Halloj i tråden!:)
Idag kan jag i alla fall skryta med 20 minuters cykling!;)
Alltid nåt...
Ingenjöris; Jag tycker verkligen att du ska testa plankan när du frisknat till. Jag har träningsvärk lite här och där, och det är ju ett bra tecken!;) Vi brukar inte ha godis och sånt hemma heller, det skulle aldrig funka!;)
Men bröd brukar vi ha 2 sorter ett till barnen och ett grovare till vuxna. Men jag har hembakt bröd som blev kvar från bröllopet, och jag KAN inte motstå det! Jag värmer det lite i micron och tar smör på då smakar det verkligen nybakat!*dreggel*
Hvidis; Hur går det för dej?
Mikis; VART är min pitbull, behöver ha ett nafs i kamelsvansen!
För nu är det tungt!:S
Ninnis; Låter som en underbar honeymoooon!!!:D Klart att du är värd att njuta av den, vikten tar vi sen!;)
Cantaton; Härligt när man känner att kroppen blir fastare och får en bättre form! Tycker att du är kanonduktig som får in 3 pass i veckan! Trist med sambon, hoppas att han blir bra i handen snart!
Avil; Detta är väl för sent nu, men STORT lycka till!! Ha en underbar resa och bröllopsdag! Ska sända en varm tanke på måndag när ni ska ha vigselceremonin!:)
Tobiasochlinda; Inget roligt att höra att medicinen inte hjälper! Kan du jobba eller är du sjukskriven? Håller tummar och tår att det går över snart!
Nallis; Härligt med skogspromenad! Vill också ut och njuta av hösten, men tiden har inte räckt till det senaste.