• Mikabella

-5kg!!! Fortsätta här?...

Såg precis att vår tråd hade stängts Vill ju inte "förlora" er mina vänner. Ska vi fortsätta här?

Vi diskuterar vikt, träning, peppar, ojjoar oss, glädjs med varandra och ibland slinker det in lite andra ämnen än vikt och träning oxå!

Fler som vill hänga på?! Välkommna!!

• Svar på tråden -5kg!!! Fortsätta här?...
  • Nalle Puh 40

Bokat vattenaerobics tills imorgon, mysigt att träna och sen mys pys hemma.

Ha det så bra i stallet

Kram

• Hvidbrud

Grån är min favorit färg!
    Skönt att höra att du också syndar, gumman!
    Ha det mysigt med hästarna!

• Nalle Puh 40

Ja och det är mänskligt att synda, ska göra det imorgon...

• AniMann

Gokväll Ladys!
    Jag har varit halvduktig idag.
    Några kakor har tyvärr ätits. Jag refeklterade inte ens över att jag åt förren jag hade proppat i mig 5 stycken..illa..

Men nu på kvällskvisten fick jag ett ryck och gav mig ut på min första joggingrunda sedan februari!
    Det gick hur bra som helst och det var sååå skönt!
    Hade ju typ 9 kilo mer att släpa runt på sist jag sprang så nu känndes det verkligen som om jag flög fram på nätta fötter hihihi

• Maliinka

Här har det börjat räknas points Shit, en liten baguette med lte skagenröra var typ 9 points!

• Mikabella

Vad duktig du är Jag har aldrig testat point. Verkar lite stressande Vad har du får mål? Tror inte jag har hejat på dig, o har tvärr missat. Hej hej

Maliinka skrev 2008-09-11 22:22:37 följande:
    Här har det börjat räknas points Shit, en liten baguette med lte skagenröra var typ 9 points!
  • Mikabella

Jag älskar att vara i stallet. Är verkligen roogivande, utmanande och härligt på en o samma gng

Lite OT, men hur gick det m present till syster?
    Kram.
    Nalle Puh 40 skrev 2008-09-11 19:31:11 följande:

Bokat vattenaerobics tills imorgon, mysigt att träna och sen mys pys hemma.Ha det så bra i stallet Kram
  • Mikabella

HUR GICK DET?! Nyfiken! Visst är det en helt GALEN känsla att prova sin bröllopsklänning! Åhhh jag vill sringa o ta på mig min igen!

soosse skrev 2008-09-11 12:08:38 följande:
    ne nu flickorså ska jag ta coh pröva b klänningar. sedan ska jag träffa några andra brudar och fika!!
  • Nalle Puh 40
    Mikabella skrev 2008-09-12 08:02:12 följande:
    Jag älskar att vara i stallet. Är verkligen roogivande, utmanande och härligt på en o samma gng Lite OT, men hur gick det m present till syster? Kram.Nalle Puh 40 skrev 2008-09-11 19:31:11 följande:
    Det blev ett par snygga boxershorts och deo, duschtvål och hudlotion i samma märke. Hon blev så glad
  • Mikabella

Vad söt du är! klart hn blev glad, hade jag oxå blivit!
    Nalle Puh 40 skrev 2008-09-12 08:07:58 följande:

Det blev ett par snygga boxershorts och deo, duschtvål och hudlotion i samma märke. Hon blev så glad
Svar på tråden -5kg!!! Fortsätta här?...