• Mikabella

-5kg!!! Fortsätta här?...

Såg precis att vår tråd hade stängts Vill ju inte "förlora" er mina vänner. Ska vi fortsätta här?

Vi diskuterar vikt, träning, peppar, ojjoar oss, glädjs med varandra och ibland slinker det in lite andra ämnen än vikt och träning oxå!

Fler som vill hänga på?! Välkommna!!

• Svar på tråden -5kg!!! Fortsätta här?...
  • soosse

ne nu flickorså ska jag ta coh pröva b klänningar. sedan ska jag träffa några andra brudar och fika!!

• Hope2008

soosse: NU är jag verkligen avundsjuk!! Tänk att ha kommit dithän att man ska börja pröva klänningar!

Hvidbrud: Ja, han är en toppenmänniska på så många sätt!!

Nu är det dax för lunch!!

• Hvidbrud

Det blev mest i asien- thailand indien indonesien. Lite i mexico och guatemala och en snabbis i oceanien, men det var så sablans dyrt!
    Jag jobbade på sommrarna och reste sen okt-april. Levde billigt och målade på några resturanger för kost och logi och i guatemala jobbade jag på en restaurang i några månader. Rik på pengar blev man ju inte, men vilka uplevelser det gav, och vikla människor man träffat. Nu har jag minnen och längtan kvar! Och ett tjockt lager hud på näsan!

Hvidbrud skrev 2008-09-11 11:07:45 följande:
    Nej, men visst vore det härligt! Jag är bara en gammal vagabond som har bott i min ryggsäck i några år. Men ibland visar jag mig på styva linan... Hehe.
    Dags för lunch här också! trattisar idag igen! mums!
  • Hope2008

Men jag har lyckats få mitt tankkort spärrat!! Jag är så förvirrad....

När jag skulle tanka härom dagen stod det HELT still och jag kunde inte komma på koden (eller jag kom ihåg siffrorna men inte ordningen på dem)! Vad gör jag? Jag avbryter inte och tar ut kortet. Nej då.. Istället trycker jag desperat två olika koder som båda givetvis är fel. När jag så bara har ett försök kvar så kommer jag på det rätta. Då är jag så stressad av hela situationen att jag trycker för fort varpå den inte "hinner med" och en siffra tappas bort. VIPS är kortet spärrat....

Jag behöver semester....

• Hvidbrud

Eller kan du se det som om dit obevista försöker be dig ta cykeln i stället... He he...

Hope2008 skrev 2008-09-11 13:34:23 följande:
    Men jag har lyckats få mitt tankkort spärrat!! Jag är så förvirrad....När jag skulle tanka härom dagen stod det HELT still och jag kunde inte komma på koden (eller jag kom ihåg siffrorna men inte ordningen på dem)! Vad gör jag? Jag avbryter inte och tar ut kortet. Nej då.. Istället trycker jag desperat två olika koder som båda givetvis är fel. När jag så bara har ett försök kvar så kommer jag på det rätta. Då är jag så stressad av hela situationen att jag trycker för fort varpå den inte "hinner med" och en siffra tappas bort. VIPS är kortet spärrat....Jag behöver semester....
  • Hope2008

Ja, det hade väl varit en tanke om det inte är så att jag verkligen inte kan lösa min vardag utan en bil.... (långa avstånd, dagisskjutsande, ingen kollektivtrafik mitt i obygden osv osv)

Men din idé är god... åtminstone för vågen

• Nalle Puh 40

Tackade nej till en god kladdkaka idag på jobbet, känner mig SÅ DUKTIG men suget var SÅ STORT...

Ikväll blir det promenad med sambon...

• Hvidbrud

bravo! hepp hepp!

Nalle Puh 40 skrev 2008-09-11 15:17:56 följande:

Tackade nej till en god kladdkaka idag på jobbet, känner mig SÅ DUKTIG men suget var SÅ STORT...Ikväll blir det promenad med sambon...
  • Hvidbrud

Sak ta långpromenad i kväll igen, med gubben. mysigt!
    En av mina klienter tyckte att jag såg så smal ut idag! -Tack!

• Mikabella

Jag är dum!!!! Har ätis minst 8!!! bragoex. Bara för att jag var hungrig. åhhh ingen självkontroll...buhu...Har varit ute o sprungit 3 km o ska snat till stallet o rida 1 timme..Kanske lite plåster på såren, men jag blir sååå irriterad på mig själv som äter kakor1 jag gillar ju inte änns kakor+ att ok kakor är helt ok och man måste una sig MEN inte slarva! Nu hoppar jag över kvällsmat för jag är äckelmätt på kaka...Dumma dumma mig! Hoppas att hästen är snäll mot mig för annars kan jag nog tappa fokus o tålamod kväll.

Ska gå låååånnng promenad imorgon + rda igen. Skönt. Vill känna mig duktig inför helgen. Vill ner mina 2 honeymoon kilo nu ju! + at jag vill kunna dricka vin med gott samvete

Nej tjejr nu ska jag kräga på mig ridbyxorna, eller kränga o kränga...de har blivit för stora o pösiga. Ska testa ett ppar stövlar som jag har fått rån tretorn oxå. Ett sammarbete med Malin B. Snygga gråna stövlar i gummi/skinn. Hoppas de passar

Puss puss på er och smack smack på hästen.

Svar på tråden -5kg!!! Fortsätta här?...