• Mikabella

-5kg!!! Fortsätta här?...

Såg precis att vår tråd hade stängts Vill ju inte "förlora" er mina vänner. Ska vi fortsätta här?

Vi diskuterar vikt, träning, peppar, ojjoar oss, glädjs med varandra och ibland slinker det in lite andra ämnen än vikt och träning oxå!

Fler som vill hänga på?! Välkommna!!

• Svar på tråden -5kg!!! Fortsätta här?...
  • Mikabella

Ninnis: Välkommen hem!!! Ajaja stackars dig! Fy vad jobbigt. Är ju såååå segt att hålla sig stilla när man egentligen inte är juk Ta dig en dagstrip till Köpenhamn o låt Hvidis ta hand om dig! Hoppas verkligen att det snart blir bra igen...och du..tack för skrattet *gjort en mikis* *Lol*! Härligt!

• Mikabella

Tack. Är bortbjudna ikväll. Har blivit lovad Pasta Pesto, massor av gott vin, film o bastu-kväll. Nice :) Så här ska et njutas av helg!

Hur mår du? Piggare? Vad duktig du är som motstår frestelsen! Heja dig. Skickar en stor krya på dig kram o hoppas att du får äta något riktigt mumsigt ikväll!!

Nalle Puh 40 skrev 2008-09-19 15:53:51 följande:

Grattis till alla som gått ner i vikt och kämpa på men njut lite av helgen oxå med god mat och dryck...
  • Mikabella

Du är såååå duktig!! Hur går det med platån? Rör det sig?

Ta nu en riktigt skön ledig eftermiddag och gotta dig på soffan. Kram!

Cantaton skrev 2008-09-19 12:16:10 följande:
    ElinDLB, duktigt kämpat hittills! Grattis!Nu har jag kommit hem från gymmet. Sååå skönt en fredagsförmiddag!
  • Mikabella

Var lunchen god? Tänkte på dig när jag mumsade mina mackor

Hvidbrud skrev 2008-09-19 11:12:31 följande:
    ok! rusar ut efter keso! ;Mums!tack
  • Nalle Puh 40

Men klarar ni er verkligen på bara mackor till lunch? Jag skulle dö av hunger

• Mikabella

Ja faktiskt. Mycket keso o en stor avokado Tycker inte om att bli för mätt mitt på dagen. Blir så seg o tung så. Ska ju få plats m pastan ikväll Dricker mycket vatten o the hela dagen så går jag inte o småäter/känner mig hungrig Alla sätt utom de dåliga är bra!
    Nalle Puh 40 skrev 2008-09-19 16:01:59 följande:

Men klarar ni er verkligen på bara mackor till lunch? Jag skulle dö av hunger
  • Nalle Puh 40

Jag har alltid med mig varm mat till jobbet fast det kan ju vara nyttigt oxå, beror på vad man har med sig...

Idag blev det fullkornspasta och korv stroganof på kycklingkorv och massa sallad...

• BrudSeptember2008

Ikväll jobbar mannen och barnen sover, så jag äter toblerone och japanmix...

Hoppas att ni har en mysig fredagskväll ni med!:)

• Maliinka

Idag har jag ätit mig sjuk på marsmallows :/

• Ninnispinnis

Tack! Ja, om det inte går över så kommer jag till dig

Har du några andra tips på vad man kan göra åt det? Det är något bättre idag, men jag känner mig väldigt reducerad...

Hvidbrud skrev 2008-09-19 15:09:41 följande:
    Annars får du koma in till mig, så ska jag fixa dig! Välkommen hem!
Svar på tråden -5kg!!! Fortsätta här?...