• Mikabella

-5kg!!! Fortsätta här?...

Såg precis att vår tråd hade stängts Vill ju inte "förlora" er mina vänner. Ska vi fortsätta här?

Vi diskuterar vikt, träning, peppar, ojjoar oss, glädjs med varandra och ibland slinker det in lite andra ämnen än vikt och träning oxå!

Fler som vill hänga på?! Välkommna!!

• Svar på tråden -5kg!!! Fortsätta här?...
  • Mikabella

Hope: Hoppas att magontet är sedan länge borta nu! Idag lyser solen i Halland! Sååå härligt. Ska snart ge mig iväg med stavarna på prommenad till stan och sen runt till lite vänner o kolla vad de hittar på. Kommer nog bli en rejäl runda Är 6,5 bara till stan..Hmmm riade upp mi rutt på googel nu o där står det 3,8 km! Haha ja nog kan man få synda med lite glass, vin o chips till filmen ikväll då? Ska rida 2 immar oxå Åhhhh älskar att "ligga för" kcal intaget! Hahaha!! Får man vara nyfiken o fråga var i Halmstad du bor? Du behöver inte svara om du inte vill! Min man jobbar i Halmstad. Vi bor vid havet i Ringsegård

Chamor: Hur går det med den lilla åsnan? Ska pitbullen komma o bita henne lite i hasorna så att hon lunkar igång Hur går det med utmaningen du fick av Hvidbrud? Gick det bra på vattengympan?

Septembris: Hur går det m godiset? Dumma dumma dumma godis! Borde förbjudas! Man mår ju bara illa. Jag har aldrig dirket ätit choklad, men vi fick en sto delikatss korg av vänner FYLLD m chokla o jag vill bara mumsa i mig alltihopa på en gång! Åhhh den bara ligger där o ropar på mig. Ska INTE falla dit! INTE! Tvingad etom mi man att ömma resterande kakor går så att jag inte an hitta dem o gluffa i mig dem i brist på annat att göra. Är svårt att vara duktig när man är hemma hela dagarna. Jag stoppar småätandet me tt dricka enorma mängder the! funkar ganska bra. Fyler ju magen, men man fr springa på toa ganska ofta

• Mikabella

Ninnis: Synda på honey! Njut och ha det riktigt riktigt bra!!!! Unna dig!

• Mikabella

Tobiasolinda: Hur r det med dig vännen? Blir lite orolig.

• chamor
    Mikabella skrev 2008-09-12 11:04:06 följande:
    Chamor: Hur går det med den lilla åsnan? Ska pitbullen komma o bita henne lite i hasorna så att hon lunkar igång Hur går det med utmaningen du fick av Hvidbrud? Gick det bra på vattengympan?
    Hihi.. Jo den dumma lilla åsnan är mycket lat och trivs för bra med giftaslivet för att träna Vattengympan gick bra. Mådde dock inte så bra igår så jag däckade sen och var så tjurig hela kvällen... Sliter som ett djur med tackkorten nu också så jag kör nånstopp från 5-23 varje dag.. Gjort de några veckor nu så igår kändes det som den berömda väggen var nära.. skönt med helg iaf.. Blir nog några promenader iaf så ska jag försöka låta bli godiset. Igår myste jag med frukt - JORDGUBBAR efter vattenpasset
  • Mikabella

Å var rädd om dig lilla åsnan! Inte stressa ihjäl dig!

chamor skrev 2008-09-12 11:24:04 följande:
    Hihi.. Jo den dumma lilla åsnan är mycket lat och trivs för bra med giftaslivet för att träna Vattengympan gick bra. Mådde dock inte så bra igår så jag däckade sen och var så tjurig hela kvällen... Sliter som ett djur med tackkorten nu också så jag kör nånstopp från 5-23 varje dag.. Gjort de några veckor nu så igår kändes det som den berömda väggen var nära.. skönt med helg iaf.. Blir nog några promenader iaf så ska jag försöka låta bli godiset. Igår myste jag med frukt - JORDGUBBAR efter vattenpasset
  • chamor

Nej jag vet Därför blir jag trött och äter onyttigt/snabb mat - bli lat och tar mig inte ut och tränar och ja.. En ond cirkel helt enkelt.. Men efter nästa vecka bör de lugna ner sig... Och hoppas på en lugnare helg nu..

• Nalle Puh 40

Mikabella: Ja, jag gillar det eftersom jag har problem med mina knän och då är det skonsamt. Annars älskar jag att springa men har fått sluta med det men tar en liten runda någon gång ibland bara för att det är så skönt men då får knäna lida efteråt.
    Sprang Gtbg varvet förra året och det var då jag fick mig en tankeställare angående min knän.

Trevlig helg på er alla...

• Nalle Puh 40

Ingenjörsbruden: Krya på dig och försök att ta det lugnt ikväll. Jag ska jobba imorgon, börjar vid 13 och slutar 09 på söndag och sen blir det bio: Patrik 1,5. Tycker den verkar lite kul

• ingenjörsbruden

Tack goa ni!!

Har boostat mig med extra C-vitaminer till lunch....hade fruktefterrätt med kollegorna....skivad ananas, apelsin o passionsfrukt!!! Mumsigt!!!

Känner mig liiiiiite bättre men inte helt på banan.....har lovat mig själv att jag får äta fredagskakan i em!

Hoppas ni alla får en underbar helg med mkt fint väder för utomhusträning o god (o nyttig?) mat!!!

• Maliinka

Mikabella skrev 2008-09-12 07:59:43 följande:

Vad duktig du är Jag har aldrig testat point. Verkar lite stressande Vad har du får mål? Tror inte jag har hejat på dig, o har tvärr missat. Hej hej
    Hejhej
    Ja, points är lite stressande... Man "får" ju äta olika mycket beroende på hur mycket man väger, och det går rätt fort att komma upp i mina 16-18 points/dag... Sen har vi kalas i dagarna tre hemma nu, eftersom sonen fyller 2 år. Jag som är van att bara kunna lasta i mig kakor, tårta och bullar får försöka hålla igen!

Gällande mål så vet jag inte riktigt... Vill gå ner ett till två kilo kanske (väger 48 idag), och få bort plufsmagen... Samt bättra på kondisen Och dagen för bröllopet är nu spikat till den 23/5 -09, så nog borde jag hinna! Fast karaktären är inte den bästa :-/
Svar på tråden -5kg!!! Fortsätta här?...