• Mikabella

-5kg!!! Fortsätta här?...

Såg precis att vår tråd hade stängts Vill ju inte "förlora" er mina vänner. Ska vi fortsätta här?

Vi diskuterar vikt, träning, peppar, ojjoar oss, glädjs med varandra och ibland slinker det in lite andra ämnen än vikt och träning oxå!

Fler som vill hänga på?! Välkommna!!

• Svar på tråden -5kg!!! Fortsätta här?...
  • BrudSeptember2008

Vågens svar på gårdagens pizza= -0,1 hg. *fniss*
    Det får man nog vara ganska nöjd med:)

Min kompis som jag inte träffats sen i söndags kom hem till oss igår, det första hon sa var typ;
    Hur mycket har du gått ner i veckan?!
    Så nog syns det allt... Mina nya jeans jag köpte förra veckan var helt slappa när jag tog på dem igår, och då var dom nytvättade!:S

Än så länge är jag lugn och har full koll på läget. Men det är ju några timmar kvar...;)

Ha en härlig lördag allesammans!:D

• Mikabella

Åhhhhhh!! Hujrra! Önskar er världens bästa dag!!! kram kram kram!!!

BrudSeptember2008 skrev 2008-09-06 01:40:22 följande:
    Wiiiiieeeeeeeeee!!!!!!!!!!!!!!:DIDAG ska jag gifta mej!!!!!! Jag sitter här och varvar ner lite, det har varit full rulle idag. Försöker att vänja mej att skriva med mina "nya" naglar. Modell längre än vanligt... :)Nyklippt är jag också, känns skönt!Ikväll åt jag pizza till kvällsmat, undrar vad vågen säger om det imorgon? Men det var jag värd, efter allt slit idag!;)Har nu skrivit en lista på allt som ska göras imorgon, och allt jag ska komma ihåg. Det är nog bra för mej som har så dåligt minne!;)Nä, nu MÅSTE jag få lite skönhetssömn!;)Kram på Er alla!
  • This Is Me Now

oj! Hur har du gjort i veckan då?

Och du,
    LYCKA TILL

BrudSeptember2008 skrev 2008-09-06 08:57:38 följande:
    Min kompis som jag inte träffats sen i söndags kom hem till oss igår, det första hon sa var typ; Hur mycket har du gått ner i veckan?!Så nog syns det allt... Mina nya jeans jag köpte förra veckan var helt slappa när jag tog på dem igår, och då var dom nytvättade!:
  • Mikabella

Åh jag chittar ingen bra häst Skulle gärn vilja ha ett halvblod/fullblod. Drömmen vore ju att hitta en frieser eller ne PRE häst ..Grr...Finns ju jätte mycket bra att köpa, men jag vet inte riktigt vad jag ska jobba med, har precis sålt min butik o har inte bestämt mikg för vad jag ska göra nu, så att köpa häst känns lite dumt.

Annars är livet som fru fint. Vi har haft en ledig vecka tsammans nu och det har varit rikigt mysigt. Ska börja träna ordentligt imorgon igen. Få rdnng på matrutinerna ch bort med all slarvmat. Vill ner ill 52 o sen håla mig där tänkte jag. Jag är en riktig slarvia just nu. Är nog uppepå 54 kg ige. Men ingen fara...är ju inte direkt tjock Tyckr at jag är gansa lagom o känner mig nöjd med itt utseende. Bröllopet var verkligen en riktig egoboost!

Hur går det för er tjejer? Känner att jag har lite dålig koll..sorry...Ni kan väl uppdatera mig ite kort så att jag kan få peppa er lite, berömma er eller kanske peka lite med pekpinnen

• Mikabella

Shit.att skriva med lnga fina naglar är riktigt svårt Hoppas att ni kan lista ut vad jag skriver

• Mikabella

LÅNGA fina naglar ska det stå...Hihihi

• soosse

hehe ja varför inte en lipzzanare .. som kan du göra allt!! med. ska nog ha en sånn hingst sen när jag gått ut skolan. I dag var jag och m2b och red. han va purken för att jag inte ville trava när vi red ut. Perssonligen anser jag att det är bra om man över huvud taget kommer hem när man ska ut på sitt livs första uteritt.. men men han kan vell få springa lite nästa gång åå villken tjurskalle till häst jag red. jävla ston komm idag på varför jag hatar dem. jag kortade tyglarna och så åkte örona bakåt.. urs hingst el val ska det va kanske ska rida fram till altaret :-P villken bra idè

• Mikabella

Soose: Vad roligt att din man vill rida!!!! Min tycker mest att det är fånigt. han har testat en gång o då sa han att det var tråkigt.Hmmmm tror mer på att han är lite rädd men inte vill erkänna det Fick ett häst tips av snällla Tobias&linda ska kolla upp detta

Idag är min första dag på mitt nya liv! Känns super konstigt att inte gå till jobbet! Har 3 mån uppsägningstid fullt betalt, men behöver inte jobba...Har alltid jobbt, och jobbabt väldigt mycket, så jag käner mig redan väldigt rastlös. Skabörja söka nya job, men vet inte riktigt vad jag vill göra. Söker nog lite allting o tar beslut om jag får napp

Tänkte sätta igång med träningen ordentligt nu! har ju MASSOR av tid! Ska ha bort mina 2!!! semester kilon. Ush vad jag har slarvat. Men men det har varit värt det!! Nu ska jag ut springa dagens första 3 km och powerwalka 3km. Sen får det bli en 6 km powerwalk m stavar senare i eftermiddag, en sväng till stan på 13 km på cykel och röjning i trädgården! Skulle ju bara haft en häst oxå så hade ju dagen varit fylld! Märks det att jag redan är rastlös?! Kramar på er!!!

