Vad fina ni var Mikis! Ha en härlig mini honeymoon!:)
Hope;
Bättre 0.7 är väl inget att fnysa åt? Allt som inte är upp är ju jätte bra!:) Bara att köra på!
I lördags fick jag min möhippa!:D Världens bästa dag! Vilka vänner man har! Blir nästan tårögd bara jag tänker på det!
Dom hämtade mej strax efter 7 på morgonen. Jag fick världens läckraste 80-tals kläder. En illgul klänning, och cerisa nylontights och gula usa-sockar, och diverse plastiga attiraljer, samt ett band som det stod möhippa på. Efter det var det ögonbindel och in i bilen. Vi åkte till ett hotell inne i Skövde och åt en ordentlig hotellfrukost! *mums*
Efter frukosten fick jag ge mej ut på stan och göra uppdrag. Jag fick 100:- och skulle ordna något gammalt, något blått, lånat, och något nytt. För att det skulle bli svårare fick jag bara gå i vissa utvalda affärer till varje uppdrag. Man fick ju tänka sej för vad man valde då det ska användas på bröllopet!:D
Min moster jobbar på ambulansen och dom hade uppvisning på fstivalen som var i helgen. Så när det var HLR-utbildning så var jag den frivilliga. Dom lindade in mej i en bår-grej så jag var som en stel mumie! Jag fick även gå runt med 8st bilder och fråga människor vilken dom trodde var min blivande.
Vi åt lunch på stan och efter några timmar åkte vi iväg igen. Vi hamnade på berget, där det finns något som heter Urkraft. Man gör olika övningar för att stärka gruppen. Jätte kul!
Sen fick jag åka fyrhjuling. DET var kul!:)
Efter detta åkte vi hem till min moster och åt tacos. Nu åkte alkoholen fram också!;) Vi hade super trevligt! Åt och drack och umgicks. Sen hade dom bestämt att det skulle vara singstar-turnering. Har aldrig gjort det förut, och är verkligen ingen sångare. Men det var SUPERKUL!:)
Sen drog vi ner på stan och gick ut. Vi hade sååå kul! Hela dagen var enormt lyckad! Var hemma runt 3 på naten och stöp i säng. Mådde inget vidare på söndagen, men det var det allt värt!:D