Vad härligt att höra om alla nygifta och honeymoonare (he he, fick en rolig bild i huvudet
) Kul att höra tt ni har det bra!
Var hos mamma i helgen och skulle hålla en liten kräftskiva. Makens första! Men oj vad jag skulle visa mig på styva linan med snapsen och oj vad jag fick betala priset i söndags... Har aldrig varit så bakis! Jag fick stanna en dag till, för jag kunde inte åka tåg i 3 timmar... Örk!
Men igår var allt mycket bätre. Jag och mamma åkte ut i skogen, och gick på trattis-jagt! Åååhh, vad jag älskar att plocka svamp. Det myllrade av dem och vi gick nästan vilse av ren begajstring (nej, så stavas det nog inte...)!
Så igår kväll när jag kom hem stod jag och förvällde en helt överfyld stekpanna trattisar. Mums! Men jag får vänta till i morgon. Ska på meditationskurs i kväll och kommer hem för sent. Men i morgon blir det viltgryta med trattisar!
Trattisar trattisar trttisar, ni gör mig lycklig i hatten!
Nu ska jag cykla och hämta bilder från brölloppet. Vi hade engångskamror på borden och när vi fick bilderna hade de skurit av alla huvuden!! Så gissa vem som blev sur och reklamerade! Hoppas att de har blivit bätter denna gången!
Frukost: Havregrynsgröt med linf¨rn äple eller banan, mandlar. Och en god kopp kaffe. (dagens enda) eller Yuoghurt med frukt och härlig müsli och linfrön.
Ha en bra dag tjejer!
Maliinka: Du ska nog komma igång. Ta en liten extra lång tur med sonen i eftermiddag?