• Hope2008

Mikabella: Jag är så otroligt avundsjuk på din kondis!! Jag borde verkligen ta tag ordentligt i träningen. Dina inlägg fullkomligt bubblar av energi och själv sitter jag här och är trött och orkeslös.
    Så du ska ge dig in i jobbsökarsvängen nu? Vad skulle du vilja göra om du fick välja alldeles fritt? Så spännande att "vända blad" i livet!

I lördags hade vi fest och jag hann inte äta så mycket för jag sprang mest runt och fixade. TYVÄRR blev det över alldeles för mycket god mat så igår frossade vi i rester hela dagen. Inte bra!

Idag har jag lämnat ifrån mig min lilla flicka. Nu ska hon vara hos sin pappa i 8 (!) dagar och jag kan inte förklara hur jobbigt det är. Jag vänjer mig aldrig - faktum är att det känns bara värre och värre ju större hon blir. Nu berättar hon ju att hon saknar mig och sambon och det är många kramar och pussar vid "bytesdagarna" på dagis. Usch! Den här veckan tänkte jag försöka jobba undan så mycket jag kan. Dels går veckan fortare då, dels behöver jag inte jobba över nästa vecka då hon är hemma igen!!

På fredag är det vägdag igen. Här ska kämpas på i veckan. Jag slänger in ett par långpromenader med sambon också. Det behöver vi båda två!

I övrigt sysselsätter jag min hjärna med att fundera på vad jag vill göra med mitt hår. Jag vill inte klippa av det eftersom jag vill spara det fram till den dagen vi gifter oss. Dock har jag inte bestämt om jag vill ha lugg eller ej. Hmm... Dagens I-landsproblem.

Kramar på er!

• Mikabella

Ja det är verkligen härligt att ha en bra grundkondis Är så himlans bekväm o lat egentligen, men nu när jag har kommit igång med min tränig så är jag helt fast Är bara att försöka ta sig över den höga jobbiga trösklen o så vips har man plötsligt kondis en dag! Är såååå segt i början, i know! MEN ge dig tusan på det å lovar jag at efter 2 veckors regelbunden morgonpromenad/kvällsprommenad kan du inte vara utan. Att sen känna att man är sugen på att börja springa är både överrasskande o glädjande. Trodde ALDRIG att jag skulle njuta sååå här mycket av att springa! Heja dig. Ge det 2 veckor och var sten hård mot dig själv. Inget fusk. Igen...jag VET att det är segt, MEN SKAM den som ger sig!

Förstår att det är jobbigt med dottern. Ush...Har inga barn själv, men jag förstår verkligen seperationsvåndan. Hoppas att de 8 dagarna går fort!

Har inte en aning om vad jag vill göra. Har haft en liten klädmodebutik som jag har sålt Var sååå trött på arbetstiderna och kännde mig verkligen klar med butiken. Ingen utmaninglängre. Gick på rutin. Har mycket mer att ge! Känns inte roligt tt gå på halvlåga. Jag har för mycket energi Tror dock att jag vill fortsätta inom samma branch eller iaf ha ett väldigt socialtarbete. Inköp/PR/sälj, men är öppen för alla förslag.. ÄLSKAR att jobba! Är sjuk social och har massor av ideer och energi. Är ju sååå kul och spännande att lära sig nya saker. Är inte rädd för att prova på ett helt nytt yrke! Är väldigt positivt inställd till den här förändringen i mitt liv. Känner mig som et blank papper redo at yllas med information

Hope2008 skrev 2008-09-08 08:51:16 följande:
    Mikabella: Jag är så otroligt avundsjuk på din kondis!! Jag borde verkligen ta tag ordentligt i träningen. Dina inlägg fullkomligt bubblar av energi och själv sitter jag här och är trött och orkeslös. Så du ska ge dig in i jobbsökarsvängen nu? Vad skulle du vilja göra om du fick välja alldeles fritt? Så spännande att "vända blad" i livet! I lördags hade vi fest och jag hann inte äta så mycket för jag sprang mest runt och fixade. TYVÄRR blev det över alldeles för mycket god mat så igår frossade vi i rester hela dagen. Inte bra! Idag har jag lämnat ifrån mig min lilla flicka. Nu ska hon vara hos sin pappa i 8 (!) dagar och jag kan inte förklara hur jobbigt det är. Jag vänjer mig aldrig - faktum är att det känns bara värre och värre ju större hon blir. Nu berättar hon ju att hon saknar mig och sambon och det är många kramar och pussar vid "bytesdagarna" på dagis. Usch! Den här veckan tänkte jag försöka jobba undan så mycket jag kan. Dels går veckan fortare då, dels behöver jag inte jobba över nästa vecka då hon är hemma igen!!På fredag är det vägdag igen. Här ska kämpas på i veckan. Jag slänger in ett par långpromenader med sambon också. Det behöver vi båda två!I övrigt sysselsätter jag min hjärna med att fundera på vad jag vill göra med mitt hår. Jag vill inte klippa av det eftersom jag vill spara det fram till den dagen vi gifter oss. Dock har jag inte bestämt om jag vill ha lugg eller ej. Hmm... Dagens I-landsproblem.Kramar på er!
Svar på tråden -5kg!!! Fortsätta här?...