• Mikabella

-5kg!!! Fortsätta här?...

Såg precis att vår tråd hade stängts Vill ju inte "förlora" er mina vänner. Ska vi fortsätta här?

Vi diskuterar vikt, träning, peppar, ojjoar oss, glädjs med varandra och ibland slinker det in lite andra ämnen än vikt och träning oxå!

Fler som vill hänga på?! Välkommna!!

• Svar på tråden -5kg!!! Fortsätta här?...
  • Hvidbrud

Vi brukar sikta in oss på trattkantareller. Det kan inte bli fel. Gul fot, som är ihålig och brun kryllig hatt. Smakar fantastiskt med vilt eller älgskav (+lite lök och grädde...) (men det får nog bli sån gräddersättning nu) Mmmm... Så gott! Med pressad potatis till. Men det blir nog quinnoa.
    Ser jag bara en svamp, så kan jag ställa in ögonen på nott sätt, sen poppar de ut från ingenstans närmast! Älskar det, det är så magiskt härligt att plocka svamp. Dofterna Ljuden.

Tobiasolinda: Oj, det verkar ju som om de lindrar! Kul! Bra att veta till det blir min tur. (så kanske mina tuttar blir återupplivade dessutom!)

Ib: Ååhh, så har du det magiska sträcket att komma under! Jag säger att nästa vecka är du under 90! Utan tvivel. Kanske rentutav i morgon?

• chamor

Nog dags för mig att komma tillbaka. med svansen mellan benen. Senaste månaden har jag inte skött mig alls :P

• Hvidbrud

Fy Chamor!! Nä jag skojar bara!
    Välkommen tillbakas i värmen! Här ska det ju finnas plats till att njuta livets syndiga sida också. Hi hi!
    HAr du varit på bröllopsresa, eller?
    Vilka fina bilder ni har från bröllopet och vilken FANTASTISKt vacker krona du hade!

Ska du ut och träna idag? Eller har du mst fokus på kosten? *Nyfiken..*

• Cantaton

ingenjörsbruden, ja givetvis hade du skrivit 89 komma något om du hade hamnat under 90

Hvidbrud, trattisar - mums!

Chamor, välkommen tillbaka!

• ingenjörsbruden
    Hvidbrud skrev 2008-09-05 11:01:05 följande:
    Vi brukar sikta in oss på trattkantareller. Det kan inte bli fel. Gul fot, som är ihålig och brun kryllig hatt. Smakar fantastiskt med vilt eller älgskav (+lite lök och grädde...) (men det får nog bli sån gräddersättning nu) Mmmm... Så gott! Med pressad potatis till. Men det blir nog quinnoa.Ser jag bara en svamp, så kan jag ställa in ögonen på nott sätt, sen poppar de ut från ingenstans närmast! Älskar det, det är så magiskt härligt att plocka svamp. Dofterna Ljuden.Tobiasolinda: Oj, det verkar ju som om de lindrar! Kul! Bra att veta till det blir min tur. (så kanske mina tuttar blir återupplivade dessutom!) Ib: Ååhh, så har du det magiska sträcket att komma under! Jag säger att nästa vecka är du under 90! Utan tvivel. Kanske rentutav i morgon?
    Låta bli o dricka ett glas vatten så kanske vågen vissar ngt som börjar på 8:a.....

Låter som att du ställer om till "svampseende"...finns det att köpa liknande "mörkerseende"?! Skulle jag behöva som är så tossig i svamp!!!

Chamor: Välkommen hit igen!!! Underbara foton o så vackra ni var(är)!!
  • chamor

Hej allihop! Jag är dålig på att träna faktiskt och just nu har vi varit så otroligt utmattade att jag inte orkat och hunnit.. Vi har flyttat nu sen vi kom hem och jag har jättelånga arbetsdagar. Nu efter helgen tänkte jag försöka komma igång lite men har haft problem med benhinnorna så jag inte kunde gå förra veckan.. Får se.. Får försöka äta bättre känns de som just nu.. Ut och gå lite mera men springa får nog vänta. Bröllopet/resan ruinerade kassan totalt så jag får gratisträna ett tag tror jag

Hvidbrud - Ja vi var i Thailand och där började frosseriet Mycket godis blev det, en del dricka även om jag nästan alltid beställer kolsyrat vatten... Så sötsuget kom tillbaka. Försöker trappa ner nu men tänkte nog ta några dagars fasta för dels har jag problem med magen nu efter resan sen så känner jag att jag behöver slaggas av. Problemet då är att jag inte orkar jobba om jag inte äter och på helgerna vill man njuta lite och känna sig som en människa för jag hatar verkligen mitt jobb. Bara massa undanflykter jag vet Men tänkte iaf äta mest soppa och så i helgen och mjukstarta rensningen lite..

• Hope2008

chamor: Välkommen tillbaka (säger jag som också "tappade fart" i somras och fick komma tillbaka med mössan i hand)! Vad fina ni var!!

IB: Du har övertygat mig! Det blir sängen hela förmiddagen imorgon.... ... har någon koll på kaloriförbrukningen i dessa sammanhang?

• Hvidbrud

Hope: Tja, det beror ju på vad man gör i sängen... har hört nått om att det svarar till en halv mara... men i don't know...

Chamor: Härliga Thailand... Det blir att socker-avgifta låter det som! Vad jobar du med?

• ingenjörsbruden
    Hope2008 skrev 2008-09-05 13:58:14 följande:
    chamor: Välkommen tillbaka (säger jag som också "tappade fart" i somras och fick komma tillbaka med mössan i hand)! Vad fina ni var!! IB: Du har övertygat mig! Det blir sängen hela förmiddagen imorgon.... ... har någon koll på kaloriförbrukningen i dessa sammanhang?
    Har hört att 1 omgång=löpning 3 km!
    Du var inte svår att övertala heller!!
Svar på tråden -5kg!!! Fortsätta här?...