Cantaton skrev 2008-09-05 09:16:12 följande:
ingenjörsbruden,jag vet inte riktigt hur jag "hinner". Igår bara hände det. Gick till och från posten, gick till och från tunnelbanan, mellan en tunnelbana och ett pendeltåg, från en pendeltågsstation dit jag skulle, och sedan samma sträcka hem igen, till och från gymmet och sist till och från affären. Och sedan var jag uppe i 16500 steg. Bara sådär! (Sambon också.)90-sträcket, oooh! (innebär det att du är över eller under eller mitt på?) Jag hoppas på att vara där om två veckor! (Mitt på eller strax under.)
Preccciiiiis över....90,2 (ett glas vatten mindre så hade det stått 90!) Hahaha! Hade jag varit under så hade jag ALDRIG skrivit 90....hellre 89,9 än att skriva 90!

Psykologiskt kanske!!
Men om du får så mkt vardagsmotion utan att gå en extra runda så är det kanon!!! Det kommer att rinna av dig!!
Hvidbrud: "HL-kaninen pinnar på*

Svampplockning!!! *mmmmmmm* Låter SÅ härligt!! Önskar att jag var bra på att plocka svamp.....är helt kass! Ser bara gula björklöv!

Men jag älskar ju svamp så man kanske skulle göra slag i saken o försöka gå ut o hitta gula kantareller.....karl johan känner jag igen men de andra är jag faktiskt osäker på.....är skogskantareller lite brunare är gula kantareller!?! Får nog köpa en svampbok!!
tobiasolinda: Jahaaa då verkar det som att de hjälper!! Spännande!! Följer gärna utvecklingen!!
Ett tips ang morgonillamåendet...ha kex eller knäckebröd på sängbordet som du äter lite på innan du stiger upp....smulor i sängen men det brukar vara så om man äter oftare så blir man inte illamående....kan kanske vara värt att prova?!