Ja, jag gick tillsammans med en kompis där jag bodde tidigare. Men hon var inte lika taggad och bangade ofta, och till slut frågade jag inte ens om hon skulle med och gymma. (Nu bor vi jättenära varann på nya stället o tänkte ta timmaspromenader ihop, men efter 20 min vill hon gå in och dricka te, så jag har slutat fråga henne om promenader också... men jag har faktiskt förklarat läget för henne också. Vill hon gå får hon gå - en bra bit.) Men sambon är jättepå när det gäller att gymma - vi har ungefär lika mycket att gå ner, så vi kämpar tillsammans!
Hvidbrud skrev 2008-09-04 10:40:31 följande:
God Morgon alla härliga kvinnor!SeptemberBruttan: Oj oj oj, nu börjar det närma sig! Jag fick lägga av med all träning innan bröllopet, jag rasade också i vikt av ren nervositet över att allt skulle funka. Annars skulle klänningen bli allt för stor och lös!De sista två tre kilona kan vi ju ta tillsammans efter bröllopet?Cantaton: Härligt att ni kommit igång med gymmet så bra tillsammans. Det är alltid roligare att dela arbetet med någon, när den någon är ens guldklump kan det ju inte bli bättre.Min man föreslog att vi ska ut och springa tillsammans på söndag. Det har vi inte gjort sen innan brölloppet. Så får vi se hur många meter det blir innan jag vill gå... He he. Tror inte att jag är skapad till att springa. Jag gillar att dansa!Annars är dagen fyld med jobb. 5 timmars behandling och så ska det städas! Hope: VAd kul att bröllopsplanerna börjar forma sig! Iiih! Vad roligt med fest! Är också lite nyfiken på ert hus...