Jag tog gubben under armen igår och gick vår gamla löprunda. Det var så sköönt! Kanske kan vi komma igång igen. Vi får så bra samtal när vi går/springer. Det var mörkt och inte en själ ute mer än oss. Gick förbi cirkustältet som har slagit upp här brevid och kunde lukta elefanter och hästar och vagnarna där alla cirkusprinsessorna bor... Åååhh... Fick sån lust att slänga mig ut i vagabond livet igen. Men nej, jag är ju en gift självständig företagare nu. då har man ansvar. Hi hi hi... Men drömma är gratis och härligt. Månen sken igenom molnen och det var verkligen en vacker natt. (nästan fullmåne=3 mån sen jag blev fru! Tänk vad tiden går!)
Ska bege mig ut i världen nu. Måste köpa arnica-massageolja till minna stackars armar. De arbetar på högtryck! OCh den oljan åstadkommer mirakel på ömma led och muskler. ¨
Mikis: Oj oj oj vad du är duktig! Önskar att jag hade en % av din drive! (ja, jag vet att den kommer när man bara sätter igång!)
Ninis: Härligt det låter. Klart att du ska njuta av maten på din bröllopsresa. Lite syndare har man ju rättt till att vara!
Hope: Aj aj aj. Inte roligt. *gnider dig lite på magen och på länden* Gullig gubbe du har!
Nallis: *applåd- applåd applåd'!! Vad starkt! Fortsät så!
AnniMan & september: Idag är en ny dag! Inget godis, men en liten promenad i stället när lusten faller på... (och en tejpbit för munnen i närheten av lösgodislagret!) Det käns så skönt när man gör det. Den belöningen är mycket större en ögonblicksnjutningen när man äter godis.. (jag vet att ni vet.. Vill bara peppa lite).
Sossie: Att prova brudklänning var väldigt motionsmotiverande för mig. Armarna som syns och midjan som kunde bli lite smalare, ect ect...
Om ni vill boka kyrka, så borde ni ju få det! Men kanske kolla dem om ett år igen, så bokningen inte har fallit bort. Det har kanske inte nåt system för så tidiga bokningar?
Ha det bra idag tjejer. KOmmer in och säger hej på lunchen!