Vi hade mingelmat på vårt bröllop. Inge sittande middag utan mer ett strt cocktal party, all mat kunde ätas på ståend fot runt barbord
Hade gjort om hela restaurangens ute servering. Är riktigt bra när man har vänner som har restaurang så att man får härja fritt
Vi hade tagit dit stora soffgrupper, kristallkronr, persiskamattor, stora gräs, lyctor OCH min lillebror och en vän till honom stod o spelade jazzig mingelmusik under förrätterna
Vi började med 4 starters, parmalindad ungsbakad sparris, rompanacotta, seranolindad smrstekt persika och en tomat/basilikabruschetta. Till uvudätt hade vi stora grillar där det lagades 3 olika sorters spätt, blandad fisk, grönsaker och kött. Olika såser och en stor kall sallad med bl.a. örtslungad potatis, sockeärtor, parmesanost, avocado och pinjenötter
Sen hade vi sittande dessert med bordsplacering, festhäfte, tal och skålar
Enlig mig en helt fantastisk fest! Var min dröm att ha ett sådant bröllop, och jag fick precis som jag ville 
soosse skrev 2008-09-12 08:29:29 följande:
jamen eller hur.. och de frågade hur måna vi va och jag sa runt 80.. och då blev dom som galna!!ne men det skulle vara trevligt med massa små rätter som man får in en efter en.. den ska jag duka med citrus frukter och så typ.. sno din äppelnamnskylt men ha en lime istället