• Mikabella

-5kg!!! Fortsätta här?...

Såg precis att vår tråd hade stängts Vill ju inte "förlora" er mina vänner. Ska vi fortsätta här?

Vi diskuterar vikt, träning, peppar, ojjoar oss, glädjs med varandra och ibland slinker det in lite andra ämnen än vikt och träning oxå!

Fler som vill hänga på?! Välkommna!!

• Svar på tråden -5kg!!! Fortsätta här?...
  • Ninnispinnis

Hej tjejer! Har inte hunnit läsa allt ni skrivit, ville bara säga hej från Las Vegas Vi har hunnit med LA, Yosemite och är nu i Vegas. Det är helt galet här!! I morgon skas vi flyga helikopter över Grand Canyon, häftigt! Med tanke på maten här i USA känns det som jag har gått upp ett par kilo redan... Men jag har en så underbar honeymoon med min underbara man, så det struntar jag i! Kram på er!

• Nalle Puh 40

Vad brukar ni äta till frukost som är bra och nyttigt? Frukosten är ju dagens viktigaste mål?

Vi äter alltid havregrynsgröt med linfrön och fruk, några mandlar, Proviva och en grov smörgås. Står mig JÄTTE länge på det men kan bli lite enformigt dag ut och dag in

• Cantaton

Jag varvar:

- Proteinshake
    - Havregrynsgröt med linfrö
    - Omelett

Nalle Puh 40 skrev 2008-09-09 08:33:53 följande:

Vad brukar ni äta till frukost som är bra och nyttigt? Frukosten är ju dagens viktigaste mål? Vi äter alltid havregrynsgröt med linfrön och fruk, några mandlar, Proviva och en grov smörgås. Står mig JÄTTE länge på det men kan bli lite enformigt dag ut och dag in
  • Mikabella

Hahaha!! Du är ju sååå gullig. Har aldrig tänkt på hur det låter när man hoppar stutsmatta, men självklat måste det ju låta *pjoing pjoing pjoing*!! Skicka lite kramar som tack för morgonens första skratt!

ingenjörsbruden skrev 2008-09-08 13:19:57 följande:
    She´s back!!! Det är kanonträning!!! Man blir hur svettig som helst o så är det super för balansen osså!!! Blev helt dissorienterad de första 5 hoppen jag gjorde....men sen ställde balansorganen in sig så då var det fullt ös!! Ja men man har så roligt o så tränar man magmusklerna extra om man garvar åt sig själv samtidigt som man hoppar!!! *pjoing pjoing pjoing pjoing pjoing pjoing pjoing pjoing *
  • Mikabella

Hihihi pizza har ju verkat funka ganska bra om man läser gamla inlägg i denhär tråden, så frukta inte Vad ärligt at åka utonlands o gifta sig!!! Fuskis!

avil skrev 2008-09-08 20:17:43 följande:
    jag gifter mig om en vecka,dvs nästa måndag,o väger under 53! o då äter jag onyttigt då o då...Pizza till middag idag tex.Känns perfekt.O om 2 veckor står jag brud i ayianapa i brudklänning o kommer att vara SÅ fin ......
  • Mikabella

Hej brudis!!!!! GRATTIS!! Visst är det härligt att vara fru! Tog iof 2 v eckor för mig att fatta det Rätt som det är så inseer man det underbara. WOW jag är någons fru! Har du som jag lagt räningen lite på hyllan nu och gottat dig? Jag tog "ledigt" i 2 veckor faktiskt. Började träa o äta ordentligt igår...eller syndade lite med svamppaj, men duktigt frukost o mellis o lunch iaf Sprang/powerwalkade 1 mil. Idag får det blir 2 rundor tror jag. Om det inte regnar! Ush. Men men, det finns visst inget dåligt väder, bara dliga kläder...eller? Regn i kroan är ju tur, och kan vara ganska mysigt, men regn i nyllet när man springer är inget annat än jätte irriterande
    Kramar på dig och STORT GRATTIS igen! Bilder?!

BrudSeptember2008 skrev 2008-09-08 16:50:04 följande:
    Heeeej på Er!Jag har haft en underbar bröllopsdag! Inget kunde ha varit bättre, inte ens det faktum att regnet öste ner hela dagen rörde oss i ryggen. Men det blev ingen utomhusvigsel;)Allt var bättre än jag någonsin kunde ha föreställt mej!:)Tack för alla lyckönskningar!Kikar in och skriver mer ikväll. Kram!
  • Mikabella

Åh vilken god frukost! Men som sagt man blir trött även på det godaste. Jag försöker undvika bröd i alla former. Även grovt. Min mage tål inte riktigt det. Brukar äta keso o avokado, quinoagröt eler proteinshake.
    Nalle Puh 40 skrev 2008-09-09 08:33:53 följande:

Vad brukar ni äta till frukost som är bra och nyttigt? Frukosten är ju dagens viktigaste mål? Vi äter alltid havregrynsgröt med linfrön och fruk, några mandlar, Proviva och en grov smörgås. Står mig JÄTTE länge på det men kan bli lite enformigt dag ut och dag in
  • Mikabella

Way to go!! Är inte lite avis! Vill vara där du är! Kramar!!!!!

Ninnispinnis skrev 2008-09-09 02:33:25 följande:
    Hej tjejer! Har inte hunnit läsa allt ni skrivit, ville bara säga hej från Las Vegas Vi har hunnit med LA, Yosemite och är nu i Vegas. Det är helt galet här!! I morgon skas vi flyga helikopter över Grand Canyon, häftigt! Med tanke på maten här i USA känns det som jag har gått upp ett par kilo redan... Men jag har en så underbar honeymoon med min underbara man, så det struntar jag i! Kram på er!
  • Cantaton

Beror lite på vad jag har hemma, men exempelvis paprika, champinjon, soltorkade tomater, skinka... Ibland även creme fraiche och ost. Och givetvis massa kryddor Som sagt beror det mest på vad jag hittar i kylen (Det är inte så gott med gurka i )

Nalle Puh 40 skrev 2008-09-09 09:06:57 följande:

Omelettt? Vad brukar du ha i den?
Svar på tråden -5kg!!! Fortsätta här?...