• Mikabella

-5kg!!! Fortsätta här?...

Såg precis att vår tråd hade stängts Vill ju inte "förlora" er mina vänner. Ska vi fortsätta här?

Vi diskuterar vikt, träning, peppar, ojjoar oss, glädjs med varandra och ibland slinker det in lite andra ämnen än vikt och träning oxå!

Fler som vill hänga på?! Välkommna!!

• Svar på tråden -5kg!!! Fortsätta här?...
  • soosse

urs jag lider med dig.. tog hand om en mamma i somras som mådde skit.. men varför kan du inte bli inlagd på bb och få akupunktur eller gå till mvc och få det?? det ska du ju inte själv behöva betala för..

tobiasochlinda skrev 2008-09-09 18:23:13 följande:
    mår fortfarande bedrövligt, fick medicin igår, men dom bllir jag så trött av så jag ska till en akupunktör imorgon så får vi se om det hjälper istället... det MÅSTE DET för jag orkar inte må såhär i 9 månader!!!
  • Hvidbrud
    tobiasochlinda skrev 2008-09-09 18:23:13 följande:
    mår fortfarande bedrövligt, fick medicin igår, men dom bllir jag så trött av så jag ska till en akupunktör imorgon så får vi se om det hjälper istället... det MÅSTE DET för jag orkar inte må såhär i 9 månader!!!
    Lilla gumman då! Nej usch det är inte kul. Normalt är det ju bara de första tre månaderna man mår apa... Tänkte på dig i söndags när jag var apbakis... Hoppas att pillerna kommer att funka och att det går bra hos akupunktören i morgon.
    Har hört något om ingefärste också?

Indianer i dalen! Hahahahah!!! Den är ju fantastisk! Den ska jag ta med mig hem! Men jag hoppas ju på att slippa indianerna... ÄL idag... hi hi

Ska se om jag inte kan få ut gubben på en promenad (en riktig!) annars får vi motionera i sänghalmen (om han vill ha en äggstinn, ligsjuk höna som mig!)
  • Mikabella

ÄLSKAR alla dina roligheter och knasigheter! Indiander i dalen! Hahaha!!! Sötnos!!

ingenjörsbruden skrev 2008-09-09 16:58:32 följande:
    *pjoingpjoingpjoing* Efterdyningar från studsmattan... Guuuuuuud va ni skriver!!! O gottiga frukostar o en massa motion!!!Får dåligt samvete direkt!! Bra då skubbar jag inte med träningen ikväll!!!Jag tar min herbalife-shake till frukost men kör jag GI så blir det havregrynsgröt, yoghurt med hemmagjord musli eller omelett.Syndade igår.....åt en halv chokladkaka m marabou helnöt....men har man "indianer i dalen" så har man!! Lite synd får man väl tycka om sig själv eller?! ska kanske förklara....indianer i dalen är kodspråk för mens.... så mannen vet när rödskinnen har kommit när jag gör ett indianrop!! Man får inte roligare än man gör sig!?! Men idag ska jag o indianerna ut o träna iallafall!!! MASSOR!!!
  • Mikabella

...syndat igen...druckit mer än 1 glas vin om man säger så...Skulle bara lämna en present till vårt värdpar o så slutade det med vin...ojojoj...får straffa mig själv imorgon..Bilen ska lämnas in på service på andra sidan stan kl 7 imorgon...PUST!!!!!! JOBBIGT! Puss på er från en ite snurrig men GLAD pitbull

• Nalle Puh 40

Men en del säger ju att vin är bra för hälsan men jag vet inte...

Gott är det iaf till lite mysmat på helgen

• Nalle Puh 40

Jag väger mig inte så ofta utan känner mer hur kläderna sitter och hur jag mår psykiskt.

• ingenjörsbruden

tobiasolinda: Åhhh din stackare!!! Hoppas verkligen att pillrena o akupunkturen hjälper!!! Skickar en massa styrkekramar!!!!

Hvidbrud: Jag delar gärna med mig av "indianer"
    Men jag håller tummarna för att indianerna håller sig borta så att hönapöna får ruva på ägget!!

Mikis: Jaaaaa jag är SÅ knasig på em!!! Härligt att kunna glädja andra!!! *wohwohwohwoh* *Ugh!*
    Mer än 1 glas vin hmmm hur mkt blev det eg?! Pitbullen verkade iallafall glad o loj!

Nallis: God morgon stumpan! Va bra att du inte regnade bort igår på promisen!!

Cantaton: Näää men va tusan...nu sabbar detta ju min teori om att äter man pizza så går man ner......är du säker på att den inte "fastnat" lite bara? 0.3 är ju eg inte mkt....ett stort glas vatten..... Nåja du har ju varit så himla duktig med motionen (16000 steg) så du har säkert ombildat till muskler!!!

Sitter på jobbet i värsta cykelbyxorna o cykeltröjan.....byxorna lämnar inte mkt till fantasin....tur att man har ett eget bås så man inte behöver bli vrålutkikad!!
    Men nu så vågar jag gå omkring utan att ha den superstora långa koftan på mig....låren o magen har ju blivit mkt mindre o fastare så nu skäms jag inte lika mkt!!!
    Har cyklat 1 mil nu på morgonen o kommer nog att cykla en ltien omväg på 2 mil hem!!!

Jag är en tyrann ibland...igår så sa jag helt sonika till m2b: nu går jag ut o tränar. Jag hoppas att maten står på bordet t kl 20.00.....o min älskling hade verkligen fixat maten o vikt all tvätt!! Så härligt när man kan ta egentid för träning utan att få dåligt samvete!!!
    5 km med stavar blev det toppat med tacos!! *mmmmmums*

• Mikabella

Ja då har man lämnat bilen på service och gått de 14 km hem Pitbullar tål tydligen vin ganska bra och jag mår hur prima som helst. Sitter nu här vi datorna med en varm kopp Nutrillet Chokladsmak med kaffe o kanel i. Fin frukost o mysigt att man kan njuta av varm dryck när det är så ruggigt o kallt ute.

Jag vägrar för övrigt att tro på att man INTE går NER i vikt av PIZZA! Jag trr stenhårt på "pizzadieten" Läste ett HELKNÄPPT repotage i en ammerikank tidning här om dagen föresten!! Det handlade olika dieter, och den enligt mig mest intressanta(?!) var den såkallade "kakdiet"! JA kakdiet! Den gick ut på at man fick äta HUR MYCKET kakor man ville så länge man BARA åt kakor! Sen skulle man tillgodose vitaminbehvet genom att dricka brustableter o äta kosttabletter! Shit pommes frits! Det är ju helt underbart!! Eller?!

Puss på er allihopa! Ni är bäst!

Hej till alla nya glada nyllen föresten..Har glömt att heja på er ju! Roligt att vi fortfarande blir fler!!

• Hvidbrud

Aaahhh! Jag hittade precis en fästing i mitt lår!!! Örk!
    Nu måste jag självopereras!

Ingen aptit idag. Käns som om jag presis har ätit jätte mycket. Men frukost är så viktigt, ju... Ska jag proppa i mig mat bara för att man skall, eller ska jag bara vänta?

Svar på tråden -5kg!!! Fortsätta här?...