• Mikabella

-5kg!!! Fortsätta här?...

Såg precis att vår tråd hade stängts Vill ju inte "förlora" er mina vänner. Ska vi fortsätta här?

Vi diskuterar vikt, träning, peppar, ojjoar oss, glädjs med varandra och ibland slinker det in lite andra ämnen än vikt och träning oxå!

Fler som vill hänga på?! Välkommna!!

• Svar på tråden -5kg!!! Fortsätta här?...
  • soosse

varit i skolan idag och "lärt mig ta venprover" Har ju bara jobbat på medicinavdelning i ett år.. och folk ber mig ta venprover för att dom inte själva kan.(nu skryter jag ) Jaja så jag har suttit och glott i skolan i 3 h.. jag frågade läraren vad jag kunde göra ist och hon sa jag vet inte.. *stonk* menmen nu ska jag skriva rapport och sen ska jag rida ut !! sååå roligt hihi ha det bra flickor så hörs vi ikväll

• AniMann

Halloj!
    Var ett litet tag seda jag skrev här nu.
    Kan bero på att jag bara har syndat hela tiden!
    Godis varje dag och chokladbollar...

Nu sitter jag iaf och dricker en smoothie och känner mig lite nyttig..

• Thailand 08

Har inte läst hela tråden.Är det bån som testat Lepigen tabletterna?

• Cantaton

Jag har också syndat. I lördags när jag sjöng fick jag en stor chokladask samt gelehjärtan av brudparet. Oj vad jag har smaskat...

Smoothie är ett steg i rätt riktning igen!

AniMann skrev 2008-09-16 11:48:59 följande:
    Halloj!Var ett litet tag seda jag skrev här nu.Kan bero på att jag bara har syndat hela tiden!Godis varje dag och chokladbollar...Nu sitter jag iaf och dricker en smoothie och känner mig lite nyttig..
  • Cantaton

Inte jag. Vad är det?

Thailand 08 skrev 2008-09-16 11:51:12 följande:

Har inte läst hela tråden.Är det bån som testat Lepigen tabletterna?
  • Thailand 08
    Cantaton skrev 2008-09-16 12:01:13 följande:
    Inte jag. Vad är det?Thailand 08 skrev 2008-09-16 11:51:12 följande:
    Det är nån reklam på BT sidan längst upp.Jag har beställt,men inte börjat med dom än
  • Mikabella

Tack min vän. Jag har siktet inställt på miami den 18 oktober! Innan dess får det bli en eller 2 resor över sundet till vänner i Köpenhamn. Ska på jobb intervjuv imorgon föresten!!!

Fick lite energi nu känner jag. Ska snöra p mig skorn, igen, och ge mig ut på en 10 km runda spring/powerwalk!

Är ååå skönt att ha er här tjejer. Ni är verkligen n lycka o ett stöd! Tack tack tack!!!

chamor skrev 2008-09-16 07:26:20 följande:
    Låter som pitbullen behöver en kickoff.. Ingen vänninna du kan hälsa på eller dra en helgweekend någonstans? Åka och titta på hästar i Italien?
  • Mikabella

Läste inlägget om din hoppning! Härligt!! Vad duktig du är!! 135 r högt! Blir bara sååå jäklans avis på dig bara ju. vill oxå rida ut. Har hur myket tid som helst att pyssl, rida, fixa med en pålle ju. Grrrrr. Har vän som har massor av islandshästar, är väl inte riktigt vad jag vill, o ska fråga henne om hon har 2 att låna ut till mig. Man kan ju rida dem "som vanligt" få dem att gå i riktigt fin form. Haha de är sååå gulliga. Ser ut sm små gosedjur.

soosse skrev 2008-09-16 10:51:29 följande:
    varit i skolan idag och "lärt mig ta venprover" Har ju bara jobbat på medicinavdelning i ett år.. och folk ber mig ta venprover för att dom inte själva kan.(nu skryter jag ) Jaja så jag har suttit och glott i skolan i 3 h.. jag frågade läraren vad jag kunde göra ist och hon sa jag vet inte.. *stonk* menmen nu ska jag skriva rapport och sen ska jag rida ut !! sååå roligt hihi ha det bra flickor så hörs vi ikväll
  • Mikabella

Ingenjörsbrudis: Tack! Det värmer att veta att man inte är ensam. Tack tack tack!

• Hvidbrud

Plankan = täningsväääärk!!! Aj aj aj!!!

Ska börja på Yoga ikväll! Iallafall till Intro och se om det passar mig! hi hi hi! Så spännande. Ska ut från min affär och träffa NYA människor!!

Svar på tråden -5kg!!! Fortsätta här?...