• Mikabella

-5kg!!! Fortsätta här?...

Såg precis att vår tråd hade stängts Vill ju inte "förlora" er mina vänner. Ska vi fortsätta här?

Vi diskuterar vikt, träning, peppar, ojjoar oss, glädjs med varandra och ibland slinker det in lite andra ämnen än vikt och träning oxå!

Fler som vill hänga på?! Välkommna!!

• Svar på tråden -5kg!!! Fortsätta här?...
  • BrudSeptember2008

Nä.. ingen motion idag heller:S
    Har däremot ätit så mycket godis och snacks så jag mår illa...

Usch, jag har ingen motivation alls!
    Hoppas att det vänder snart....

• AniMann

Nepp kan inte heller skryta med nån motion...
    har ätit en tiptop och en chokladboll...
    jaja, så kan det vara ibland

• BrudSeptember2008

Hihi... Skönt att inte vara ensam!:D

Denna kamelen har tassat runt på alla fyra tår här inne idag för att ni inte ska se mej!;) Har inte velat skriva att jag slarvar så, roligare att skriva när man är duktig i stället!;)

Men jag SKA skärpa till mej! Imorgon....

• Nalle Puh 40

Nix, ingen motion idag men har tränat jätte mycket de andra dagarna så jag tyckte faktikst att jag och kroppen behövde en vilodag

• Nalle Puh 40
    AniMann skrev 2008-09-10 12:04:04 följande:
    Gillar också kakor med gegga i!Den dieten skulle inte funka på mig hihihi!Nalle Puh 40: är du också smålänning?Jag är ganska nybliven smålänning och trivs så himmla bra här nere.Flyttade ner november 07
    Klart jag är Smålänning, har varit det i snart 27 år
  • Nalle Puh 40

Kan inte skryta med motion idag men jag har tackat nej till kakor på jobbet, TRE DAGAR I RAD och det är värt en applåd

• Ninnispinnis

Hej tjejer! Nu är vi i Santa Barbara, ska köra Hwy 1 norrut för att på lördag hamna i San Francisco Kosthållningen är väl sisådär, försöker varva omelett med gröt och frukt på Denny´s till frukost... Det är inte alltid så lätt att få tag på nyttig och god mat här, i alla fall inte längs vägarna. Jaja, vi går en hel del i alla fall, cirka 1,5 timme idag här i Santa Barbara. Känns bra eftersom vi har suttit i bilen hela dagen. Jag har precis ätit en jättegod skaldjurspasta med vitlöksbröd och två lokala öl till, mums! Jag har sagt till mig själv att det är ok att synda dessa två veckorna, sedan blir det "back to normal"...

September, måste bara fråga om du redan har hunnit få leg och kort med ditt nya namn?? Tar det inte lite tid? Jag reser ju i mitt gamla namn och har därmed inte riktigt fått känna på att använda det nya än... Men jag ser fram emot att få mitt nya leg och heta det "på riktigt"! Och självklart har jag övat på underskriften

Kram på er!

• Ninnispinnis

Ps. Skönt att höra att det är fler än jag som syndar...

• Mikabella

Hahaha jag ska komnma o sabba lite! Var VÄLIGT duktig igår. Först lämnade jag bilen 14 km hemmifrån kl 7 på morgonen o gick hem med mina stavar SEN sprang jag o hämtade bilen igen kl 16! Hahaha visst är jag jobbig?! 28 km och över 800 kcal brända

Idag ska jag ta det lugnare. Kom precis hem från morgon rundan, 5 km löpning i skogen, men det får räcka för idag. Måste vara duktig städa. Kommer hänga här en del o ysa i morgonrock lite oxå. Tar en ledig dag idag Nyfikna hemmamammagrannar ville komma o titta hur vi bor Haha de var här o lämnade blomma o verkade lite sugna på att komma in häromdagen, så jg bjöd n dem å fika idag Roligt. Ska nog ge mig på att baka en hallonmarängpaj. Fluffig ljusrosa maräng på topen o lite cheesecakeakig fyllning Egen uppfinning Är bra på att baka, men gillar inte kakor o sött Knasigt va. Får alltid tvinga i mig en lite bit så att folk inte tycker jag är konstig

Kram kram!!

Hvidbrud skrev 2008-09-10 19:02:06 följande:
    Någon som kan skryta med en massa motion idag?
Svar på tråden -5kg!!! Fortsätta här?...