• Mikabella

-5kg!!! Fortsätta här?...

Såg precis att vår tråd hade stängts Vill ju inte "förlora" er mina vänner. Ska vi fortsätta här?

Vi diskuterar vikt, träning, peppar, ojjoar oss, glädjs med varandra och ibland slinker det in lite andra ämnen än vikt och träning oxå!

Fler som vill hänga på?! Välkommna!!

• Svar på tråden -5kg!!! Fortsätta här?...
  • ingenjörsbruden
    AniMann skrev 2008-09-08 13:06:11 följande:
    Ingenjörsbruden: oj! 3 cm är ju verkligen toppenbra!!!Stooort grattis till dig!!!Att hoppa studsmatta ska vara en väldigt effektiv träning har jag hört.Har funderat på att köpa en liten att ha hemma men jag skulle känna mig lite fåning o stå o hoppa för mig själv liksom hahaha.Yepp nya friska tag! I´m back in the game ! hahaha

She´s back!!!
    Det är kanonträning!!! Man blir hur svettig som helst o så är det super för balansen osså!!!
    Blev helt dissorienterad de första 5 hoppen jag gjorde....men sen ställde balansorganen in sig så då var det fullt ös!!

Ja men man har så roligt o så tränar man magmusklerna extra om man garvar åt sig själv samtidigt som man hoppar!!!

*pjoing pjoing pjoing pjoing pjoing pjoing pjoing pjoing *
  • Godisråttan
    Mikabella skrev 2008-09-08 11:20:25 följande:
    Man måste å synda lite Igår var vi ute o plockde svamp. Hittade massor av trattkantareller o jag lagade svampsoppa med vittvin o timjan och varma mackor med svampstuvning...o såklart drack vi vin till Mmmmmm såååå gott det var! Blir 2 prommenader idag+ 2 mål ersätts med pulver
    Oj finns det redan trattisar? Grattis förresten!
  • Mikabella

Ja massor!! man ser oxå att det är hur mycket som helst på väg upp oxå! Vi hittade sååå mycket. Lagade soppa o mackor till 6 pers igår men svampen tog inte slut, så nu ska jag göra matmuffins m svamp, rödlök o bacon, små minipajer med filodeg, fraich och timjan och så får det nog bli piroger med köttfärs o svamp oxå

Godisråttan skrev 2008-09-08 13:39:50 följande:
    Oj finns det redan trattisar? Grattis förresten!
  • Godisråttan
    Mikabella skrev 2008-09-08 13:54:34 följande:
    Ja massor!! man ser oxå att det är hur mycket som helst på väg upp oxå! Vi hittade sååå mycket. Lagade soppa o mackor till 6 pers igår men svampen tog inte slut, så nu ska jag göra matmuffins m svamp, rödlök o bacon, små minipajer med filodeg, fraich och timjan och så får det nog bli piroger med köttfärs o svamp oxå
    Åhhhh så smarrigt!!!
  • Sommargrönt

Hejsan! Jag är äntligen tillbaka!

Kortversion: Jag har haft ett underbart bröllop och en underbar bröllopsresa som det skulle ta dagar att berätta om! Bilder kommer med tiden...

Är dock tillbaka med löftet till mig själv att jag ska jobba mer och sitta här mindre så BT får det bli i begränsad version av mig framöver...därmed tillåter jag mig inte att läsa om allt som hänt...*buhu*...

Hoppas att Mikabella och alla andra som gift sig när jag varit borta hade det lika härligt och underbart som jag hade!

Status just nu är att resan resulterade i dryga 3 kg upp (var dryga 4 kg när jag kom hem men det första försvann direkt)...Det är i alla fall nästan 3 kg minus totalt och motivationen är på topp för att bli av med resekilona så fort som möjligt...Tyvärr åkte jag på konferens direkt när jag kom hem och drog på mig tidernas största skavsår på båda fötterna. De enda skorna jag kan ha nu är ett par stövlar med klack så träningen får ligga på is...suck...

Ville bara titta in och säga hej!

• Mikabella

Hej sötnos! Grattis till bröllop och lyckad honeymoon. Puss o kram!

Sommargrönt skrev 2008-09-08 15:21:40 följande:
    Hejsan! Jag är äntligen tillbaka! Kortversion: Jag har haft ett underbart bröllop och en underbar bröllopsresa som det skulle ta dagar att berätta om! Bilder kommer med tiden...Är dock tillbaka med löftet till mig själv att jag ska jobba mer och sitta här mindre så BT får det bli i begränsad version av mig framöver...därmed tillåter jag mig inte att läsa om allt som hänt...*buhu*...Hoppas att Mikabella och alla andra som gift sig när jag varit borta hade det lika härligt och underbart som jag hade! Status just nu är att resan resulterade i dryga 3 kg upp (var dryga 4 kg när jag kom hem men det första försvann direkt)...Det är i alla fall nästan 3 kg minus totalt och motivationen är på topp för att bli av med resekilona så fort som möjligt...Tyvärr åkte jag på konferens direkt när jag kom hem och drog på mig tidernas största skavsår på båda fötterna. De enda skorna jag kan ha nu är ett par stövlar med klack så träningen får ligga på is...suck...Ville bara titta in och säga hej!
  • BrudSeptember2008

Heeeej på Er!

Jag har haft en underbar bröllopsdag! Inget kunde ha varit bättre, inte ens det faktum att regnet öste ner hela dagen rörde oss i ryggen. Men det blev ingen utomhusvigsel;)

Allt var bättre än jag någonsin kunde ha föreställt mej!:)

Tack för alla lyckönskningar!

Kikar in och skriver mer ikväll.
    Kram!

• soosse

du får knapra lite primperan mot hyperemisisen så blir det nog bra ska du se.. men om du har krälts massa så tycker jag nog att du ska be om ett dropp eller dricka resorb.. inte bra om du känner att du får ont i hela kroppen (beror på att saltballansen är ur funktion )

tobiasochlinda skrev 2008-09-08 09:52:26 följande:
    åhh jag bara kräks och kräks!! nu har jag ialafall fått en läkar tid idag, det här går ju liksom inte!!
  • avil

jag gifter mig om en vecka,dvs nästa måndag,o väger under 53! o då äter jag onyttigt då o då...Pizza till middag idag tex.
    Känns perfekt.O om 2 veckor står jag brud i ayianapa i brudklänning o kommer att vara SÅ fin ......

• Maliinka

Vad härligt att ni har haft så fina bröllop, ni som gift er! Själv har vi inget datum satt, men det blir i april eller maj. Ett tag kvar alltså, men det känns tufft att få bort ett par kilo/minska måtten. Hade köpt en stegräknare men den är puts väck, misstänker att min lilla son (2 år) har gömt den någonstans... Men jag ska ska ska skärpa till mig.

Ni är så duktiga alla

Svar på tråden -5kg!!! Fortsätta här?...