Hvidbrud: Tack! a jag är faktiskt en riktigt bra säljare
Är just det där att man faktiskt säljer sig själv som gör att jag egentligen är lite trött på branchen...Hmmm men men, det är ett bra jobb och jag kan u alltid byta längre fram. Har ju varit utan arbete i 1 vecka nu så det är väl på tiden att jag börjar jobba
Eller...jag är faktiskt nte änns arbetslös än...går faktiskt hemma med ful betalnig på min 3 månaders uppsägning
. Rätt ok faktiskt
MEN man känner sig lite lat o man tycer inte riktigt tt man förtjänara pengarna. Jag hoppa satt det är ett bra jobberbjudande jag får idag. Hade varit skönt att komma igång o knega igen.
Vad härlig med yogan! Ska faktisk ringa en vän som är instruktör o be henne dra ihop en nybörjargrupp. Jag har helt gäng med vänninor o deras mammor som vill börja!
Hope2008: Åh jag är liksadan. Pendlar GRYMT mycket i vikt. i frdags vägde jag 54,4 imorse 53.3. Jag har inte varit särsilt duktig eller ätit mindre. Är väl vätska. TOKIG blir man iaf!! Hoppas att du snart hitter en platå där du stannar i vikt. Mysigt att din lilla prinsessa är hemma igen
NallisPuh: Puffar lite o skickar en stor "piggogladkram" til dig så att energi återkommer. Hoppas att din dg blir bra trots trötthet. Kram!
Cantaton: Visst blir amn tokig! Jag pendlar som sagt enormt! Har slarvat på min honeymoon o har från tillfredställande 52.6 swischat upp till mindre roliga, men fortfarande helt ok, runt 54. (de dagarna vågen inte spelar spratt med mig o visar 53,3!) ämpa bara på o som min man säger när jag får hg panik. TÄNK PÅ ATT 1 L VATTEN FAKTISKT VÄGER 1 KG! Ja ja tänker jag, men det är ju sant. Det man dricker o äter väger ju o det betyder ju inte att du har gått upp i vikt!
Kämpa på. Jag är väldigt impad av din energi o ditt gymande! Du är JÄTTE duktig ju! Lite chokad kan inte skada!
BrudSeptembris: DU ÄR GRYM! Heja min kamel! Grattis till ya storleken! Igen, du är GRYM! Tack för peppet min vän. Du gör mig alltid glad!
MonKut: HEJA DIG! Håller tummarna så att knogarna vitnar! Nu kör vi så det ryker! Jag hänger på dig! Detox denna veckan? Start på fredag kanske? Älskar att köra detox emelanåt. Jag mår sååå bra. Kroppen känns lättare, min dumma mage blir lugn, snäll och jag slipper att ha ont hela iden. Man känner sig stark efteråt
Ska beställa nya Cambridge imorgon. Ska byta 1-2 mål o kanske köra en renkur.
Maliinka: Tack är skönt att veta att man inte är ensam. Hur går det med alla pointsen?
Nej allihopa. Nu måste jag ner till badrummet, slänga mig i en varm dusch efter min 8,45 km powerwalk/löprunda, pifa till mig lite o ge mig iväg till Gbg på intervju. Vi får se hur det går. Är ganska säker på att jag har jobbet redan, frågan är väl mer m jag vill ha det
Hmmm vad säger ni om lilla korta skinnjackan, höga slimade Filippa jeansen, mina Manoloklackisar och vita t-shirten? Låter ok va? Pussar o kraar på er tjejer o tuen tack för all pepping!! The pitbull is back!!