• Mikabella

-5kg!!! Fortsätta här?...

Såg precis att vår tråd hade stängts Vill ju inte "förlora" er mina vänner. Ska vi fortsätta här?

Vi diskuterar vikt, träning, peppar, ojjoar oss, glädjs med varandra och ibland slinker det in lite andra ämnen än vikt och träning oxå!

Fler som vill hänga på?! Välkommna!!

• Svar på tråden -5kg!!! Fortsätta här?...
  • Mikabella

....jag borde nsat gå ut igen, men jag skyr regnet lite...Slutar nog snrt Vänta lite till bara....

• Nalle Puh 40

Finns ingt dåligt väder... Jag älskar att vara ute i alla väder men efter att ha varit ute i regn så känner man sig extra duktig när man kommer in

• AniMann

Hejhej!
    Jösses vad ni har skrivit idag!
    Vad duktiga ni är med era frukostar!
    Jag är tyvärr urkass på att ens äta på morgonen.
    3-5 timmar efter att jag gått upp brukar jag äta.
    Inte så bra, jag vet.
    Men det har vart så hela livet så..

Nu ska jag snart ut på min promenad.
    Det regnar inte här i Jönköping just nu så det är väl bäst att passa på.

• Hope2008

Men vad är det med vädret egentligen? Ena sekunden skiner solen och nästa sekund spöregnar det - och då menar jag verkligen SPÖregnar.... (Mikabella: Vi befinner oss inte så långt ifrån varandra så jag förstår att du väntar lite med att gå ut!! )

Vad duktiga alla är!! Dessutom håller jag med Hvidbrud om att det är sååå härligt att läsa om alla nygifta! (avis avis avis... )

Igår fick jag ett fullkomligt frispel när vi var och veckohandlade sambon och jag. Visst, det är veckan innan menstruation och jag är allmänt hungrig, men det legitimerar INTE att man frossar i godis och popcorn en MÅNDAGkväll!! Efteråt låg jag på soffan och mådde dåligt! Rätt åt mig!!

Idag är det ordning och reda igen. Behövde nog bara det där frosseriet för att inse att jag mår så mycket bättre om jag låter bli. Hoppas nu på den berömda "pizzaeffekten" som verkar drabba er andra (ät pizza och rasa i vikt - kan ni se rubrikerna?).

Tebax till jobbet! Kram på er!

• Nalle Puh 40
    AniMann skrev 2008-09-09 11:50:04 följande:
    Hejhej!Jösses vad ni har skrivit idag!Vad duktiga ni är med era frukostar! Jag är tyvärr urkass på att ens äta på morgonen.3-5 timmar efter att jag gått upp brukar jag äta.Inte så bra, jag vet.Men det har vart så hela livet så..Nu ska jag snart ut på min promenad. Det regnar inte här i Jönköping just nu så det är väl bäst att passa på.
    Kul med någon mer brud från Jkpg hållet
  • Hvidbrud

Lunch idag:
    keso blandat med avocado, rökt skinkfilé och tomat. mmmums. Kan lätt ramla ner i min gamla fälla och äta dubbelt så mycket som behövs, bara för att det är gott!

(efter pizzan jag bakfyllefrossade igår, när jag äntligen kunde äta... Känns detta helt rätt!)

• Nalle Puh 40

Blir köttfärssoppa till middag idag, är gott när man gör den själv

• Hope2008

Långpromenad med sambon inbokad ikväll! Därefter blir det gröt!

• ingenjörsbruden

*pjoingpjoingpjoing* Efterdyningar från studsmattan...

Guuuuuuud va ni skriver!!!
    O gottiga frukostar o en massa motion!!!
    Får dåligt samvete direkt!! Bra då skubbar jag inte med träningen ikväll!!!

Jag tar min herbalife-shake till frukost men kör jag GI så blir det havregrynsgröt, yoghurt med hemmagjord musli eller omelett.

Syndade igår.....åt en halv chokladkaka m marabou helnöt....men har man "indianer i dalen" så har man!! Lite synd får man väl tycka om sig själv eller?!

ska kanske förklara....indianer i dalen är kodspråk för mens.... så mannen vet när rödskinnen har kommit när jag gör ett indianrop!! Man får inte roligare än man gör sig!?!

Men idag ska jag o indianerna ut o träna iallafall!!! MASSOR!!!

• tobiasochlinda

mår fortfarande bedrövligt, fick medicin igår, men dom bllir jag så trött av så jag ska till en akupunktör imorgon så får vi se om det hjälper istället... det MÅSTE DET för jag orkar inte må såhär i 9 månader!!!

Svar på tråden -5kg!!! Fortsätta här?...