Mikabella skrev 2008-08-22 15:42:26 följande:
Åh håller verkligen med! Så fort man inte dricker kommer frågan...-Jaha dax för barn nu?! Och så ler de fånigt o lägger huvudet på sne...Alltså!! Jag blir verkligen JÄTTE arg!! Hur kan man fråga sånt?! Tänk om jag o min sambo har försökt bli gravid i flera år men inte kan? Har fått missfall eller helt enkelt inte vill ha barn!? Nu är ju som tur inte något av alternativen sanna, men jag blir bara så irriterad. Varför ska de änns spekuleras så fort man inte vill dricka alkohol?!...Förlåt att jag blev lite upprör...Är bara så trött på folk som alltdi ska lägga näsa i blöt. Eller hur?!
Ja håller med dig!!! Sen är det ju det att jag eg inte spottar i glaset....har kunnat dricka rätt mkt.....förra året klämde jag en hel vinare själv + 2 drinkar efteråt o blev bara lite salongsberusad...(uppladdning med semester i 4 veckor med vin varje dag o någon drink...)...Sen vet svärföräldrarna o värdparet att jag har pco o att det kan medföra problem med tillökning......kvistigt läge!!!
Men ska nog dricka en öl för att det är gott o för att det är lördag!!

O s å slipper vi frågorna!!!
Cantaton....vore ett alternativ...dock bor vi i samma lilla håla o köra bil i max 1km känns lite fånigt....
Nu sticker jag hemåt!!
Käkar lite kräftor för er alla i morgon!
Ha en trevlig helg!!!