt av alla tre rätterna. Nåja, jag är inte mer än människa.

Ni är så sjukt duktiga allihop! Spenderar jag tid här kanske det börjar smitta...

Kram på er!!

• Ninnispinnis

Ingenjören, det känns bra i magen! Under själva passet spänner man ju magmusklerna för att avlasta ryggen, efter passet brukar magen komma igång, som efter all motion... Fast min mage brukar ju vara pigg och glad nästan jämt Duktig du är med maten och pilates!

Hope, det går ju inte alltid att vara genomsund. Tycker du var duktig som höll dig till det nyttiga vid 2 av 3 måltider i alla fall! Det är ju inte lätt att bara ta sallad när de andra frossar god mat, dessutom är ju bufféer i sig jobbiga... Det är därför jag har med mig matlåda till jobbet, för jag vet med mig att jag äter mer än jag egentligen behöver om jag äter lunch i kantinan här. Ja, det är klart smittsamt att hänga här!

Mikis, hur har du det hos svärföräldrarna? Är du redo att bli fru om 10 DAGAR?! Wiiiiii

• Mikabella

Hej allihopa. Nu har jag precis kommit hem från gymet! Följde med svärmor. Sprungit o gått på rullband i riktigt högt tempo 30 min, cyklat lika länge, kört alla styrkemaskinerna och stepmaskin hur roligt sm helst ju! Hon är bra hon svärmor!

Ännu bättre är kanske att jag igår fick ett par nya skor! MBT heter de. Är jätte bra! Ni kan gå in o titta på wwwswissmasai.com. Svärmor har haft sånna skor i 1,5 år o lovprisat dem, nu fick jag oxå ett par! Jippi! Är jätte roliga. Vi var ute iöver en timme o gick igår! Skönt att få lite "nya" träningssätt. Ska springa min vanlioga runda på 5 km varje morgon, sen gå 1 mil med mina MBT skor + att jag fick ett par stavar oxå!

Men SHIT 10 dagar!! Ahhhhh Känner hur jag bli lite stressad...Ska bara slänga i mig pulverdietsfrukosten o sen sätta mig i bilen o köra hem! Blommor, festhäften o dekorationer...Pust..Varför väntar man alltid med saker till sista minuten!?

Puss o kram på er allihopa. Ni är duktiga! Ses ikväll igen...Lär ju trots all bröllopsstress inte kunna hålla mig härifrån

Svar på tråden -5kg!!! Fortsätta här?...