• Mikabella

-5kg!!! Fortsätta här?...

Såg precis att vår tråd hade stängts Vill ju inte "förlora" er mina vänner. Ska vi fortsätta här?

Vi diskuterar vikt, träning, peppar, ojjoar oss, glädjs med varandra och ibland slinker det in lite andra ämnen än vikt och träning oxå!

Fler som vill hänga på?! Välkommna!!

• Svar på tråden -5kg!!! Fortsätta här?...
  • Cantaton

Den kommer bara du tar dig dit! Att ta sig till träningslokalen är alltid jobbigast

Nalle Puh 40 skrev 2008-09-15 16:47:15 följande:

Nu sitter jag vid datorn och äter gröt (!?!) och ska snart iväg på vattenaerbics men idag finns inte riktigt energin men den kommer kanske när jag kommer i bassängen...
  • soosse

hej tjejer Jag är inet förkyld en *peppar peppar* men till er andra krya på er!! Idag har jag varit duktig eller min häst har varit duktig på att motionera matte :P Red ett riktigt hårt dressyrpass idag så träningsverk lär vara förnamnet i morgon :P För övrigt så har jag syndat massa *urs* men men nu får jag skärpa mig när jag ser hur duktiga ni är alli hopa!!
    puss å kram på er!!

• Nalle Puh 40

Cantaton: Javisst är det så, ibland är det långt mellan tanke och handling. Bra att boka pass innan för då MÅSTE man gå om man inte vill betala det ändå

Soosse: Jag är inte heller förkyld men sambon gnäller över ont i halsen så det kommer väl lagom till helgen. Suck...

• Ninnispinnis

Ingenjören, jodå visst har jag svettats...

Nu ska vi ut och strosa runt i San Francisco sista dagen på smekmånaden!

Avil, grattis och lycka till förresten!

• Mikabella

BrudSeptember, o alla andra oxå för den delen: Naffs naffs! Här är jag. Alltså, jag har sååå sjukt tråkigt när jag sitter hemma o det resulterar ju tyvär i att jag aldrig är vid min dator! Saknar er o ska skärpa mig! Jag är nog världens sämsta arbetslösa person, klara inte av att sitta inne! Känner mig så värdelös. Måste göra saker hela tiden. Springer 5 km på morgonen, äter frukost. får abstinense. springer el. går en runda till, styrketränar lite framför tven, äter lunch, grejar i trädgården, bakar, får abstinens igen o måste gå 1 timme eller så...osv...Jag har ju jobbat i buktik innan, stått upp 8! timmar per dag/6 dagar i veckan. Känner mig därför som en slö soffpotatis om jag sitter vid datorn. Har varit hemma 1 vecka nu och det kryper i kroppen. Är faktiskt riktigt jobbigt. Är LIVRÄDD för att falla i ett läskigt "arbetslöshetträsk", bli loj, slö och småäta hela tiden. Är lite svårt att peppa o motivera er nu när jag är i en lite svacka själv. Tränar massor, men känner mig lite nere...Känner mig själv o om några dagar lovar jag att jag är tillbka med MASSOR av energi! Får bara små "panik-känna-mig-värdelös-oinspererande-menlös svackor"

Pitbullen är här...Hon har bara fått en liten munkorg på sig o håller sig lite på mattan just nu

• chamor

Låter som pitbullen behöver en kickoff.. Ingen vänninna du kan hälsa på eller dra en helgweekend någonstans? Åka och titta på hästar i Italien?

• Nalle Puh 40

Usch, idag är det synd om mig. Vaknade och var dunderförkyld och jag vet att man inte ska gnälla över det men ibland måste man få tycka lite synd om sig själv så det blir nog en tuff dag på jobbet. Suck...

Ha en bra dag, tjejer...

• Hope2008

Förkylningarna verkar slå hårt mot tråden!!

Krya på er alla toppentjejer!

Här har det inte hunnits med någon träning. Jag jobbar i princip dygnet runt nu och det enda positiva med det är att jag inte hinner äta så mycket heller. Är dock duktig och tar med mig lunchlåda varje dag så att det inte blir "okontrollerad" utemat med alldeles för mycket av det goda.

Igår höll jag på att smälla av på eftermiddagen. Hade suttit i ett långt möte och inte ätit. Syndade ordentligt med en kexchoklad i panik över att hjärnan slutade fungera. Inte bra, men jag tror att jag brände allt när jag sedan tänkte så det knakade..

Idag får jag hem min lilla tjej efter 8 dagar!! Det känns som en evighet och ikväll tänker jag inte jobba ett dugg. Vi ska mysa med henne och sedan ska jag lägga mig tidigt och hoppas på att hon vaknar och vill komma och ligga hos oss. Det är så mysigt!

Kram på er!

• ingenjörsbruden

Brudseptember: Åååååh! Nybakat bröd!! *STÖN(liten orgasm) o DREGGEL* Min största svaghet osså!!!
    Har en kompis som gav sitt barn nyttig mat m mkt fullkorn osv...hon fick sluta m fullkorn för pojken blev så hård i magen så att han grät......så lite skräpmat behöver nog vi ha i oss eller hur!?
    20 min är väl kanon! Sen ränner du väl efter barnen osså en del så där går väl osså en del kalorier eller hur?!

Soosse: *avis* vill osså ha mega träningsvärk efter dressyrpass! Låter så himla härligt!!!

Nalle Puh 40 skrev 2008-09-16 07:54:00 följande:

Usch, idag är det synd om mig. Vaknade och var dunderförkyld och jag vet att man inte ska gnälla över det men ibland måste man få tycka lite synd om sig själv så det blir nog en tuff dag på jobbet. Suck...Ha en bra dag, tjejer...
    Tradigt med förkylning!!! Visst får man tycka synd om sig själv ibland!!
    Skickar styrkekramar!!!

Mikis: Det löser sig ska du se!!! Förstår precis vad du menar med att du har svackor o känner dig menlös o oinspirerad.....har osså varit arbetslös ett tag.

Aldrig att du kommer att bli en soffpotatis!!! Du, vår egen pitbull!!!
    Asch, bara tillfälliga svackor!!! Glöm aldrig att du vet att du kan.....ALLT!! O så är du ju envis osså eller hur?!!!

Glöm bara inte bort att skriva några ansökningar mellan dina löprundor... !!!

När jag var arbetslös så skrev jag scheman....m träning, saker som skulle göras, tid för ansökningar, ringa till företag osv.
    Kände att man fick struktur o så kunde man bocka av saker....höll ångesten borta många gånger!

Har själv inte motionerat så mkt...dock ätit ok...ngn bit godis blev det igår...ledningsgruppen för företaget hade godisregn....väldigt otippat att stela kostymgubbar ska dela ut godis!!!
    Har gått 2 km innan o efter jobbet.....dock i lugnt tempo, kan ju inte låta bli att vara ute i det härliga vädret!!
    Har hittat 3 fyrklöver o 2 femklöver!!! Har aldrig hittat såna innan!!!
Svar på tråden -5kg!!! Fortsätta här?...