• Mikabella

-5kg!!! Fortsätta här?...

Såg precis att vår tråd hade stängts Vill ju inte "förlora" er mina vänner. Ska vi fortsätta här?

Vi diskuterar vikt, träning, peppar, ojjoar oss, glädjs med varandra och ibland slinker det in lite andra ämnen än vikt och träning oxå!

Fler som vill hänga på?! Välkommna!!

• Svar på tråden -5kg!!! Fortsätta här?...
  • Hvidbrud

Mmm.. grillad kycking med sallad med avokado och oliver. Och liite ris. (skulle ha varit quinoa)
    Härligt med lite BT sällskap på lunchen!

• ingenjörsbruden
    Hvidbrud skrev 2008-09-05 14:25:39 följande:
    Mmm.. grillad kycking med sallad med avokado och oliver. Och liite ris. (skulle ha varit quinoa)Härligt med lite BT sällskap på lunchen!
    Lunch?! Nä nu är det emfika!!
  • Hvidbrud

Hade en dam inne i 2 timmar... Så min lunch blev lite sen.

Vad har du som/till emfika? (prepositionerna är lite svga efter 10 år i danmark..)

• ingenjörsbruden

2 h!! Ojoj...vad fick hon för behandling? Låter härligt att bli ompysslad så länge!! *mmmmm*

Jag äter kesella blandat med fun light, halv burk t fm fika o resten till em fika! Smakar fruktyoghurt, dock litelite sträv!! Håller mig ohungrig länge!

Din lunch lätt jättesmarrig!!!! Avocado!!!!*mmmmmm* O kyckling!!! *mmmmmm*

• chamor
    Hvidbrud skrev 2008-09-05 14:09:07 följande:
    Chamor: Härliga Thailand... Det blir att socker-avgifta låter det som! Vad jobar du med?
    Jo tänkte sockeravgifta till att börja med.. Lättast kanske

Jag jobbar på kontor i en annan stad. Reservdelar till skogmaskiner. Trivs INTE
  • soosse

Jag vägde migio morse och det stod 80.1 hihihi *jätteglad* nu gar jag 10 kg kvar tills dec men jag ska försöka att krympa så mycket jag bara kan i sept i och med att jag ska testa klänningar då.. Mitt mål är 65 men vi får se. Jag har ju iaf tappat 9 kg sedan feb och 5 av dem har åkt av på 4 v nu hehe Jag känner mig sååå aspeppad och nu ÖSER regnet verkligen ner tycker såå synd om min älskling som åker mc idag.. men men jag får vell värma honom när han komer hem :P

• Hvidbrud

låter gott!
    Hon fick relaxationtherapy och indian head massage... härligt. wish it was me!

ingenjörsbruden skrev 2008-09-05 14:37:55 följande:
    2 h!! Ojoj...vad fick hon för behandling? Låter härligt att bli ompysslad så länge!! *mmmmm*Jag äter kesella blandat med fun light, halv burk t fm fika o resten till em fika! Smakar fruktyoghurt, dock litelite sträv!! Håller mig ohungrig länge! Din lunch lätt jättesmarrig!!!! Avocado!!!!*mmmmmm* O kyckling!!! *mmmmmm*
    [/citat]
    chamor skrev 2008-09-05 14:53:57 följande:
    [citat]
    Jo tänkte sockeravgifta till att börja med.. Lättast kanske Jag jobbar på kontor i en annan stad. Reservdelar till skogmaskiner. Trivs INTE
    Men det är ju inte kul! Livet är för kort till att inte trivas! Tycker jag...
  • Mikabella

Åh jag vet inte riktigt. Är trött på unghästar. Skulle vilja ha en något mer rutinerad, äldre 10-15år, storäst som inte är för stor, eller kan vara hög, men inte för tung att rida. Vill ha något på foder. Har mest ridit ponny o vill verkligen blir duktig på at rida "storhäst" oxå ju! Utmanig och väldigt taggande. Sååå svårt att hitta någo bra bara. Mest problem-, för gamla eller ung-hästar som lånas ut Buhu vill ha en nu!!!! Direkt!!!

soosse skrev 2008-09-04 19:32:31 följande:
    Jag pluggar till sjuksköterska :p mirikabella: vad är det för häst du letar efter??
  • Mikabella

Nu är jag tillbaka!! Eller...nästan iaf....syndar för fullt...Har låtit mig själv äta alla möjlig skit denna veckan Har ju bevisat för mig jälv at jag har disiplinen att träna bort 2 kg så då tänkte jag att en honeymoon SKA få lov att innhålla vin på vardagar, chips och rester av världens godaste röllopstårta!? Blir ordnign på mig på måndag igen. Lovar! Roligt att läsa om er tjejer. Ni är såå söta o jag älskr att alla här inne är så rara mot varandra. Nu ska jag snart äta min lasagne som står ugnen...ska bara skriva lite till här o dricka upp mitt första glas rött Sen ska jag till ridskolan o rida, inget mer vin just nu alltå Hoppning ikväll!! Jippi!! Vet att jag ska hoppa på en lien raketponny Roligt!!!

Ikväll blir det myskväll med film...eller kanske man skulle cykla i till favvo krogen i stan o dricka en cocktail?! Livet är bra skönt att leva ibland

• Mikabella

Tack Vad glad jag blir. Kännde mig sååå vacker. Klänningen satt perfekt, håret var en dröm och maket var toppen! Väntar förväntansfullt på fler bilder från fotografen! En vän till man man. Jätte duktig.

Hvidbrud skrev 2008-09-05 14:10:03 följande:
    Nej men mikkis har bytat bild! Vad fina ni är!
Svar på tråden -5kg!!! Fortsätta här?...