• Mikabella

-5kg!!! Fortsätta här?...

Såg precis att vår tråd hade stängts Vill ju inte "förlora" er mina vänner. Ska vi fortsätta här?

Vi diskuterar vikt, träning, peppar, ojjoar oss, glädjs med varandra och ibland slinker det in lite andra ämnen än vikt och träning oxå!

Fler som vill hänga på?! Välkommna!!

• Svar på tråden -5kg!!! Fortsätta här?...
  • soosse

hihi ja nästan tyngdlyftning iaf
    ingnjörsbruden: kan du inte i stället för "tempoknapparna" ha ett tangentbord där??

• tobiasochlinda

hej hej, har rört mig ok idag då jag städat och röjt i stallet, blir nog rätt många steg, hade ont i magens nedre del igår när jag lyfte tungt, men det är bättre idag.. skönt!!!!!!!!!!! har dock ätit lite lite godis och några kakor jag fick på dagis (dom hade fika för alla barn och föräldrar där idag) gott och onyttigt! ska gå en prommis nu på 40 min.

• soosse

men snälla su gar du inte brännt den hehe säger jag som gick till skolan idag 8 km :P

• Mikabella

Jag började p 54 i måndags o nu väger jag 52,5 Komme poppa på vikt6 direkt ige på söndag, mn det är det värt. Ska börja äta imorgon igen. Måste vara ladda iför lördag så att jag inte deckar efter 2 glas skumpas Om du kör 7 daars rnkur så förvinner kilona mer "på riktigt" Jag har ju på 4 dagara me tappat vätska och sockerdepåer

BrudSeptember2008 skrev 2008-08-27 16:24:57 följande:
    Åh, jag tänkte precis jag skulle logga in och fråga dej Mikis, hur det gick med "renkuren"!!Det är ju super kul att du nått under 53!!!! Det blir verkligen med råge tills på lördag om du fortsätter i denna takten!:DHur många dagars kurande har du gjort och vilken vikt började du på? Funderar på att köra några dagar nästa vecka, men bara om det är värt det!;)Vigselförättaren ringde mej igår kväll, 21:50....Hon hade kontaktat den andra kvinnan och hon hade sagt att hon kunde åta sej uppdraget! Så nu HAR vi en VF igen!:DIdag efter skolan beställde jag vita rosor i blomsteraffären, så jag vet att det finns hemma nästa fredag! Jag ska själv binda buketten och göra mannaens coursage, eller hur det stavas.Kram på er tjejer!
  • Mikabella

Grymma må+tt tjejen! U look damn good! Eller hur?! Skulle gärna ha dina mått...

Här är mina. Midja 71, höft 84, byst 92(!) Haha snacka propotioner

Ninnispinnis skrev 2008-08-28 13:42:29 följande:
    Hej ni underbara tjejer!Efter sista mätningen innan bröllopet kommer härmed bröllopsmåtten till mina kurviga 170 cm:Vikt: 65,3 (Yes!)Midja (smalaste stället): 67 cmHöft (vid höftkammen): 90 cmDetta inebär att jag faktiskt har nått mitt mål med -2cm och -2kg som jag satte när jag hoppade in i tråden Jag känner mig väldigt nöjd, sund, duktig och faktiskt riktigt snygg (även om det känns konstigt att säga...)Jag måste dessutom tillägga att ni har varit ovärderliga! Ni är alltid så ärliga, så när jag funderar på att ta den där extra tårtbiten så tänker jag: "nu måste jag ju skriva i tråden att jag syndade med tårta, tänk vad mycket skönare det känns om jag kan skriva att jag lät bli!" Och så låter jag bli, och känner mig duktig Dessutom känns det ju extra kul att träna när man får skriva det i tråden efteråt!När m2b steg upp idag tyckte han att jag behövde sova lite till, så medan han åkte in och klippte sig, provade kläder och hämtade vin tillsammans med sin syster så sov jag till klockan 11!! Jag hade nog en rejäl sömnskuld efter att ha stigit upp klockan 05.15 hela veckan så det var välbehävligt... Nu har jag varit ute och powerwalkat 8 km med manschetter och mbt Tänk att få sova till 11 och börja dagen med powerwalk två dagar innan sitt bröllop!Nu änner jag mig sund, stark, energisk, utvilad och lycklig, och är redo att åka till Småland och gifta mig Puss & Kram!
  • Mikabella

^Åhhhh sicken gullig kille!!!!!!!!!!

Cantaton skrev 2008-08-28 17:17:32 följande:
    soosse, det är ju bra I eftermiddags när jag satt på jobbet kom receptionisten plötsligt ner med blommor till mig. Jag hade fått ett blommogram på jobbet! (Ett jobb jag bara har denna vecka och där jag dessutom sitter hos kunden, inte hos företaget jag jobbar för.) Mycket riktigt stod mitt namn och mobilnummer på paketet och senastetiden för leverans var min slutatid. Minsann! Vad jag blev överraskad!Det var världens goaste älskling som hade skickat ett blommogram. Sååå glad jag blev! Sju stora, långa, mörka, röda rosor.
  • Mikabella

HAHAHA märks det på min stavning att jag har fixat nya naglar idag!? Hahah kommer ite åt allatangenterna Hihi knasigt...men fina blev de! Nu är jag redo att stå brud!!

• soosse

*avis*

Mikabella skrev 2008-08-28 21:50:03 följande:
    HAHAHA märks det på min stavning att jag har fixat nya naglar idag!? Hahah kommer ite åt allatangenterna Hihi knasigt...men fina blev de! Nu är jag redo att stå brud!!
  • Mikabella

Rätt som det är så är det din tur Då är det jag som sitter här och är avis Puss.

soosse skrev 2008-08-28 21:53:27 följande:
    *avis*
  • Cantaton

Jag vet, världens bästa gos! Och nu vet alla det som var på Teater X idag. Hihi. De kör playbackteater, så publiken berättar historierna och skådespelarna spelar upp dem. Jag berättade hur jag satt på jobbet (och skickade blommogram i nya ordersystemet - dvs testar så att allt funkar inför lanseringen) när ett blombud plötsligt kommer. Hur jag blir rädd att jag ska ha råkat skicka iväg en order på riktigt, och inte bara på test. Men alltmer inser att jag faktiskt fått ett RIKTIGT blommogram.

Givetvis frågade spelledaren om jag kunde avslöja vem blommorna kom ifrån, och då satt han där bredvid mig

Mikabella skrev 2008-08-28 21:48:22 följande:
    ^Åhhhh sicken gullig kille!!!!!!!!!!
Svar på tråden -5kg!!! Fortsätta här?...