Brudseptember: Åååååh! Nybakat bröd!! *STÖN(liten orgasm) o DREGGEL* Min största svaghet osså!!!
Har en kompis som gav sitt barn nyttig mat m mkt fullkorn osv...hon fick sluta m fullkorn för pojken blev så hård i magen så att han grät......så lite skräpmat behöver nog vi ha i oss eller hur!?
20 min är väl kanon! Sen ränner du väl efter barnen osså en del så där går väl osså en del kalorier eller hur?!
Soosse: *avis* vill osså ha mega träningsvärk efter dressyrpass!
Låter så himla härligt!!!
Nalle Puh 40 skrev 2008-09-16 07:54:00 följande:
Usch, idag är det synd om mig. Vaknade och var dunderförkyld och jag vet att man inte ska gnälla över det men ibland måste man få tycka lite synd om sig själv så det blir nog en tuff dag på jobbet. Suck...Ha en bra dag, tjejer...

Tradigt med förkylning!!! Visst får man tycka synd om sig själv ibland!!
Skickar styrkekramar!!!
Mikis: Det löser sig ska du se!!! Förstår precis vad du menar med att du har svackor o känner dig menlös o oinspirerad.....har osså varit arbetslös ett tag.
Aldrig att du kommer att bli en soffpotatis!!! Du, vår egen pitbull!!!
Asch, bara tillfälliga svackor!!! Glöm aldrig att du vet att du kan.....ALLT!!

O så är du ju envis osså eller hur?!!!
Glöm bara inte bort att skriva några ansökningar mellan dina löprundor...

!!!
När jag var arbetslös så skrev jag scheman....m träning, saker som skulle göras, tid för ansökningar, ringa till företag osv.
Kände att man fick struktur o så kunde man bocka av saker....höll ångesten borta många gånger!
Har själv inte motionerat så mkt...dock ätit ok...ngn bit godis blev det igår...ledningsgruppen för företaget hade godisregn....väldigt otippat att stela kostymgubbar ska dela ut godis!!!
Har gått 2 km innan o efter jobbet.....dock i lugnt tempo, kan ju inte låta bli att vara ute i det härliga vädret!!
Har hittat 3 fyrklöver o 2 femklöver!!! Har aldrig hittat såna innan!!!