• Mikabella

-5kg!!! Fortsätta här?...

Såg precis att vår tråd hade stängts Vill ju inte "förlora" er mina vänner. Ska vi fortsätta här?

Vi diskuterar vikt, träning, peppar, ojjoar oss, glädjs med varandra och ibland slinker det in lite andra ämnen än vikt och träning oxå!

Fler som vill hänga på?! Välkommna!!

• Svar på tråden -5kg!!! Fortsätta här?...
  • Maliinka

Tack Hope 2008! Det låter jobbigt, hoppas att det lossnar på jobbet och att ni lyckas reda ut saker och ting, du och sambon.

Idag gjorde tog jag mitt första steg till ett nyttigare liv Förr åt jag ju alltid lättmargarin, men när sonen föddes och började äta riktig mat, så började jag köpa bregott (80%!) för hans skull. Onödigt och krångligt med två paket, tänkte jag. Men idag handlade jag två paket margarin, ett Bregott och ett paket lättmargarin

• Ninnispinnis

Hej tjejer! Nu åker vi till USA, vi ses om två veckor

Stooooor kram!

• soosse

säg upp kontakten med honom. om du vill träffa dina barn får du vara skyst mot mig. jag ska säga upp kontakten med min mamma för hon bara bryter ner mig.

• AniMann

Välkommen hit Maliinka!

Hope2008
    usch att inte kunna sova ordentligt är jättejobbigt!
    Hoppas det blir bättre snart.
    Hoppas det löser sig med din dotters pappa.
    Det är så jobbigt med personer som får en att må sådär!
    Jag har också en sådan i mitt liv.
    Usch

• Hvidbrud

Hope: Oj oj oj, det låter inte alls kul. Klart att du inte känner dig upplagd till att motionera när du har det så. Vilka nätter! Jag är en människa som älskar att sova, och de få gånger jag legat med en hjärna på helspinn har det varit förfärligt.
    Har ett litet trix för att kopla bort hjärnan när den börjar... Det heter progresiv avspänning www.guidetopsychology.com/pmr.htm Där står det lite om hur det går till. Det funkar 100% -brukar somna som en sten när jag kommer till magen!
    Snart är bröllopet klart och du får tid att "städa" i ryggsäcken. Nytt liv = tom ryggsäck! Inte lätt, men lättande!
    Oj, vad gott det låter med glasstårtorna! Mums! Du ska se att det ser ljusare ut snart och att träningslusten kommer tillbaks. Ibland kan en löptur få humöret till att vända tillbaka. Ren terapi! *styrke-kram*

Maliinka: Välkommen! Här ska det peppas! När ska du gifta dig? Hur lång tid har du på dig att gå ner de sista 3kg?

Mika & Ninis: GRATTIS!! Vilka otroligt vackra brudar ni var! Iiiiihh! Hoppas att ni får en fantastisk bröllopsresa!

Cantaton: Oj, det låter inte kul med allt jobb. Men som någon skrev: det ger bra betalt. Du får titta ut genom dollartecknena i ögonen!

• Hvidbrud

Trevlig resa ninis! Jag ligger i bagagelukkan och väntar på ett ni landar! Sen kör vi!

• Cantaton

Haha, ja, om jag ser dollartecknen genom dimman
    Men idag borde vara min sista dag på kontoret. Sedan ska jag bara koncentrera mig på sångjobben och begravningen resten av veckan.

Ikväll har jag tänkt träna. Trots min trötthet känner jag mig oerhört sugen på att just träna.

Hvidbrud skrev 2008-09-02 10:45:14 följande:
    Hope: Oj oj oj, det låter inte alls kul. Klart att du inte känner dig upplagd till att motionera när du har det så. Vilka nätter! Jag är en människa som älskar att sova, och de få gånger jag legat med en hjärna på helspinn har det varit förfärligt.Har ett litet trix för att kopla bort hjärnan när den börjar... Det heter progresiv avspänning www.guidetopsychology.com/pmr.htm Där står det lite om hur det går till. Det funkar 100% -brukar somna som en sten när jag kommer till magen!Snart är bröllopet klart och du får tid att "städa" i ryggsäcken. Nytt liv = tom ryggsäck! Inte lätt, men lättande! Oj, vad gott det låter med glasstårtorna! Mums! Du ska se att det ser ljusare ut snart och att träningslusten kommer tillbaks. Ibland kan en löptur få humöret till att vända tillbaka. Ren terapi! *styrke-kram*Maliinka: Välkommen! Här ska det peppas! När ska du gifta dig? Hur lång tid har du på dig att gå ner de sista 3kg?Mika & Ninis: GRATTIS!! Vilka otroligt vackra brudar ni var! Iiiiihh! Hoppas att ni får en fantastisk bröllopsresa!Cantaton: Oj, det låter inte kul med allt jobb. Men som någon skrev: det ger bra betalt. Du får titta ut genom dollartecknena i ögonen!
  • Hope2008

Maliinka: Tack för stödet! Dock är det inte jag och sambon som har konflikter utan jag och dotterns pappa (separerade sedan 2,5 år). Min sambo är ett kanonstöd!!

soosse: Hade det varit så enkelt! Vi har gemensam vårdnad och jag kan omöjligen ställa sådana ultimatum. Vi måste kunna samarbeta för dotterns bästa. Jag kämpar på, men han gör det inte enkelt (det finns ju en anledning till att vi inte lever ihop längre).

Hvidbrud: Tack för tipset! Ska testa detta...

AniMann: Ja, då delar vi tyvärr en sådan erfarenhet...Kram till dig och kämpa på!

Ninnispinnis: Trevlig resa!!

Kram till er alla! Nu skiner solen också och dagen börjar kännas liiite bättre.

• tobiasochlinda

hope ush va jobbigt med pappan... verkar inte alls kul!

sosse jag har också probl med min mamma, hon sabbade hela vårat bröllop genom att ställa till med jordens scen och få mig å storgråta... inte alls kul så jag håller henne på behörigt avstånd så att säga... men jag saknar ibland å ha en mamma...

själv är jag super trött!! somnade om efter att mannen åkt iväg med dotter imorse och sov i 2 timmar!!! jösses säger jag bara! ska iallafall försöka ta en ång prommis idag innan jag hämtar henne..

• Hvidbrud

Cantaton: Ja! Träna på! Ta varje impuls till att träna som en invit till att få det ännu bättre, en vackrare sundare och gladare kropp!

Svar på tråden -5kg!!! Fortsätta här?...